Compania Phonetastic GSM, distribuitor de telefoane, tablete, accesorii GSM și gadget-uri în România și în toată Uniunea Europeană, a devenit distribuitor oficial pe piața autohtonă al smartwatch-urilor Amazfit, produse de Huami Corporation (companie fondată în China, listată la Bursa din New York), comercializate în peste 70 de țări (100 milioane de unități), de la lansare, în 2015.

Ștefan Rădoi (foto), director de vânzări al Phonetastic GSM, subliniază: „Încheierea parteneriatului cu Huami ne bucură foarte mult, pentru că de acum le vom pune la dispoziție partenerilor și clienților noștri una dintre cele mai prestigioase mărci de smartwatch-uri din lume. Ne-am orientat către Amazfit, deoarece apreciem calitatea deosebită a acestor produse și prețul accesibil, raportat la ceea ce oferă. Cred că piața de smartwatch-uri trece printr-un moment prielnic și că va continua să crească în viitor. Odată cu ieșirea din perioada de izolare, oamenii simt nevoia să se miște tot mai mult în aer liber, iar un asemenea dispozitiv, care măsoară în mod inteligent și corelează parametri care țin de răspunsul organismului la activitatea fizică, va deveni tot mai căutat”. Totodată, Ștefan Rădoi face o observație de ordin cuprinzător: „Am observat, atât din solicitările pe care le-am primit direct, cât și din studiile de piață, că românii își doresc să aibă grijă de sănătatea lor, într-un mod disciplinat. Acest lucru era valabil și înainte de criza Covid-19, dar acum este și mai pregnant. Așadar, am avut o cerere semnificativă la care răspundeau doar două, trei opțiuni pe piața locală. Această situație ne-a făcut să gândim la scară mare și să ne îndreptăm atenția spre unul dintre jucătorii puternici la nivel global. Intrarea oficială a Amazfit în portofoliul Phonetastic GSM cred că este de bun augur și pentru piață, deoarece crește nivelul de competitivitate”.

Pe piața locală, în 2019 au fost vândute peste 350.000 de dispozitive pentru monitorizarea activității fizice, cum sunt brățările fitness și ceasurile inteligente. Phonetastic GSM semnalează că de la declanșarea pandemiei Covid-19, produsele de acest tip ale unor branduri mai puțin consacrate și mai accesibile ca preț (produse de brand B) au înregistrat creșteri importante. 

Caracteristicile ceasurilor inteligente Amazfit evidențiate de distribuitor sunt „compatibilitatea completă cu sisteme iOS și Android, sistem de operare Amazfit OS, cadran Amoled de 43/47 mm, monitorizarea unor parametri precum viteza și cadența alergării, distanța parcursă, timpul, ritmul cardiac, caloriile consumate, altitudinea la care te afli etc., sincronizare prin Bluetooth și suport GPS, primirea notificărilor de pe telefon prin intermediul afișajului permanent etc. Datele care rulează pe ecran pot fi sincronizate prin aplicația Strava”., Phonetastic GSM informează că „din luna iunie va începe distribuția întregii game de ceasuri inteligente Amazfit, care cuprinde aproape toate versiunile de culoare și specificații, inclusiv variantele cu certificare militară sau cu aliaj din titan sau zirconiu, rezistente la apă. Produsele vor fi comercializate pe piața locală atât prin intermediul partenerilor Phonetastic GSM, cât și al companiilor care vor fi interesate de încheierea unui contract de distribuție”. 

Ștefan Rădoi conchide: „Planurile noastre pentru acest brand includ prezența în România la scară mare, pe toate canalele de vânzări, de la operatorii de telefonie mobilă, la magazinele online, marii retaileri, segmentul de business și magazinele de articole sportive. Preconizăm că piața ceasurilor inteligente va crește accelerat și ne așteptăm ca gradul de interes pentru aceste produse să cunoască noi vârfuri începând cu sosirea verii, iar la finalul anului să constituie cadoul sau achiziția preferată de mulți în perioada Black Friday sau de Crăciun”.

DISTRIBUIȚI