Elefant Online, 17 milioane lei atrași printr-un plasament de obligațiuni intermediat de TradeVille

Date:

Retailer-ul Elefant Online anunță că a încheiat în mod anticipat o ofertă primară de vânzare de obligațiuni de tip plasament privat prin care „a reușit să atragă 17.469.900 lei, fondurile obținute fiind cu aproximativ 75% mai mari față de cuantumul necesar încheierii cu succes a ofertei. Plasamentul a fost intermediat de TradeVille, cel mai mare broker de retail din România. Obligațiunile cu simbolul ELF26 emise în cadrul plasamentului privat derulat în perioada 17-23 noiembrie sunt denominate în lei, au scadența la 5 ani și o rată anuală fixă a cuponului de 9% stabilită de emitent, cupoanele urmând să fie plătite semestrial. Valoarea nominală a unei obligațiuni ELF26 este de 100 lei, iar subscrierea minimă în cadrul plasamentului a fost de 80.000 lei (800 de obligațiuni). Majoritatea subscrierilor au fost efectuate pe platforma online de tranzacționare TradeVille. Elefant Online va face demersurile necesare listării obligațiunilor ELF26 pe sistemul multilateral de tranzacționare (SMT) operat de Bursa de Valori București, listarea urmând să fie realizată de TradeVille în calitatea sa de Consultant Autorizat”.

Ovidiu-George Dumitrescu, CFA, director general adjunct, TradeVille: „Suntem bucuroși să observăm că finanțarea recurentă la bursă, atât prin acțiuni cât și prin obligațiuni, devine un obicei pentru din ce în ce mai multe companii din România. După ce în 2018 Elefant Online a emis obligațiuni răscumpărate în 2021, vedem o nouă emisiune a aceluiași Emitent care se încheie cu succes. Astfel, unul dintre liderii e-commerce din România atrage la bursă o parte din capitalul necesar pentru continuarea dezvoltării activității sale”.

Elefant Online subliniază că anterior „a rambursat integral suma aferentă celor 76.514 obligațiuni corporative emise în anul 2018, ajunse la maturitate în septembrie a.c. Valoarea emisiunii de obligațiuni lansată în urmă cu trei ani s-a ridicat la 7,65 milioane lei, iar titlurile au avut o dobândă anuală fixă (cupon) de 9%, plătibilă semestrial. Peste 600 de investitori persoane fizice și 12 persoane juridice erau înregistrate la plata ultimului cupon”.

Elefant.ro este definită ca „una dintre principalele platforme de comerț electronic din România, cu o rată anuală compusă de creștere (CAGR) a GMV (gross merchandise value) de 32% între 2018 și 2020”.

Elefant Online este cunoscut ca „unul dintre cei mai mari retaileri online din România, oferind clienților o gamă extinsă de produse cu livrare prin curier, în punctele de livrare proprii din București și din țară, precum și prin partenerii strategici la nivel național. Fondat în 2010, Elefant s-a extins și în afara țării deschizând o filiala la Chișinău, în Republica Moldova – magazinul online local elefant.md”.

TradeVille este caracterizat ca „un broker cu prezență activă de peste 26 de ani pe piața de capital din România și oferă clienților de retail acces facil și rapid la instrumentele financiare listate la Bursa de Valori București și pe marile burse internaționale. În 2020, TradeVille a intermediat peste 50% din ofertele primare de vânzare de tip plasament privat de acțiuni și obligațiuni corporative, cu o rată de succes de 100%, pentru companii din diferite industrii. În 2021, TradeVille a primit din partea Bursei de Valori București cele mai multe trofee la ceremonia de premiere a performanțelor bursiere: Participantul anului 2020 pe segmentul de retail și Intermediarul companiilor antreprenoriale la BVB în 2020 pe segmentul de obligațiuni”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Energy Policy Group și WWF-România anunță lansarea oficială a proiectului RENewLand

Energy Policy Group (EPG) și WWF-România (Fondul Mondial pentru...

Locuri de muncă vacante

Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Ilfov anunță...