Distribuție Oltenia avertizează: atenție sporită la persoanele care se recomandă a fi angajați ai operatorului de distribuție sau ai partenerilor acestuia

Date:

Operatorul Distribuție Oltenia le recomandă consumatorilor de energie din aria sa operațională (județele Argeș, Dolj, Gorj, Mehedinți, Olt, Teleorman și Vâlcea) să acorde atenție sporită persoanelor care le vizitează locuințele pentru efectuarea unor servicii legate de alimentarea cu energie electrică.

Tipurile de activități derulate de echipele operatorului de distribuție și ale prestatorilor săi care pot necesita acces în locuință/ proprietate sunt:

  • Citirea contoarelor şi înlocuirea periodică a acestora, activitate derulată de partenerul ADREM Link;
  • Alte acţiuni legate de grupurile de măsură (sigilări, montare contoare inteligente);
  • Acţiunile de prevenire şi combatere a fenomenului de racordare ilegală la reţeaua de distribuţie, derulate de echipele specializate;
  • Remedierea deranjamentelor electrice care apar în instalaţiile de branşament de până la sau după puncul de delimitare (înaintea bornelor de ieşire din contor);
  • Pentru analiza sesizărilor/ reclamaţiilor consumatorilor, când acest lucru este imperios necesar (exemplu: sesizări privind starea receptoarelor deteriorate, aflate după punctul de delimitare);
  • Depistarea şi eliminarea incidentelor, efectuarea de lucrări de reparaţie accidentală a reţelei necesare pentru evitarea apariţiei unor incidente sau avarii (prevenire de avarii);
  • Restabilirea stării tehnice a reţelelor electrice şi efectuarea de lucrări provizorii executate în condiţii deosebite, necesare realimentării cu energie electrică a consumatorilor;
  • Reparaţia rețelelor electrice, în situații care impun risc de incendiu sau de electrosecuritate.

Important! Orice angajat al Distribuție Oltenia sau al partenerilor are obligația de a prezenta legitimația și ordinul de serviciu atunci când se deplasează la domiciliul consumatorilor pentru a efectua servicii energetice, înainte de a pătrunde în locuință. În situația în care persoanele în cauză nu pot dovedi că sunt reprezentanți DEO, consumatorii nu ar trebui să le permită accesul în incintă și nici eventuale intervenții în rețea.

Este important de precizat că angajații DEO sau ai partenerilor nu sunt autorizați și nici nu trebuie să solicite sau să primească sume de bani de la consumatori.

Pentru siguranța tuturor persoanelor implicate, angajații Distribuție Oltenia folosesc echipamente specifice de lucru și de protecție atunci când efectuează intervenții în rețea.

 

Totodată, consumatorii de energie electrică sunt rugați să anunțe operatorul Distribuție Oltenia despre orice situație în care persoane care pretind a fi angajați DEO sau ai partenerilor solicită accesul pe proprietate sau orice sume de bani în schimbul unor servicii, prin următoarele canale de comunicare:

Menționăm că Distribuție Oltenia va păstra o colaborare strânsă cu organele de poliție pentru preluarea și soluționarea unor eventuale astfel de cazuri.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY: programele de transformare au șanse de reușită de 12 ori mai mari prin concentrarea pe factorul uman 

96% dintre programele de transformare ajung în puncte de...

România, cea mai accesibilă țară est-europeană pentru imobiliare

România are cele mai accesibile prețuri la locuințe din...

ANALIZĂ XTB: Pandemia s-a încheiat, dar munca de acasă a rămas. Cum s-a transformat piața și care sunt companiile care profită?

Adevăratul impuls pentru piața software-ului pentru videoconferințe s-a dovedit...