Lupilu, marca proprie Lidl, este alegerea numărul 1 a părinților în categoria de scutece pentru bebeluși, conform datelor YouGov® România

0

Potrivit unui studiu realizat de YouGov® în anul 2024, pe un eșantion reprezentativ la nivel național, Lidl este lider de piață în segmentul scutecelor pentru bebeluși, pe plan local, raportat la valoarea vânzărilor. În același timp, Lupilu – marca proprie a Lidl – ocupă primul loc la nivel național în ceea ce privește volumul vânzărilor (unități) pe această categorie. 

Rezultatele studiului YouGov® reflectă alegerile părinților din România, care caută produse sigure, de încredere și accesibile pentru îngrijirea copiilor lor, într-un context cotidian în care deciziile de cumpărare sunt tot mai bine informate. Categoria scutecelor este în continuă evoluție, iar alegerile părinților sunt influențate de factori precum testarea dermatologică, gradul de absorbție, absența ingredientelor potențial iritante și prețul corect, care pot juca un rol esențial în decizia de achiziție. 

Performanța Lidl și a brandului Lupilu în categoria de scutece pentru bebeluși reflectă alegerile concrete ale consumatorilor și relevanța ofertei disponibile în magazine. Datele YouGov® România provin din cercetarea de tip Panel de Gospodării, realizată în perioada ianuarie – decembrie 2024, pe un eșantion brut de 6.000 de gospodării, reprezentativ la nivel național. Studiul monitorizează consumul casnic pentru toate categoriile de produse de larg consum, oferind o imagine a comportamentului de achiziție la nivelul întregii țări. 

Lupilu – calitate la un preț accesibil

Toate tipurile de scutece Lupilu – de la cele cu prindere clasică la variantele tip chiloțel – sunt produse de calitate, fiind dezvoltate special pentru a proteja pielea sensibilă a bebelușilor. Scutecele nu conțin parfum, loțiuni sau alte substanțe potențial toxice și sunt testate dermatologic. În plus, oferă un grad ridicat de absorbție, de până la 12 ore, ceea ce contribuie la confortul și protecția zilnică a copilului. Raportat la caracteristicile și beneficiile scutecelor, Lidl reușește să respecte promisiunea făcută clienților săi, de a oferi permanent produse la cel mai bun raport calitate-preț, adaptate nevoilor și puterii de cumpărare a consumatorilor.

Lupilu este marca proprie Lidl dedicată îngrijirii bebelușilor, acoperind toate nevoile esențiale din primele luni de viață și până la vârsta preșcolară. Gama include scutece disponibile într-o varietate largă de mărimi și formate, produse pentru igienă și îngrijirea pielii, șervețele umede, articole textile, dar și produse pentru alimentația celor mici. Produsele pentru îngrijire sunt dezvoltate în acord cu cele mai înalte standarde de calitate, folosind ingrediente atent selecționate, testate dermatologic și potrivite pentru pielea sensibilă a bebelușilor. Prin diversitatea sa, gama Lupilu răspunde nevoilor reale ale familiilor cu copii mici, oferind soluții practice și accesibile pentru îngrijirea zilnică.