Relansarea încrederii în bănci

Date:

A fost lansată campania de informare şi conştientizare #DreptulLaBanking a comunităţii bancare din România în ansamblu, sublinierea celor care i-au prezentat primele elemente (foto) fiind aceea de a nu fi receptaţi neapărat prin apartenenţa la instituţiile pe care le reprezintă. Campania vizează în esenţă recâştigarea încrederii publicului larg în bănci. E nevoie de aşa ceva, a spus   Sergiu Oprescu, pentru că România are, la nivelul anului 2019, „un grad de intermediere de doar 27%, mult sub media Uniunii Europene (83%) şi sub nivelul unor ţări cu economie emergentă, cum sunt Polonia şi Cehia, cu 52%, sub nivelul Bulgariei, de 51%. Campania deschide un dialog despre banking şi despre cum putem să creştem bunăstarea economică. Factorii esenţiali în acest demers, din punctul nostru de vedere, sunt doi: încrederea şi educaţia”.

În România există la ora actuală peste 15 milioane de deponenți. La nivelul companiilor, sunt 100.650 beneficiare de finanțări de la bănci.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Bursele JTI pentru Jurnalisti: lansarea editiei 2024-2025

Urmandu-si traditia, Bursele JTI pentru Jurnalisti lanseaza de Ziua...

FoodIntelForum AQUA Carpatica progresează, profitul avansează, veselia debordează

Cea de-a treia zi a FoodIntelForum AQUA Carpatica 2024 începe și...

FoodIntelForum Aqua Carpatica, ediția a VII-A : Business pe măsură

FoodIntelForum AQUA Carpatica, ediția a VII-a, debutează la fel...

Business serios, intensitate maximă la FoodIntelForum AQUA Carpatica

Începem ziua a doua a conferinței FoodIntelForum AQUA Carpatica,...