ING lansează o platforma digitală pentru antreprenori

Date:

ING România va lansa în luna aprilie noua platformă digitală ING Business dedicată clienților Mid Corporate Banking – companii cu cifra de afaceri între 2 milioane și 500 de milioane de lei, conform datelor Profit.ro

Platforma va fi disponibilă gradual pe parcursul anului 2018. Prin intermediul ING Business, companiile vor avea la dispoziție toate produsele și serviciile bancare, platforma putând fi accesată de pe desktop, laptop, tabletă, smartphone și – în premieră în România – prin smartwatch.

Grupul ING operează în cadrul unei rețele de 180 de sucursale la nivel național și asigură servicii bancare unui numar de peste 13.000 de clienți aflați în portofoliul diviziei de Mid Corporate Banking.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Implicațiile legislației REIT în contextul pieței imobiliare din România

| de Laurențiu Stan, consultant financiar (foto)

Atenție la valoarea în vamă – noi ghiduri de simplificare emise de Comisia Europeană vin în sprijinul importatorilor

de Mihai Petre, Director, Global Trade, EY RomâniaCosmin Dincă,...

PwC Internal Audit Study: Îngrijorați  de riscurile tot mai mari, managerii vor ca auditul să acționeze mai rapid și din proprie inițiativă 

de Mircea Bozga, Partener PwC România Managementul companiilor își dorește...