Rețeaua de retail Profi (între cei mai mari angajatori privați din România, cu 21.000 de salariați în peste 1300 de magazine) a lansat un magazin al viitorului la Ploiești: magazinul concept, definit ca „loc de testare pentru tendințele de dezvoltare Profi. Ceea ce se va dovedi viabil în acest magazin în privința modului de lucru, a sortimentului, uniformelor și așa mai departe, urmează să fie apoi reprodus și la alte unități din cadrul rețelei”.

Pawel Musial, directorul general al Profi Rom Food, subliniază: „De 20 de ani, Profi crește neîncetat deoarece își schimbă permanent modul de operare, învățând din fiecare nouă experiență, adaptându-se și chiar anticipând nevoile consumatorului, aflate și ele în continuă schimbare. Implementăm în toate noile magazine ceea ce am testat și s-a dovedit că funcționează, ca de exemplu aranjamentul magazinelor, politica de prețuri, procesele de lucru cu personalul, felul în care expunem produsele și multe altele. Astfel ne formăm propriul nostru model de operare”.

Noul logo conține textul „zilnic prețuri mici”, care descrie noua politică agresivă de prețuri a rețelei, în ton cu cerințele consumatorilor. Sunt încorporate cele mai reușite experiențe de până acum. Ce a funcționat sub așteptări a fost înlaturat, în timp ce peste 1300 de produse împrospătează sortimentul noului magazin: gama de produse bio a crescut considerabil, produsele locale sunt mult mai bine reprezentate etc. Magazinul este organizat pe zone care răspund  misiunilor de cumpărare luate în calcul de Profi: convenience (pentru cumpărătorul grăbit), zona fiiGO (marcată de o oiță năzdrăvană, cu ofertă de produse preambalate, panificație coaptă în magazin, coffee corner cu hot-dog, grilluri, sandvișuri, pizza, fresh-uri, cafea, prăjituri, înghețată produsă pe loc), zonă de legume, fructe, produse nealimentare, zona proximitate/stock-up și top-up. Produsele sunt expuse mai vizibil, bine luminate și accesibile, culoarele sunt mai aerisite, casele de marcat, mai multe. Magazinul concept poate fi replicat în oricare dintre formatele rețelei: supermarket Profi – magazinul cu cea mai mare suprafață și cu cel mai mare număr de produse; Loco – magazinul cu sortiment adaptat pentru zone din afara marilor aglomerări urbane; City – magazinul urban de dimensiuni relativ mici, de la colțul blocului.

DISTRIBUIȚI