Relansarea încrederii în bănci

Date:

A fost lansată campania de informare şi conştientizare #DreptulLaBanking a comunităţii bancare din România în ansamblu, sublinierea celor care i-au prezentat primele elemente (foto) fiind aceea de a nu fi receptaţi neapărat prin apartenenţa la instituţiile pe care le reprezintă. Campania vizează în esenţă recâştigarea încrederii publicului larg în bănci. E nevoie de aşa ceva, a spus   Sergiu Oprescu, pentru că România are, la nivelul anului 2019, „un grad de intermediere de doar 27%, mult sub media Uniunii Europene (83%) şi sub nivelul unor ţări cu economie emergentă, cum sunt Polonia şi Cehia, cu 52%, sub nivelul Bulgariei, de 51%. Campania deschide un dialog despre banking şi despre cum putem să creştem bunăstarea economică. Factorii esenţiali în acest demers, din punctul nostru de vedere, sunt doi: încrederea şi educaţia”.

În România există la ora actuală peste 15 milioane de deponenți. La nivelul companiilor, sunt 100.650 beneficiare de finanțări de la bănci.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY România: Comportamentul consumatorului român în perioada sărbătorilor de Paște 2024

Perioada festivă care se apropie aduce, ca în fiecare...

CCIR a semnat un Memorandum de Înțelegere cu Federația Camerelor de Comerț a EAU

Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR) a...

ENERTOWN: Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara...