ALTEX România iese de pe platforma Marketplace

Date:

Consecventă dezideratului de a oferi cel mai mic preț din România la toate produsele ei, compania Altex îşi anunţă ieşirea de pe platforma Marketplace, motivul fiind „creșterea semnificativă a comisioanelor practicate de eMag”. Florin David, director E-commerce Altex România, oferă argumente în susţinerea deciziei: „Am luat decizia de a părăsi platforma marketplace eMag deoarece în acest moment, creșterea comisioanelor ne fac imposibilă respectarea promisiunii de cel mai mic preț din România, o promisiune pentru ținerea căreia toți angajații Altex depun constant eforturi pentru optimizarea costurilor prin excelență în operațiuni și prin investiții inteligente în proiecte care cresc eficiența. Toate acestea fac ca Altex să fie o afacere profitabilă și sustenabilă și ne dau instrumentele care ne ajută să ne adaptăm modificărilor pieței prin propriile puteri, fără sprijin din partea statului, în timp ce arătăm soliditate în afaceri, consecvență și sustenabilitate în creștere și profit și respect față de promisiunile făcute clienților noști”.

Informând că produsele pot fi achiziționate în continuare la cel mai mic preț din oricare dintre cele 120 de magazine Altex și Media Galaxi și online pe platformele proprii altex.ro și mediagalaxy.ro, Altex România accentuează prin directorul Florin David că „pentru Altex România, succesul nu se rezumă doar la vânzări și profit. Succesul Altex România înseamnă să te adaptezi indiferent de momentele grele care afectează iminent orice piață, să dai un adevărat exemplu despre cum se fac afacerile și să ai o contribuție la schimbarea în bine a societății, la dezvoltarea acesteia”.

În context, Altex România reiterează faptul că „sprijină economia locală prin investiții și parteneriate care susțin comunitățile locale”, o dovadă fiind că de la începutul acestui an, „a investit peste 10 milioane de euro pentru modernizarea, reamenajarea sau deschiderea de noi magazine, susținând astfel economia locală, creând noi locuri de muncă și venind în întâmpinarea nevoilor clienților. Totodată, dezvoltarea noului centru logistic lângă București, în comuna Dragomirești Vale, asigură începând din acest an, în urma unei investiții de peste 37 de milioane de euro, internalizarea și eficientizarea serviciilor logistice, susținând astfel promisiunea celui mai mic preț din România și contribuind astfel la îmbunătățirea calității vieții clienților”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Sectorul turistic se așteaptă la un 2024 puternic 

Turismul internațional este așteptat să recupereze în 2024 pe...

HIDROELECTRICA: Barajului Izvorul Muntelui – în perfectă siguranță după seism

În data de 28 martie 2024, în regiunea Moldova,...

Prevenirea fraudei: investiție-cheie pentru succesul businessului

de Denisa Simion (foto), Manager, Consultanță Financiară, Servicii Corporate...

OMNIASIG a plătit daune în baza polițelor de sănătate aproximativ  47 milioane de lei în 2023

OMNIASIG Vienna Insurance Group a plătit pentru cele aproximativ...