Biocodex, compania franceză care comercializează probiotice, deschide o filială în România

Date:

Compania farmaceutică de familie Biocodex anunță consolidarea prezenței sale în sud-estul Europei prin deschiderea unei filiale în România. Pornind de la portofoliul deja existent pe piața românească, Biocodex face un pas strategic pentru a stabili o relație directă cu profesioniștii din domeniul sănătății și cu pacienții din România, reafirmând angajamentul de a oferi soluții avansate de sănătate la nivel mondial.

Sediul central Biocodex, situat în București, cuprinde o echipă de peste 60 de angajați români gata să răspundă nevoilor pacienților din România și Republica Moldova. Astfel, compania farmaceutică globală întărește și mai mult legăturile dintre România și Franța, cu peste 4.000 de companii cu capital francez care activează pe piața locală.

În peisajul dinamic al sistemului de sănătate din România, Biocodex își propune să contribuie la bunăstarea oamenilor, cu obiectivul de a deveni lider în îngrijirea microbiotei. Compania a fost înființată cu scopul de a face accesibilă prima tulpină de drojdie probiotică din lume (Saccharomyces boulardii CNCM I-745®), descoperită în 1923 de Henri Boulard, în Indochina. 

Tulpina unică a obținut aprobarea medicilor din peste 115 țări, fiind în acest moment cel mai vândut medicament probiotic la nivel mondial și aprobat de cele mai prestigioase ghiduri medicale, WGO* și ESPGHAN**. În România, probioticul este comercializat sub denumirea de ENTEROL®, deja cunoscut ca al doilea mare brand de pe piață, poziție câștigată în urma distribuției indirecte pe termen lung. 

Dincolo de brandul emblematic Enterol, Biocodex deține un portofoliu diversificat, acoperind toate tipurile de produse atât pentru nevoile pacienților, cât și pentru cele ale profesioniștilor din domeniul sănătății: OTC, medicamente cu prescripție medicală, produse cosmetice, suplimente alimentare și dispozitive medicale.

Brandurile Biocodex sunt disponibile pe categorii, printre cele mai dinamice fiind:

  • Saforelle®, marca de igienă intimă feminină, lider în Franța și Belgia și numărul 2 în România;
  • Otipax® lider în categoria sa, prescris pentru diferite tipuri de otită;
  • Vagostabyl® pentru hiperexcitabilitate cardiacă și tulburări minore de somn;
  • Acupan® pentru durerile postoperatorii.

„Credem cu tărie că Biocodex va fi liderul de mâine în România și Moldova, un deschizător de drumuri în domeniul microbiotei în toate țările în care produsele noastre sunt prezente. Odată cu intrarea pe aceste piețe, obiectivele noastre sunt mai mari ca niciodată. Avem ambiția, încrederea și dorința de a investi la nivel local, începând cu o echipă numeroasă și foarte experimentată. Ne dorim ca noua filială să urmeze același drum plin de succes ca cel al ultimelor filiale deschise în Europa de Est. Intenționăm să ne extindem, consolidându-ne poziția în segmentele actuale, dar pășind și în segmente noi”, a spus Nicolas Coudurier (foto), CEO Biocodex.


Biocodex, un grup farmaceutic francez independent, deținut de o familie și fondat în 1953, comercializează tulpina probiotică Saccharomyces boulardii CNCM I-745. Sub sloganul „Sănătate cu pasiune și convingere”, Biocodex se angajează să îmbunătățească sănătatea și bunăstarea pacienților în fiecare etapă a vieții lor, concentrându-se pe trei piloni: microbiota, sănătatea femeilor și bolile orfane.

*WGO  = World Gastroenterology Organisation

**ESPGHAN = The European Society for Paediatric Gastroenterology Hepatology and Nutrition

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Protejarea expresiei creativității: o incursiune în sfera proprietății intelectuale aplicate cinematografiei

de Bianca Chera, senior associate , Marius Gheldiu, associate–...

Eurobarometru: Situația geopolitică face ca votul la alegerile europene să fie și mai important

Peste opt din zece europeni (81%) consideră că votul...

Crește contrabanda cu țigarete

Piața neagră a țigaretelor crește în martie 2024 până...