Xiaomi, în top trei, pe măsură ce piața telefoanelor inteligente își revine în trimestrul al treilea din 2020

Date:

  • Xiaomi ocupă locul al treilea în topul celor mai bine vândute smartphone-uri din lume
  • Potrivit estimărilor Canalys și IDC, Xiaomi a avut cea mai mare creștere anuală a cotei de piață dintre producătorii de telefoane inteligente

În al zecelea an de la înființare, Xiaomi a depășit o nouă barieră și a intrat în top trei pe piața globală a telefoanelor inteligente, potrivit estimărilor Canalys, IDC și Counterpoint.

Potrivit Canalys, în trimestrul al treilea, livrările companiei au ajuns la 47.1 milioane de unități. Pe fondul provocărilor aduse de COVID-19 în piața telefoanelor inteligente, Xiaomi și-a respectat cele trei principii directoare și „a continuat să exploreze, să inoveze și să ofere produse cu tehnologii performante la prețuri juste”. În 2020, piața globală a telefoanelor inteligente a scăzut cu 4% față de anul trecut, dar în trimestrul al treilea a cunoscut o creștere de 32%, față de aceeași perioadă din 2019. În acest context Xiaomi a ajuns la o  cotă de piață de 13.5% și o creștere anuală de 45%, cea mai mare dintre toți producătorii de smartphone-uri.

Counterpoint notează faptul că Xiaomi a avut livrări de 46.2 milioane de unități și o cotă de piață de 13% în trimestrul al treilea din 2020. Este o creștere de 75% în comparație cu trimestrul precedent, iar creșterea anuală este de 46%.

“În aceste vremuri dificile, Xiaomi a colaborat cu partenerii săi pentru a trece peste toate provocările. Împreună am depus eforturile necesare pentru a ne consolida sistemul de vânzări online și offline, am introdus o gamă generoasă de produse inovative la prețuri accesibile pentru fanii Mi și consumatorii din România și din alte părți ale lumii. La a zecea aniversare suntem foarte fericiți să vedem aceste rezultate din partea a trei companii de analiză, care reflectă viziunea noastră de a face inovația accesibilă pentru toată lumea”, a spus Andrew Wong, managerul general Xiaomi pe Europa Centrală și de Est.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Peste 15 speakeri internaţionali şi locali la EBcon. Cea mai mare conferinţă internaţională de Employer Branding din România

EBcon, prima conferinţă internaţională de Employer Branding din România,...

Program pentru susținerea afacerilor axate pe cafenele

Compania Artisan Coffee Gear anunță lansarea în 2024 a...

Acord de mediu pentru construairea unui parc de generatoare eoliene în județul Vaslui

Agenția Națională pentru Protecția Mediului (ANPM) anunță că „proiectul...

Acces gratuit la cursuri în limba engleză acreditate Cambridge

Investiție privată în educație, liceul internațional online Spark Generation,...