La Romexpo, Tibco ediţia 36

Date:

Tradiţia Tibco – Târgul internațional de bunuri de larg consum la Romexpo continuă cu ediția 36, în perioada 30 mai-2 iunie. După cum anunţă organizatorii, „companii din România și străinătate își așteaptă vizitatorii cu prețuri promoționale și reduceri semnificative la o gamă largă de produse: îmbrăcăminte, încălţăminte şi accesorii din piele naturală și ecologică, cosmetice, parfumuri, bijuterii, obiecte de uz casnic, decorațiuni, covoare, carpete și produse hand-made”. Concomitent, se desfăşoară activități conexe: inițiere în tehnica ronde-bosse și basorelief, momente artistice, ateliere de creație etc.

În paralel se desfăşoară şi alte manifestări tematice de referinţă:

– Bio Life & Style 2019 – producători și distribuitori de produse și servicii pentru starea de sănătate, produse naturiste, preparate vegane, dulciuri, cosmetice și suplimente alimentare din ingrediente certificate bio, articole hand-made, remedii naturiste, cărți de specialitate, instrumente de gătit în stil sănătos; evenimente conexe referitoare la  parenting alimentar, importanța sportului în viața adulților și a copiilor, alimentația gluten free, cosmetica naturistă, arta culinară, terapia prin parfum, ateliere de creație, demonstrații culinare și sportive

– Antique Market – Târgul de obiecte de artă și antichități, cu obiecte de mobilier şi decoraţiuni interioare, tipărituri vechi (publicaţii, scrisori, filatelie, ilustraţii şi fotografii), obiecte personale şi de colecţie (numismatică, bijuterii şi ceasuri, arme de colecţie, jucării de epocă şi miniaturi), artă plastică (tablouri, gravuri, desene, artă decorativă, sculpturi)

– Expo funerare – Salonul pentru servicii funerare, cu producători, distribuitori și furnizori de servicii din acest domeniu, pachete funerare la prețuri speciale.

Programul de vizitare a tuturor celor patru manifestări, în Pavilionul B1,  este 30.05-01.06.2019, orele 10-20; 02.06.2019, orele 10-18. Accesul este liber.

 

 

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY România: Comportamentul consumatorului român în perioada sărbătorilor de Paște 2024

Perioada festivă care se apropie aduce, ca în fiecare...

CCIR a semnat un Memorandum de Înțelegere cu Federația Camerelor de Comerț a EAU

Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR) a...

ENERTOWN: Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara...