OMNIASIG Vienna Insurance Group continuă seria de acțiuni responsabile, în contextul pandemiei, prin inițiative ce vizează susținerea și grija față de clienți și parteneri și lansează serviciul Asistență COVID-19. Serviciul este menit să ofere informații oficiale și relevante clienților companiei care solicită informații și ghidaj pentru pașii necesari în cazul infectării cu virusul COVID-19.

Serviciul este disponibil prin apel la call-center-ul companiei, 021.9669 – tasta 5. Clienții pot obține de la consilierii din call-center informații cu privire la virusul COVID-19 și modalitatea responsabilă de a acționa în diferite situații. Astfel, aceștia pot afla prin intermediul acestui serviciu:

  • care sunt simptomele virusului;
  • ce trebuie să facă în cazul în care prezintă simptome;
  • unde se poate face testul în județul în care se află;
  • ce trebuie să facă în cazul în care rezultatul testului este pozitiv;
  • care sunt datele de contact ale Direcției de Sănătate Publice din județul de domiciliu;
  • care este situația actuală a cazurilor în alte țări;
  • ce echipament medical trebuie să aibă acasă;
  • cum să ia contact cu medicul și care ar fi cadrul general de tratament recomandat;
  • unde se pot găsi farmacii non-stop și supermarket-uri care pot livra la domiciliu cumpărăturile în caz de izolare/carantinare;
  • ce proceduri pot fi urmate după infectarea cu COVID-19 în cazul în care clientul deține o poliță de asigurare de sănătate.

Consilierul din call-center oferă doar informații utile, care provin din partea autorităților competente și va încerca să răspundă cât mai prompt nelămuririlor clienților. Serviciul Asistență COVID-19 are rol strict informativ, iar consilierul va oferi doar îndumare către centre specializate, explicând clar pașii necesari de urmat.

OMNIASIG își reafirmă astfel angajamentele față de asigurații săi și face demersurile necesare prin care se asigură de informarea corectă a acestora cu privire la situația actuală.

OMNIASIG Vienna Insurance Group este prezentă de 25 de ani pe piața asigurărilor din România, menținându-se constant în topul celor mai mari asigurători din țară. Compania are un portofoliu de peste 100 produse de asigurare și o rețea de sucursale și agenții extinsă la nivel național. Cei peste 1.100 de angajați oferă constant clienților și partenerilor companiei serviciile de calitate care ne-au consacrat de-a lungul celor 25 de ani. Prin apartenența la Vienna Insurance Group, OMNIASIG oferă clienților și partenerilor săi stabilitate și putere financiară, precum și expertiză complexă pe toate liniile de asigurări generale.

OMNIASIG promovează excelența, responsabilitatea și integritatea în tot ceea întreprinde, cu obiectivul principal de a contribui la dezvoltarea societății și a comunității în care își desfășoară activitatea.



Vienna Insurance Group (VIG) este principalul expert pe piața asigurărilor în Austria precum şi în Europa Centrală şi de Est. Grupul cu o tradiţie îndelungată, branduri puternice şi o relaţie apropiată cu clienţii este format din aproximativ 50 de companii din 25 de ţări. VIG are o experienţă de aproape 200 de ani în domeniul asigurărilor. Având peste 25.000 de angajaţi, Vienna Insurance Group este lider incontestabil în Austria și în piețele ECE pe care activează. Grupul se bucură de o poziţionare excelentă, care îi permite să valorifice oportunităţile de creştere pe termen lung, într-o regiune cu 180 de milioane de locuitori. Vienna Insurance Group este compania cel mai bine cotată dintre emitenţii care fac parte din ATX, indicele principal al Bursei de Valori din Viena. Grupul este, de asemenea, listat la Bursa din Praga.

DISTRIBUIȚI