Sigfox, lansat în România

Date:

 

Compania Sigfox, rețeaua mondial lider de piaţă în furnizarea de servicii pentru tehnologia IoT (Internet of Things), este de acum prezentă şi în România, prin lansarea partenerului local Simple IoT. Soluțiile Simple IoT sunt caracterizate prin „aplicabilitate mare în diferite domenii precum: transport și logistică, monitorizarea utilităților prin smart metering, smart buildings, retail și cold-chain, asigurări și e-health, agricultură și mediu, smart city etc. Printre beneficiile utilizării rețelei se numără informațiile și datele precise despre business, creșterea competitivității, extinderea afacerii, îmbunătățirea experienței clienților, dar și automatizarea proceselor de business”. Reţeaua este activă în 60 de țări, prin investitori globali reprezentaţi de companii precum Samsung, Salesforce, Intel Capital, Total, Engie, Eutelsat, Telefonica, Mitsubishi Heavy Industries. Între clienții la nivel mondial care utilizează soluțiile de conectivitate propuse de Sigfox se numără: Groupe PSA, Michelin, Total, Free, Securitas, Bosch, Louis Vuitton, Nestle sau Danone.

Emma Park, VP Europe, Sigfox, face următoarea apreciere: „Până în 2030, estimăm că toate obiectele care conțin cel puțin un circuit electronic vor fi conectate la internet într-un fel sau altul. Acestea sunt obiecte care se vor regăsi în fiecare aspect al vieții noastre de zi cu zi. Putem afirma că, în prezent, 7 din 10 nevoi de conectivitate IoT pot fi soluționate folosind Sigfox. Potențialul României pentru această piață este unul foarte mare și estimăm că în următorii 5-10 ani vor fi adoptate peste 20 milioane de device-uri conectate prin Sigfox”.

Dan Vlad, CEO & Founder Simple IoT, subliniază: „Piața de Internet of Things este mai mare decât pare la prima vedere. Nevoile clienților sunt foarte diverse și se regăsesc într-o gamă foarte variată de domenii. Primele proiecte demarate de Simple IoT în România au avut ca premisă două nevoi fundamentale ale clienților: prima se referă la informații pe care nu le puteau obține sau care aveau un cost de obținere foarte ridicat și cea de-a doua, cu un impact mai larg, se referă la utilizarea eficientă a resursei umane, mai ales în contextul dificultăților găsirii forței de muncă, în activitățile relevante business-ului și degrevarea acestora de activități repetitive și simple. Conectivitatea oferită de noi este cea mai bună soluție pentru situațiile în care clientul are nevoie de informații specifice și precise de la echipamentele sale, dar în același timp și de o durată de viață mare a bateriei, cu o autonomie de ordinul anilor, precum și un cost de deținere și utilizare redus”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Implicațiile legislației REIT în contextul pieței imobiliare din România

| de Laurențiu Stan, consultant financiar (foto)

Atenție la valoarea în vamă – noi ghiduri de simplificare emise de Comisia Europeană vin în sprijinul importatorilor

de Mihai Petre, Director, Global Trade, EY RomâniaCosmin Dincă,...

PwC Internal Audit Study: Îngrijorați  de riscurile tot mai mari, managerii vor ca auditul să acționeze mai rapid și din proprie inițiativă 

de Mircea Bozga, Partener PwC România Managementul companiilor își dorește...