Relansarea încrederii în bănci

Date:

A fost lansată campania de informare şi conştientizare #DreptulLaBanking a comunităţii bancare din România în ansamblu, sublinierea celor care i-au prezentat primele elemente (foto) fiind aceea de a nu fi receptaţi neapărat prin apartenenţa la instituţiile pe care le reprezintă. Campania vizează în esenţă recâştigarea încrederii publicului larg în bănci. E nevoie de aşa ceva, a spus   Sergiu Oprescu, pentru că România are, la nivelul anului 2019, „un grad de intermediere de doar 27%, mult sub media Uniunii Europene (83%) şi sub nivelul unor ţări cu economie emergentă, cum sunt Polonia şi Cehia, cu 52%, sub nivelul Bulgariei, de 51%. Campania deschide un dialog despre banking şi despre cum putem să creştem bunăstarea economică. Factorii esenţiali în acest demers, din punctul nostru de vedere, sunt doi: încrederea şi educaţia”.

În România există la ora actuală peste 15 milioane de deponenți. La nivelul companiilor, sunt 100.650 beneficiare de finanțări de la bănci.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Investitorii individuali se orientează către aur pe fondul scăderii încrederii în SUA și al temerilor crescânde privind recesiunea

Pe fondul volatilității piețelor și al incertitudinii economice, cel...

Schrack Technik România inaugurează cel mai mare centru logistic de materiale electrice din țară 

Schrack Technik România, filiala grupului austriac Schrack Technik GMBH,...

CTP dezvoltă o unitate de producție de 9.500 mp pentru DEHN în CTPark Pitești

CTP, cel mai mare dezvoltator, proprietar și administrator de...

Rețele Electrice România lansează o licitație de peste 132 milioane de lei pentru echipamente

Rețele Electrice România, parte din grupul PPC în România,...