Performanță, inovație și angajament: Ideologiq înregistrează o cifră de afaceri de 3 milioane de euro în 2023, o creștere de 8% comparativ cu anul precendent 

Date:

Agenția de marketing digital Ideologiq a încheiat anul 2023 cu o cifră de afaceri de 3 milioane de euro. În ciuda unui an marcat de provocări economice, Ideologiq a reușit să obțină o cifră de afaceri cu 8% mai mare față de anul precedent.

„Suntem încântați de rezultatele remarcabile înregistrate de Ideologiq în 2023. Performanța financiară reflectă angajamentul nostru constant față de excelență și inovație în domeniul marketingului digital. Echipa noastră dedicată și orientată către performanță a fost cheia succesului în acest an. Ne propunem să continuăm să oferim soluții de top clienților și să ne menținem poziția în industrie”, a declarat Adrian Apostol, Fondator și Partener Ideologiq.

Tot în 2023 agenția a înregistrat și o creștere a profitabilității, demonstrând eficacitatea modelului de business end-to-end, care acoperă o gamă largă de servicii, incluzând marketing, comunicare, publicitate și tehnologie. În plus, diviziile de e-commerce, media și programare au înregistrat cea mai mare creștere, în timp ce serviciile de branding, creație și strategie au continuat să joace un rol important în succesul agenției.

Însă, anumite măsuri din partea mediului de afaceri și respectiv influența mediului economic, cum ar fi renunțarea la scutirea de impozit din cadrul sectorului IT și inflația crescută pe tot parcursul anului, au afectat profitabilitatea agenției. Cu toate acestea, așteptările Ideologiq sunt ca anul 2024 să fie mai stabil din punct de vedere economic.

„Anul 2023 a fost unul plin de provocări, dar și de oportunități pentru Ideologiq. Suntem mândri să vedem cum eforturile noastre comune au dus la o creștere semnificativă a cifrei de afaceri și la consolidarea relațiilor cu clienții. În 2024 ne propunem să continuăm să inovăm și să ne adaptăm într-un mod agil la schimbările din piață, menținându-ne focusul pe satisfacția clienților și pe generarea de valoare reală pentru afacerile lor”, a adăugat Adrian Ichim, Fondator și Partener Ideologiq.

În prezent, agenția Ideologiq are un portofoliu de peste 30 de clienți din diverse industrii, în timp ce numărul de angajați se menține la 35. Pentru anul în curs, Ideologiq și-a propus să atragă noi clienți, dar și să mărească echipa cu seniori cu experiență multidisciplinară în business, marketing, comunicare și tehnologie.

Anul acesta fondatorii și-au propus să atingă o cifră de afaceri de 3,4 milioane de euro și vor continua să ofere soluții inovatoare și performante pentru clienți, într-un mediu în continuă schimbare și evoluție.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY România: Comportamentul consumatorului român în perioada sărbătorilor de Paște 2024

Perioada festivă care se apropie aduce, ca în fiecare...

CCIR a semnat un Memorandum de Înțelegere cu Federația Camerelor de Comerț a EAU

Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR) a...

ENERTOWN: Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara...