Campanie cu prețuri mici zilnic

Date:

Retailer-ul Leroy Merlin, specializat în construcții, decorațiuni și grădinărit, lansează campania „Când ai mereu prețuri mici, ai 365 de zile de zen. Și poți uita de Black Friday”.  

Campania, cu focus asupra prețurilor mici zi de zi, se desfășoară în perioada 31 octombrie-20 noiembrie. Mesajul ei este diseminat pe principalele canale de media: online, TV și outdoor (stații de metrou din București și puncte centrale ale orașelor în care este prezent retailerul). Campania a fost realizată în colaborare cu agenția de creație DDB. 

Frédéric Lamy, CEO Leroy Merlin România: „Pornind de la ideea despre cum poate un brand să aibă ceva relevant de spus în această perioadă fără să aibă campania tradițională de Black Friday, ne-am dorit ca clienții noștri să rămână zen, având acces la peste 30,000 de produse din portofoliul Leroy Merlin cu prețuri mici, în fiecare zi, fără a fi presați de anumite oferte sau de un anumit timp. Toate produsele noastre au prețuri mici 365 de zile pe an și nu este nevoie de o zi care să confirme acest principiu.”

Leroy Merlin accentuează că inițiativa campaniei este în conformitate cu misiunea „de a oferi tuturor produse și servicii accesibile pentru îmbunătățirea locuinței, la cel mai bun preț mereu. 

Zi de zi, fiecare magazin Leroy Merlin, împreună cu un departament dedicat, monitorizează prețurile și acolo unde este cazul, acestea sunt ajustate pentru a le asigura clienților produse cu prețuri mici pentru toate proiectele lor de reamenajare. 

Totodată, politica Leroy Merlin este să nu aibă campanii de reduceri sau promoții, cu excepția lichidărilor de stoc, având deja prețuri mici pe tot parcursul anului. Pentru a fi în tendințe decorative și tehnologice, retailerul reînnoiește 30% din totalul produselor în fiecare an. În acest sens, sunt lichidate toate produsele care nu mai sunt de actualitate, acestea fiind semnalizate prin afișe de preț în limita stocului disponibil. 

Leroy Merlin se preocupă constant de crearea propriilor produse pe care efectuează teste de calitate. Datorită prezenței la nivel internațional, retailerul are posibilitatea de a lucra în mod direct cu producătorii, oferind clienților săi calitate la cel mai bun preț posibil.  

Spotul TV al campaniei Când ai mereu prețuri mici, ai 365 de zile de zen. Și poți uita de Black Friday, poate fi urmărit aici”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Metaplanet adoptă bitcoin ca activ strategic de rezervă  

Metaplanet Inc, o companie listată...

Stablecoins pe infrastructura Bitcoin, tot mai aproape de realitate

Stablecoins care rulează pe o infrastructură Bitcoin sunt tot...

Genesis Digital Assets va înființa un centru de minerit Bitcoin în Argentina, alimentat de gaze reziduale

Genesis Digital Assets (GDA), una dintre cele mai mari...

Bitcoin scade din nou la pragul de 60.000 de dolari

Bitcoin nu a reușit să se consolideze pe baza...