Brico Dépôt România anunță vânzări de 59 mil. de lire sterline în primele trei luni ale anului fiscal 2023 și de 3.3 miliarde de lire sterline la nivelul grupului, în aceeași perioadă

Date:

Brico Dépôt România anunță rezultatele financiare aferente primului trimestru din 2023. Vânzările retailerului Brico Dépôt România au ajuns în primele trei luni la 59 milioane de lire sterline.

 
Grupul Kingfisher, din care face parte Brico Dépôt Romania, anunță rezultatele financiare pentru aceeași perioadă și înregistrează o creștere de 0,8%, ajungând la vânzări de 3.3 miliarde lire sterline.
 
Brico Dépôt România a încheiat primele trei luni ale anului fiscal 2023 cu vânzări de 59 mil. lire sterline, reflectând o cerere crescută din partea consumatorilor pentru majoritatea categoriilor de produse, dar în special pentru categoria bucătării.
 
„ În contextul actual, în care consumatorii simt impactul inflației, continuăm să investim în consolidarea gamei de produse și servicii, dezvoltarea platformei online, care anul trecut a înregistrat o creștere de 40% și, mai ales, în oameni. Continuăm să creștem echipe solide și să le oferim oportunități de dezvoltare personală și în carieră. De asemenea, ținem întotdeauna cont de nevoile curente ale clienților noștri, atât prin prisma produselor, serviciilor sau programelor de finanțare oferite, cât și prin parteneriatul pe care l-am încheiat în vederea acordării produselor pentru încălzirea locuinței, ce pot fi achiziționate în cadrul programului Cardul de energie. Pentru toată această susținere și mobilizare doresc să le mulțumesc colegilor mei, care contribuie zi de zi la îndeplinirea misiunii Brico Dépôt, de a face îmbunătățirea locuinței accesibilă tuturor”, spune Adela Smeu, CEO Brico Dépôt România.
 

Creștere importantă a disponibilității
stocului prin eficientizare logistică

 
Continuăm să facem progrese în procesul de optimizare logistică, astfel încât clienții noștri să poată ridica din magazine comenzile click & collect în mai puțin de 2 ore, iar comenzile speciale în doar 3 zile.
 

Brico Dépôt – partener în programul Cardul de energie

 
Un alt proiect foarte important este parteneriatul realizat cu Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene pentru programul Cardul de energie. În cadrul acestui parteneriat, Brico Dépôt se alătură inițiativei de a sprijini comunitățile vulnerabile din România și vine în ajutorul clienților care beneficiază de voucherele acordate pentru subvenționarea prețului încălzirii, cu o gamă variată de produse accesibile, de la lemne și peleți, până la brichete și combustibili.
 
Peste 38.000 de euro în bani și produse investiți pentru beneficiarii Fundației BricoDépôt
 
Pentru campania „Un adăpost sigur, departe de casă”, Fundația BricoDépôt a câștigat premiul I la categoria „Susținerea comunității” din cadrul Galei Romanian CSR Awards 2023. În cadrul inițiativei, a fost făcută o investiție de peste 65.000 de euro în bani și produse, începută în 2022 și continuată anul acesta, pentru aproximativ 4.000 de refugiați ucraineni care au avut nevoie de sprijin.
 
În același timp, Brico Dépôt a susținut comunitățile defavorizate, investind peste 38.000 de euro în bani și produse, pentru sprijinirea beneficiarilor Fundației BricoDépôt și organizând inițiative de donare de sânge, cu suportul angajaților companiei.
 
Cu ajutorul Fundației BricoDépôt, au fost donate echipamente de încălzire și lanterne pentru victimele cutremurului din Turcia, precum și mânuși și măști pentru echipele de intervenție, în valoare de peste 8.000 de euro. Tot pentru victimele cutremurului, peste 40 de angajați Brico Dépôt și-au unit forțele pentru inițiativa de donare de sânge, îndreptată ulterior pentru sprijinirea a 120 de pacienți români datorită diminuării necesității de sânge în rândul victimelor din Turcia.
 
În același timp, Fundația BricoDépôt a contribuit la renovarea și modernizarea școlilor din medii rurale, prin donații de materiale de construcții și mobilier în valoare de 13.000 de euro, pentru aproximativ 1.000 de elevi.
 
Mai mult, peste 11.000 de euro au fost investiți în realizarea unui studiu ce vizează implementarea de soluții digitale pentru dezvoltarea mediului rural, iar 4.500 de euro au fost investiți în campania de Paște, dedicată copiilor din centrele comunitare.
 

Investiție continuă în oameni

 
Peste 700 de angajați au participat în primele trei luni ale acestui an la programe de instruire, dezvoltare și asistență, special create pentru îmbunătățirea abilităților de management și vânzare, în scopul de a oferi clienților cele mai bune servicii. Astfel, angajații Brico Dépôt au luat parte la peste 7.200 de ore de traininguri în programele „Power to Manage” (academie de leadership), „Power 2 Sell” sau în diverse programe de well-being.
 
 
În ceea ce privește vânzările la nivel de grup, acestea au atins 3.3 miliarde de lire sterline, cu o creștere de 0,8% și o scădere la o valoare constantă de 2,2%. Vânzările e-commerce au avut o creștere de 4,7% (reprezentând 16,9% din totalul vânzărilor). Au fost deschise două magazine Screwfix în Franța în luna mai, iar obiectivul pentru anul fiscal 2023/2024 constă în deschiderea a încă 85 de magazine în Marea Britanie, Irlanda și Franța;
Creștere puternică pentru formatul marketplace B&Q, ponderea acestui format ajungând la 27% din vânzările e-commerce ale B&Q în luna aprilie. Vânzările categoriilor sezoniere (18%) au fost afectate de condițiile meteorologice, cu o scădere în termeni comparabili de 11,3%.
 
Thierry Garnier, Chief Executive Officer în cadrul Kingfisher a declarat: „Pe măsură ce traversăm sezonul comercial cheie, suntem încântați să vedem că vânzările din categoriile noastre principale și din categoriile «big-ticket», care reprezintă peste 80% din vânzările totale, dau dovadă de consolidare continuă. Schimbările meteorologice neașteptate din Marea Britanie și Franța au afectat vânzările sezoniere în acest trimestru, având un impact asupra cererii pentru articole precum produsele de grădină și de exterior. Cu toate acestea, am observat o îmbunătățire a activității comerciale de la începutul lunii aprilie și anticipăm creșterea cererii pe măsură ce vremea continuă să se îmbunătățească. Stocurile noastre rămân solide și, în ansamblu, se reduc în conformitate cu așteptările noastre.
 
La nivelul întregului grup, menținem o atenție sporită asupra prețurilor competitive, echilibrând în același timp presiunile inflaționiste. Odată cu relaxarea continuă a prețurilor materiilor prime și a costurilor de transport, ne așteptăm să vedem o inflație mai mică a costurilor produselor în semestrul al doilea.
 
Suntem aliniați la așteptările pieței pentru activitatea din acest an și încrezători în asigurarea unei creșteri în piață, a unei puternice generări de numerar și a unor randamente mai mari ale investițiilor pentru acționari, pe termen mediu.”
 

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Mihai Daraban: Consiliul de afaceri România – EAU își va începe activitatea în scurt timp 

Președintele Camerei de Comerț și Industrie a României...

Politică şi politicianism în procesul integrării europene a României 

| de Prof. univ. dr. Vasile Pușcaș, membru corespondent al Academiei Române 

DIGI se pregătește pentru lansarea serviciilor în Belgia

DIGI a făcut încă un pas în procesul de...

Finanțare, sustenabilitate, tehnologie: comandamentele FoodIntelForum AQUA Carpatica pentru tot anul

Timpul trece iar ecourile puternice ale FoodIntelForum AQUA Carpatica, ediția...