Proiect Erasmus+ româno-germano-bulgar pe tema migraţiei

Date:

Tema de actualitate politică şi economică globală a migraţiei se regăseşte în conţinutul proiectului Erasmus+ intitulat ”Becoming a multicultural European”, semnificativ prin aceea că propune o abordare educaţională şi de cercetare din perspectivă de tineret din trei ţări europene: Germania – reprezentată de „Kaufmannsschule II” din Hagen (coordonator, prof. Sandra Hansen), iniţiator al proiectului, România – Liceul Teoretic „Nichita Stănescu” din Bucureşti (coordonator, prof. Mara Constantinescu) şi Bulgaria – Şcoala Secundară „Vasil Levski” din Dolni Chiflik (coordonator, prof. Stanislava Petrova), parteneri. Proiectul se desfăşoară până la 30 octombrie 2018. Prima reuniune a echipelor de lucru a avut loc la liceul bucureştean (director, prof. ing. Florentina Sandu), fiind investigată tema migraţiei, printr-o diversitate de contribuţii: o cercetare asupra fenomenului de la 1800 până în prezent în cele trei ţări partenere, un chestionar de măsurare a atitudinilor față de diferitele naționalități, prezentarea unor migranţi celebri, interviuri cu migranţi, scurte filme tematice. Etapele următoare se vor derula pe rând în fiecare ţară parteneră. Rezultatele vizate sunt: o carte electronică în limba engleză, “Istoria migraţiei”, referitoare la migraţie în cele trei ţări, o strategie de management al diversităţii, un ghid de bune practici pentru dialog interreligios.

Distribuie:

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

TikTok actualizează sistemul de evaluare a conturilor

TikTok este o platformă de divertisment susținută de creativitatea,...

Colliers: 2022, cel mai bun an din ultimii 15 pentru piața de investiții din România

Tranzacțiile au depășit 1,25 miliarde de euro, capitalul românesc...

Cum facem posibilă victoria Ucrainei

| de Josep Borrell, Înaltul Reprezentant al Uniunii pentru afaceri externe și politica de securitate și vicepreședinte al Comisiei Europene.

Studiu: Oamenii devin mai precauți atunci când fac cumpărături, iar achizițiile spontane devin din ce în ce mai rare

Starcom România lansează cea de-a noua ediție a compendiumului...