Sistemul care permite parcarea automată este una dintre noutăţile conferinţei Bosch ConnectedWorld de la Berlin. Soluția reprezintă materializarea unei inovații prezentate de Bosch. În esenţă, este vorba despre folosirea unei  aplicații de smartphone. Șoferul ajunge cu maşina la intrarea în parcare, opreşte, coboară, iar maşina îşi caută singură loc liber și parchează. „Un factor care transformă acest serviciu de parcare complet automat în realitate este infrastructura de parcare inteligentă, care se conectează la software-ul de la bordul autovehiculului”, explică creatorii.

Între noutăţile prezentate de Bosch la actual conferinţă a sectorului IoT se află şi sistemul de asistență la asamblare „ActiveAssist”, care identifică prin radiofrecvență piesele necesare pe rând în procesul de producție; mănușa inteligentă „iGlove”, care ajută la instruirea forței de muncă prin învăţarea pașilor corecți de asamblare; asistentul de producție „ActiveCockpit”, un ecran gigant care arată stadiul producției; aplicația „Vivatar”, care permite comunicare cu persoane prestabilite şi ajutor la nevoie în timpul unor acţiuni precum jogging, drum pe jos etc. făcute pe întuneric; sistemul de măsurare a calităţii aerului în timp real „Climo”; senzorii și camerele care cheamă echipa de service la un lift gata să se defecteze până să rămână cineva blocat înăuntru; platforma pentru interconectarea clădirilor încât să se supravegheze gradul de ocupare sau calitatea aerului şi pe această bază să se ştie când este necesar să se închidă și să se deschidă geamurile și ușile, cum să fie controlate eficient luminile, cum să ocupe oamenii spațiile de lucru etc.; aplicația „Perfectly Keyless”, care încuie și descuie autovehiculul și porneşte motorul; alerta transmisă în cloud despre vreo maşină care circulă pe contrasens; serviciul conectat „eCall”, care solicită automat ajutor în caz de accident rutier