Rottaprint, producție crescută cu 25%, în martie-mai față de aceeași perioadă din 2019

Date:

Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile din România, a înregistrat în martie-mai anul acesta un volum al producției cu peste 25% mai mare față de aceeași perioadă din 2019. Creșterea se datorează comenzilor din industria dezinfectanților și industria alimentară. În aceeași perioadă, au scăzut semnificativ solicitările din industrii precum chimică (etichete pentru vopseluri) și industria HoReCa. Producția Rottaprint a funcționat la capacitate maximă. Pentru protecția angajaților și a famillilor acestora, compania a luat măsuri suplimentare de igienă și a investit până în prezent circa 40.000 euro în echipamente de protecție (măști de protecție, viziere, mănuși, combinezoane), dezinfectanți și pastile de cloramină. Pentru perioada următoare, compania estimează că volumul producției va reveni la un nivel mediu normal; deocamdată majoritatea campaniilor promoționale desfășurate de clienți în lunile de vară sunt în acest moment oprite.

Cristi Nechita-Rotta (foto), directorul general al Rottaprint, subliniază: „În primele 3 luni de pandemie am înregistrat o creștere de peste 25% a volumului de producție, creștere susținută și de solicitările în număr foarte mare a etichetelor pentru dezinfectanți dar și a celor pentru produsele alimentare. Pentru perioada imediat următoare, ne așteptăm la o revenire către o cerere constantă, lipsită de fluctuații, mai ales în contextul în care companiile sunt în expectativă și așteaptă să vadă modul prin care se va reporni economia după această perioadă dificilă. De aceea, cred că este foarte important să încurajăm mai mult producătorii locali și să educăm consumatorii să aleagă produsele autohtone. Numai așa îi vom putea susține pe cei care încearcă să facă economia să funcționeze”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Implicațiile legislației REIT în contextul pieței imobiliare din România

| de Laurențiu Stan, consultant financiar (foto)

Atenție la valoarea în vamă – noi ghiduri de simplificare emise de Comisia Europeană vin în sprijinul importatorilor

de Mihai Petre, Director, Global Trade, EY RomâniaCosmin Dincă,...

PwC Internal Audit Study: Îngrijorați  de riscurile tot mai mari, managerii vor ca auditul să acționeze mai rapid și din proprie inițiativă 

de Mircea Bozga, Partener PwC România Managementul companiilor își dorește...