FIT4YOU cumpără majoritatea părților sociale din Centrul Fericirii

Date:

Primul centru de transformare integrativă din România, Centrul Fericirii Bucureşti, vinde majoritatea părților sociale către rețeaua de centre de estetică & wellness FIT4YOU.

Florina Oneţiu, fondatorul Centrului Fericirii

Anunţând vânzarea, Florina Oneţiu, fondatorul (în 2015) şi acţionarul majoritar al Centrului Fericirii, subliniază: „Centrul Fericirii a adus starea de bine promisă pentru mii de oaspeți în acești ani. Pentru a duce visul mai departe și a excela în servisarea a cât mai multor consumatori de stare de bine, am decis să vând majoritatea părților sociale ale business-ului către FIT4YOU pentru a dezvolta un loc de excelență în România prin unirea a două entități puternice în industrie, care vor aduce, în final, cea mai mare valoare adăugată consumatorului de estetică & wellness din România. Brandul Centrul Fericirii va trece printr-o perioadă de rebranding. Zona de B2C (business to consumer) se va trasnforma în câteva luni în FIT4YOU. Brandul Centrul Fericirii va rămâne pentru a deservi clienții de programe online și pentru B2B (programele de corporate)”.

Fondatorul FIT4YOU, Mircea Brânzei

Fondatorul FIT4YOU, Mircea Brânzei, spune la rândul său: „Activez în industria de estetică & wellness de peste 6 ani. Fit4You reprezintă o rețea de centre de estetică & wellness dotate cu cele mai noi tehnologii, întotdeauna orientate spre a aduce clienților cele mai eficiente variante de tratamente pentru a obține rezultatele dorite. Întotdeauna am apreciat conceptul și performanțele Centrului Fericirii și, împreună cu tot ce au creat ei ca sisteme de lucru și management, sunt convins că vom construi cea mai performantă rețea de estetică & wellness din România. Impactul pe care îl urmărim va susține atât consumatorul final, dar și evoluția și profesionalizarea industriei de wellness din România”.

Centrul Fericirii este caracterizat prin aceea că „a adus pe piața de wellbeing din România un concept nou, unic, care a generat o cifră de afaceri care l-a plasat în top companii din industrie. În patru ani de zile, Centrul Fericirii a înregistrat o creștere constantă a cifrei de afaceri, ajungând să finalizeze anul 2019 cu o cifră de afaceri de peste 2 milioane de lei”. Centrul Fericirii lucrează cu sisteme de lucru la standarde internaționale, bazate pe manuale de proceduri operaționale, procese automatizate, softuri informatice. În momentul actualei tranzacţii, Centrul Fericirii însumează în anii de activitate de până acum 10.000 de clienți și o profitabilitate netă de 20%.

Noul acționariat anunţă că „va păstra aceleași zone de servicii integrate în cadrul Centrului Fericirii, care se va transforma în câteva luni în FIT4YOU: Zona Wellness, cu remodelare corporală și estetică facială, ca slăbire localizată, eliminare celuită, tonifiere, detoxifiere, epilare definitivă, estompare vergeturi, relaxare, tratamente faciale lifting &amp, antiage; Zona Specialiști, cu kinetoterapie, psihoterapie, nutriție, estetică medicală, biorezonanță, coaching; Zona de antrenamente specifice, cu antrenor personal; Zona de lounge, cu sucuri și produse de îngrijire. Centrul cu noul acționariat va fi îmbunătățit cu aparatură de ultimă generație, cu servicii de estetică precum epilare definitivă, tuneluri detox, aparat performant de hidrocolonoterapie, aparate pentru estetică facială. În plus, centrul aduce un concept inovativ prin servisarea clienților cu meniuri complete pentru întreaga zi, sănătoase și gustoase, realizate de nutriționiști, livrate direct acasă sau la birou. Astfel clienții câștigă timp, manâncă sănătos, echilibrat și se simt bine. Cu acest suflu nou și unind două echipe performante, noul centru promite sa aibă soluția completă pentru starea de bine a oricărui bucureștean, și nu numai”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Top 10 motive pentru care totul electric este o idee proastă

Politicienii și oficialii guvernamentali de la fiecare nivel par...

Boeing pierde teren în fața Airbus, dar transportul aerian își revine

După pandemie, sectorul transportului aerian a revenit în forță,...