Televizorul Allview, solicitat în proporție de 20% în programul Rabla pentru electrocasnice

Date:

Compania cu capital integral românesc Allview, brand deținut de Visual Fan SA, anunță că în actuala ediție a campaniei Rabla pentru electrocasnice 20% dintre voucherele solicitate la categoria televizoare au fost folosite pentru achiziționarea unui dispozitiv smart din portofoliul companiei: „Preferințele cumpărătorilor s-au îndreptat către smart TV-urile gamei ePlay, cu rezoluțiile de la HD la 4K, ceea ce denotă, potrivit reprezentanților companiei, un interes crescut de a adopta noi tehnologii, la un bun raport calitate-preț”. 

Lucian Peticilă

Lucian Peticilă, CEO și fondator al Visual Fan SA, subliniază: „Succesul înregistrat de Allview în cadrul acestui program de stimulare a înnoirii echipamentelor electrocasnice atestă faptul că publicul apreciază calitatea produselor noastre, oferită la prețuri juste, precum și atenția pe care o acordăm dorințelor clienților. Parteneriatul nostru cu Google Android TV™ a fost o decizie inspirată, care ne-a permis să anticipăm direcțiile pieței și să le propunem consumatorilor o gamă diversificată de produse competitive. Cred că ne putem asuma obiectivul de a deveni liderul pieței românești de smart TV-uri cu Android TV™ și Google Assistant™ integrat, o piață în expansiune, cu un dinamism ridicat al competitorilor. Grație Android TV™, putem oferi noi valențe televizorului, care devine o interfață comună de control și comandă a tuturor dispozitivelor inteligente interconectate, indiferent de sistemul de operare”.

Autorii acestei veritabile performanțe accentuează: „Allview activează pe piața de televizoare smart din a doua jumătate a anului 2018, iar în 2019 a devenit una dintre printre primele companii din Europa ce a încheiat un parteneriat direct cu Google Android TV™. De atunci, portofoliul său a fost extins constant cu noi modele ce includ funcționalități și tehnologii de top integrate în produse cu design elegant și modern. Astfel, anul 2020 a adus o altă premieră companiei brașovene, fiind primul brand din România ce a adoptat și democratizat tehnologia Quantum Dot. Orientarea către clienți, înțelegerea nevoilor acestora, precum și anticiparea tendințelor pieței au adus în prima parte a anului 2021 lansarea gamei de smart TV-uri Allview ePlay7100 și debutul unei noi etape pentru portofoliul de produse al companiei, prin integrarea tehnologiei Touchless – Far Field Voice Control care conferă mai mult confort, naturalețe și eficiență comunicării. Pentru a le asigura utilizatorilor o experiență optimizată, facilă și securizată, Allview oferă regulat update-uri ale sistemului de operare transmise OTA (over-the-air), pe numeroase modele din categoria televizoarelor. Pe lângă patch-urile de securitate, modelele respective au primit îmbunătățiri la nivelul vitezei de operare, un mai bun management al iluminării dinamice (dynamic backlight) sau chiar upgrade-ul la versiuni superioare de Android. Parteneriatul cu Google Android TV™, dezvoltarea continuă a portofoliului de televizoare mai performante și eficiente energetic, precum și îmbunătățirea permanentă a experienței de utilizare a clienților prin oferirea de update-uri și upgrade-uri, a asigurat brandului Allview creșterea constantă a cotei de piață pe segmentul televizoarelor. Toate acestea permit companiei să revendice poziția de lider al pieței pentru această gamă de produse. Dar dincolo de Smart TV-uri mai performante, Allview propune o nouă viziune asupra rolului acestor echipamente nelipsite din locuințe”.

Allview se caracterizează ca „o companie cu capital integral românesc, care și-a confirmat statutul de vizionar și pionier atunci când vine vorba de tehnologie, cu un portofoliu de produse diversificat. A fost fondată la Brașov, în 2002, și produce telefoane mobile inteligente, sisteme Smart Home, tablete, laptopuri și alte gadgeturi. A lansat cel mai complex sistem Smart Home din România (2016), AVI – singurul asistent vocal în limba română (2017), a fost printre primele companii din Europa care a încheiat un parteneriat direct cu Google Android TV™ (2019), fiind primul brand din România care a adoptat tehnologia QLED (2020). Este prezentă pe piețele IT&C din peste 15 țări. Allview investește constant în R&D (cercetare și dezvoltare) și își propune ca, pe termen lung, să creeze un robot intelligent – asistent personal”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Influencerii înlocuiesc familia și prietenii ca sursă de informare pentru investitori 

În fiecare zi, investitorii individuali caută informații despre diferitele...

Calm pe piața cripto după halvingul Bitcoin

Mișcările de pe piața cripto au fost destul de...

Finanțarea companiilor

| de Laurențiu Stan, consultant financiar (foto)