Responsabilitatea companiilor, considerată esenţială în orientarea beneficiarilor

Date:

O companie responsabilă este considerată în primul rând (în proporţie de 56 %) aceea care îşi ţine promisiunile faţă de clienţi, angajaţi şi parteneri, apoi una care îşi plăteşte datoriile la timp (47 %), respectă legile (40 %), investeşte în angajaţi (35 %), oferă întotdeauna servicii şi produse de calitate (31 %), îşi respectă clienţii şi nu face promisiuni înşelătoare (28 %), îşi recunoaşte public greşelile şi le elimină (22 %), nu poluează mediul (17 %). Datele rezultă, între multe altele, din studiul „România responsabilă”, realizat de Ipsos România la solicitarea Raiffeisen Bank, în contextual noii poziţionări de brand a băncii.

Tot referitor la responsabilitatea companiilor, studiul arată că 9 din 10 respondenţi ar renunţa la produsele unei companii lipsite de responsabilitate, trei cincimi ar renunţa să mai lucreze într-o companie care dă dovadă de lipsă de responsabilitate faţă de propriii angajaţi, iar aproape jumătate ar renunţa să lucreze într-o companie care nu are un comportament responsabil faţă de clienţi sau faţă de societate.

Profesiile în care responsabilitatea este considerată a fi cea mai importantă sunt medic şi asistent medical (89 %), judecător, procurer, magistrate (87 %), professor (85 %); ponderea cea mai scăzută a responsabilităţii este apreciată a fi la actori, pictori, ilustratori, sculptori (39 %).

Responsabilitatea constituie tema campaniei lansate de Raiffeisen Bank, cu sloganul „E timpul să punem responsabilitatea în lumină”. Directorul executiv Steven van Groningen apreciază că „responsabilitatea a fost mereu una dintre valorile fundamentale ale Raiffeisen Bank”, iar preocupările în această direcţie se extend acum în direcţia unei contribuţii la dezvoltarea responsabilităţii în societate.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Bursele JTI pentru Jurnalisti: lansarea editiei 2024-2025

Urmandu-si traditia, Bursele JTI pentru Jurnalisti lanseaza de Ziua...

FoodIntelForum AQUA Carpatica progresează, profitul avansează, veselia debordează

Cea de-a treia zi a FoodIntelForum AQUA Carpatica 2024 începe și...

FoodIntelForum Aqua Carpatica, ediția a VII-A : Business pe măsură

FoodIntelForum AQUA Carpatica, ediția a VII-a, debutează la fel...

Business serios, intensitate maximă la FoodIntelForum AQUA Carpatica

Începem ziua a doua a conferinței FoodIntelForum AQUA Carpatica,...