Retailerul francez Leroy Merlin, liderul european al pieței de bricolaj, locul 2 pe piața de profil din România, anunță semnarea unui parteneriat cu startup-ul Innoship, companie de tehnologie și know-how în curierat, supplychain și retail, beneficiară a primei runde de finanțare pentru a devein cel mai mare aggregator pentru opțiuni de livrare rapidă din Europa Centrală și de Est. Din noiembrie, Innoship gestionează livrarea comenzilor din cele 18 magazine Leroy Merlin și comenzile online, pas esențial dintr-un proiect strategic mai amplu de dezvoltare a platformei de eCommerce desfășurat de Leroy Merlin.

Frédéric Lamy, directorgeneral al Leroy Merlin, subliniază: „În primul rând, ne bucurăm că Leroy Merlin devine prin acest parteneriat susținător al start-up-urilor românești. Parteneriatul cu Innoship pune bazele unei dezvoltări majore din punct de vedere logistic, fiind fără îndoială un pas important în satisfacerea nevoilor clienților noștri. Avem convingerea că împreună vom identifica soluțiile potrivite adaptate nevoilor de pe piața livrărilor din România”.

Soluția de tip SaaS (software as a service) dezvoltată de startup-ul tech Innoship le permite companiilor din industria de retail și ecommerce, precum Leroy Merlin, să administreze efficient propriile contracte de curierat și multiplele opțiuni de livrare prin intermediul unor algoritmi de machine learning.

Daniel Nicolae, CEO și cofondator al Innoship: „Am avut două motive de bucurie când am finalizat semnarea parteneriatului cu Leroy Merlin. Firește, primul este că am reușit să ne unim forțele cu locul 2 din industria de bricolaj, o companie care a reușit în cei aproape 10 ani de când a intrat pe piața din România să ofere o varietate mare de produse, la prețuri accesibile, precum și soluții pentru casă și grădină. Al doilea motiv este că am găsit în Leroy Merlin un partener care înțelege foarte bine importanța experienței oferită clienților, care se află de asemenea și în ADN-ul Innoship​”.

DISTRIBUIȚI