Revolut lansează Revolut BillPay

Date:

Revolut, fintech-ul global cu peste 45 de milioane de clienți în întreaga lume, a anunțat astăzi că își intensifică activitatea de banking pentru afaceri, întrucât încasările globale anuale ale ofertei sale business-to-business (B2B), Revolut Business, au depășit 500milioane de dolari (450 milioane de euro). În România, volumul tranzacțiilor procesate lunar a ajuns aproape de 345milioane de euro.

Vestea vine pe măsură ce Revolut continuă să își extindă amprenta la nivel global cu lansarea Revolut Business în Singapore – beneficiind companiile globale cu operațiuni în Singapore și introducând o soluție bancară tech-first pe o piață insuficient deservită de băncile tradiționale. Această mișcare aduce numărul total de piețe în care Revolut Business este activ la 40. Această creștere accelerată va continua în contextul în care Revolut Business integrează peste 20.000 de întreprinderi în fiecare lună, acestea alăturându-se sutelor de mii de afaceri active lunar. În România, Revolut Business înregistrează o medie de aproape 1000 de afaceri noi active în fiecare lună, în creștere cu 101% față de anul precedent. (1 an de la 03.09.24)

Continuând această evoluție, Revolut a lansat astăzi Revolut BillPay pentru a răspunde în continuare cererii tot mai mari de servicii bancare mai bune pentru întreprinderi. Integrat cu principalele programe de contabilitate, inclusiv QuickBooks, Xero și FreeAgent, Revolut BillPay este conceput pentru a economisi timp în gestionarea și plata facturilor către furnizori din peste 150 de destinații cu doar câteva click-uri. Întreprinderile pot minimiza efortul manual, pot beneficia de controale ale cheltuielilor și reguli de aprobare și pot obține o supraveghere completă a operațiunilor lor, eliberându-și timpul pentru creșterea afacerii.

Inovațiile viitoare în materie de produse se vor concentra în jurul a patru domenii-cheie: 

  • Banking: Revolut Business ajută companiile să pătrundă pe noi piețe și să economisească atunci când transferă bani în peste 150 de țări. Doar în acest an a introdus IBAN-uri locale într-o serie de piețe europene, făcând plățile locale și mai transparente, și va continua să construiască integrări mai ample și tipuri de plăți pe piețele locale. 
  • Plăți: Revolut Business a introdus Push-to-Card, o modalitate simplă pentru întreprinderi de a plăti clienții și contractorii ca un localnic, la nivel global și în câteva minute; cu 78 de țări acoperite în peste 50 de monede locale. Întreprinderile au nevoie doar de un număr de card (și un nume), în timp ce utilizatorii beneficiază automat de ratele de schimb valutar ale Revolut pentru plățile internaționale.
  • Achiziționare: Comercianții din întreaga lume folosesc Revolut Pay pentru a accepta plăți cu clienți de renume, inclusiv Aer Lingus, Kiwi și French Connection. Pentru a continua să răspundă unei cereri în creștere rapidă, Revolut va continua să crească opțiunile de acceptare a plăților prin lansarea unui terminal de plată pentru întreprinderile mari. Anul acesta Revolut Business și Meridian Taxi au încheiat un parteneriat prin care compania bucureșteană de mobilitate urbană și-a echipat cele 1000 de taxiuri cu terminale de plăți Revolut Reader.

James Gibson, Head of Revolut Business, a declarat: „Modelat pe baza experienței noastre de a servi milioane de clienți retail, Revolut Business se dezvoltă rapid. În ultimul an, am făcut pași uriași în misiunea noastră de a fi sistemul de automatizare financiară numărul unu pentru întreprinderi și am adus recent produsul în Singapore. Cu sprijinul unui număr semnificativ și în creștere de clienți, intensificăm agresiv activitatea B2B și suntem pregătiți să revoluționăm sistemul bancar pentru și mai multe întreprinderi din întreaga lume”.

De la lansarea sa în 2017, Revolut Business a continuat să inoveze și a adăugat o varietate de instrumente și caracteristici diferite platformei sale, în conformitate cu nevoile în continuă evoluție ale întreprinderilor, devenind o platformă unică pentru acestea. 

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

JT GRUP OIL încheie primul semestru cu afaceri de 108 milioane lei și un profit net de 2,58 milioane lei

JT GRUP OIL, distribuitor de carburanţi și unicul dezvoltator...

Analiză Storia – Cum au evoluat prețurile apartamentelor în principalele orașe din țară

Prețurile medii ale apartamentelor de vânzare – vechi și...

Evoluția pieței românești de fuziuni și achiziții în primele 9 luni ale anului 2024

Piața de fuziuni și achiziții (M&A) din România a...