RetuRO le oferă sprijin operatorilor HoReCa în implementarea Sistemului Garanție-Returnare

Date:

În calitate de administrator al Sistemului Garanție-Returnare, unul dintre obiectivele RetuRO este de a îmbunătăți permanent funcționarea sistemului. Avem întâlniri recurente și colaborăm îndeaproape cu toate părțile implicate pentru a identifica dificultățile care apar în această etapă de început și pentru a optimiza aspectele semnalate atât de către operatorii economici, cât și de către consumatori. 

În preocuparea noastră de a fi alături de toți partenerii noștri și de a-i susține cât mai bine în eforturile lor de a adopta Sistemul de Garanție-Returnare, am început un dialog cu operatorii din domeniul HoReCa pentru a aborda întrebările și provocările specifice pe care aceștia le au în implementarea SGR.

În urma feedback-ului și a dialogului deschis cu reprezentanții industriei HoReCa, am identificat o serie de instrumente pe care le vom operaționaliza în perioada imediat următoare pentru a le asigura operatorilor care activează în domeniu o experiență cât mai ușoară de integrare a SGR în activitatea lor. Printre acestea, amintim:

  • Stabilirea unei frecvențe de ridicare a ambalajelor SGR specifică activității de HoReCa, industrie care operează cu un rulaj crescut de produse în ambalaje SGR într-o perioadă scurtă de timp. Astfel, operatorii HoReCa pot menționa frecvența cu care solicită ridicarea ambalajelor SGR de la punctele lor de activitate (zilele săptămânii în care doresc ridicarea), precum și tipul de material al ambalajelor care vor fi ridicate – sticlă, plastic, metal și volumul estimat. În felul acesta, fiecare operator HoReCa beneficiază de un calendar prestabilit în care ambalajele SGR vor fi ridicate, ceea ce va asigura atât predictibilitatea ridicărilor, cât și optimizarea spațiului necesar depozitării ambalajelor și eficientizarea timpului dedicat gestionării acestei activități. De asemenea, această frecvență de ridicare va fi corelată în procesul logistic cu o dimensionare corespunzătoare a mașinilor de transport, astfel încât să fie asigurată creșterea capacității de preluare a ambalajelor SGR.
  • Am pus la dispoziția comercianților din HoReCa o adresă de email dedicată, [email protected], la care aceștia ne pot contacta pentru subiecte specifice. În plus, operatorii HoReCa au în continuare la dispoziție adresele de email deja comunicate:
  • [email protected] – pentru înregistrare și verificare status contract;
  • [email protected] – pentru plasare de comenzi accesorii (saci, sigilii) ;
  • [email protected] – pentru situații legate de facturare ;
  • [email protected] – pentru reconcilieri, în cazul în care evidența ambalajelor predate de către comerciant nu corespunde cu evidența ambalajelor primite de către RetuRO; 
  • [email protected] – pentru formulare de pick-up ad-hoc;
  • [email protected] – pentru reclamații privind comenzile de ridicare a ambalajelor colectate ; 
  • [email protected] – pentru livrări incomplete ale comenzilor plasate în e-shop RetuRO.
  • Întâlniri recurente cu asociațiile reprezentative ale industriei HoReCa pentru a urmări progresul programului și pentru a gestiona eventualele probleme care apar cât mai eficient. 
  • Organizarea unui webinar dedicat HoReCa , joi, 18 aprilie, începând cu ora 14.30, în care reprezentanți RetuRO vor detalia și vor răspunde întrebărilor legate de fluxul financiar și logistic. Webinarul va fi accesibil la adresa https://myconnector.ro/login, pe baza înregistrării prealabile ;
  • În seria materialelor de informare, tutorialele “Am o întrebare”, disponibile pe canalul de YouTube al RetuRO, oferă comerciantilor, inclusiv din industria HoReCa, răspunsuri la cele mai frecvente întrebări, care sunt actualizate permanent cu noi subiecte și aspecte pe care le identificăm în intercațiunile noastre cu operatorii economici.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Bitcoin scade sub maximul istoric de 100.000 de dolari

Bitcoin a intrat în istorie săptămâna trecută, trecând de...

Garanti BBVA Leasing obține un împrumut de 20 de milioane de euro de la BSTDB pentru a sprijini IMM-urile din România

Garanti BBVA Leasing, parte a Grupului Garanti BBVA România,...

Un stol de lebede survolează piețele financiare

Piețele financiare românești au fost lovite de volatilitate în...

Noile reguli aplicabile achizițiilor derulate de societățile private care obțin finanțare din Fondul pentru Modernizare simplifică procedurile de achiziții

| de Sonia Voinescu, Avocat Senior Coordonator D&B David și Baias și Crina-Anastasia Petrache, Avocat Colaborator