Un nou Xiaomi Store se deschide în România, pe 28 august, în Centrul Comercial Sun Plaza din București

0

Xiaomi, lider global în tehnologie, inaugurează sâmbătă, 28 august 2021, un nou Xiaomi Store. Noul magazin flagship, situat la etajul 1 al Centrului Comercial Sun Plaza din București (Calea Văcărești 391), își așteaptă vizitatorii începând cu ora 11:00, odată cu tăierea oficială a panglicii. Xiaomi Store Sun Plaza este cel de-al doilea magazin local al producătorului și reprezintă un pas înainte pentru atingerea obiectivului pe termen lung al companiei de a avea un Xiaomi Store în fiecare oraș mare din România.

Principiul nostru este acela de a face inovația accesibilă pentru toți. Continuăm să aducem aproape de consumator produsele noastre bazate pe tehnologii inovatoare, la cele mai accesibile prețuri.

Mă bucură entuziasmul pe care îl văd în comunitatea locală de fani și utilizatori Xiaomi, care a crescut cu o viteză uimitoare. Fanii Xiaomi sunt sufletul brandului și asta ne motivează în tot ceea ce facem.”  a declarat Andrzej Gladki, Deputy Regional Manager Xiaomi.  

Noul concept store este deschis în colaborare cu distribuitorul autorizat DPhone.  

„Flagshipul Xiaomi din Centrul Comercial Sun Plaza este prima investiție DPhone pe piața din România. Xiaomi a înregistrat recent rezultate spectaculoase în România, iar momentul inaugurării noului magazin nu putea fi mai bun. Plănuim să investim în continuare în România și să inaugurăm în perioada următoare o serie de noi magazine Xiaomi”, a declarat David Chen, General Manager DPhone Retail.

Amenajarea interioară a magazinului a fost realizată în acord cu identitatea de brand Alive, noul concept de design lansat de Xiaomi în prima parte a anunului 2021, care consolidează poziția companiei pe piața premium.

Atât fanii Xiaomi, cât și toți cei pasionați de tehnologie și gadget-uri, vor regăsi o gamă largă de produse în noul magazin, portofoliul extins de telefoane inteligente precum și cele mai populare produse din ecosistemul Xiaomi, precum purificatoare de aer, trotinete electrice, brățări inteligente, dar și numeroase produse din categoria smart home.

O serie de oferte speciale și promoții vor fi disponibile în ziua inaugurării.

Primii 100 de clienți care achiziționează orice produs Xiaomi care nu face parte dintr-o ofertă promoțională vor primi un cadou, în funcție de seria notată pe tichetul de acces în magazin. Tipurile de cadou variază de la trotinete electrice, telefoane inteligente sau earbuds și până la produse din ecosistemul Xiaomi, precum fierbătoare electrice, cântare sau baterii externe.

Câte 40 de bucăți din patru tipuri de telefoane inteligente midrange și flagship vor fi disponibile cu reduceri de până la 43%.

Totodată, o serie de produse din ecosistemul Xiaomi, precum trotinete electrice, purificatoare de aer și ceasuri inteligente, vor fi disponibile la prețuri speciale, reduse cu până la 50%.

Participanții la evenimentul de inaugurare de sâmbătă vor putea câștiga multe alte cadouri și la tombola organizată cu această ocazie.

În săptămâna următoare deschiderii magazinului, o serie de telefoane inteligente midrange și accesorii vor fi disponibile spre achiziție cu reduceri de 10%, 15% și 20%, în funcție de numărul produselor achiziționate simultan.

La evenimentul de inaugurare vor participa oficiali Xiaomi România și din regiune, precum Andrzej Gladki, Deputy General Manager Xiaomi CEE & Nordics și David Chen, General Manager al DPhone Retail.

Evenimentul va ține cont de toate măsurile actuale de siguranță în contextul pandemiei de Covid-19.

Xiaomi este o companie cu o dezvoltare rapidă, demonstrând o creștere notabilă în ceea ce privește veniturile și profitul net, care au depășit cu mult așteptările pieței.

Potrivit Canalys, compania ocupă locul al doilea la nivel global, cu o cotă de piață de 17% din livrările de smartphone-uri, depășind astfel Apple.

Smartphone-urile Xiaomi au intrat pe mai mult de 100 de piețe din întreaga lume, compania ocupând primul loc pe cel puțin 12 piețe și locul al doilea în Europa, din perspectiva cotei de piață a telefoanelor inteligente.

Totodată, Xiaomi are cea mai mare aplicație IoT de integrare a produselor pentru consumatori. La 31 martie 2021, numărul dispozitivelor IoT conectate (cu excepția smartphone-urilor și laptopurilor) de pe platforma sa AIoT a ajuns la 351,1 milioane de unități.

Compania se concentrează pe progresul pe piața premium și pune la dispoziția consumatorilor tehnologii revoluționare de top, ajutând astfel la modelarea direcțiilor din industrie.

Conform celui mai recent studiu de piață realizat de Canalys, în T2 2021 Xiaomi a depășit, în România, toți producătorii de telefoane mobile. Compania a înregistrat local o cotă de piață de 30%, în contextul în care creșterea anuală a fost de 205%.

MAGIA UNTOLD 2021 PRINDE CONTUR: A ÎNCEPUT CONSTRUCȚIA CELUI MAI MARE FESTIVAL DIN EUROPA

0

PESTE 1.600 DE OAMENI DIN PESTE 10 ȚĂRI LUCREAZĂ DOAR PENTRU PRODUCȚIA FESTIVALULUI

Organizatorii UNTOLD au început construcția celui mai mare festival din Europa organizat în acest an, festival la care sunt așteptați cei mai buni DJ-i ai lumii, artiști și trupe de renume naționale și internaționale. Mai sunt 17 zile până când ținutul magic din inima Transilvaniei își va deschide porțile pentru toți cei care vor să îi descopere secretele. Producția celei de-a 6-a ediții va fi una cu adevărat impresionantă, din toate punctele de vedere, de la decoruri, la poveste, personaje, dansatori, artiști și fani din întreaga lume. Cele 7 scene ale evenimentului vor dezvălui tărâmul magic UNTOLD și conceptele sale unice.

Scena principală va avea peste 800 de mp de ecran led, 28 de metri înălțime, peste 90 de metri la bază și o deschidere de 18 metri. Doar decorul pentru mainstage, care are peste 2.000 mp, este adus de 18 camioane în Cluj-Napoca. Pe aceeași scenă vor fi încorporate elemente 3D care pun în lumină conceptul creativ UNTOLD 2021, Luna – The Rising și personajelor sale mitice.

Transilvania este un teritoriu prins între legendă și mit, un univers nedeslușit, un loc perfect pentru experiențe unice. La fiecare ediție a festivalului UNTOLD fanii descoperă o altă poveste, o lume între imaginar și real: Magicianul, vrăjitorii, dragonii, zânele, druizii, nimfele, dansatorii care se joacă cu focul, toți într-o perpetuă conexiune. 

Luna este protectoarea festivalului în acest an și reprezintă sursa unei energii colective, a unei conexiuni puternice și a energiei pozitive care încarcă întreaga omenire. Luna va veghea scena principală pe care vor urca David Guetta, Dimitri Vegas & Like Mike, Martin Garrix, DJ Snake, Fedde le Grand, Ofenbach, Quintino, Parov Stelar, The Script, Tyga și mulți alții.

Producția este spectaculoasă și în cazul scenelor secundare.

Scena Galaxy va avea forma unei elipse cu o lățime de 27 de metri și o înălțime de 11 metri. Aici va fi creat un univers care, cu puterea muzicii, îi poartă pe spectatori într-o călătorie unică, plină de energie, ghidul fiind de fiecare dată altul: Charlotte de Witte, Paul Kalkbrenner, Nina Kraviz, Amelie Lens, Claptone sau Tale Of Us. Fiecare artist va deschide un portal special muzical.

Scena Alchemy va avea 26 de metri lățime și 20 de metri înălțime și va fi acel univers în care fanii se simt liberi, în care nu există bariere de comunicare, iar experiențele memorabile abia așteaptă să fie trăite.

Lumea mistică a alchimiștilor e reprezentată de Netsky, Chase & Status, Rudimental, Wilkinson, Dub FX & Woodnote dar și cei mai cunoscuți artiști români din rap, trap, hip-hop, grime, dubstep sau drum&bass.

Pentru ca magia UNTOLD să fie completă, alte 230 de camioane au adus aparatura necesară pentru toate scenele. Peste 1.600 de oameni, din peste 10 țări, lucrează pentru a asigura producția festivalului, care are loc în mai puțin de trei săptămâni.

UNTOLD 2021 are loc între 9 și 12 septembrie.

Deciziile adoptate de Consiliul Autorității de Supraveghere Financiară

0

În cadrul ședinţei de astăzi, Consiliul Autorității de Supraveghere Financiară (A.S.F.) a adoptat măsuri privind funcționarea pieţelor financiare nebancare supravegheate – asigurări, piaţă de capital şi pensii private, după cum urmează:

  1. Reglementare

Norma pentru modificarea și completarea Normei Autorității de Supraveghere Financiară nr. 4/2018 privind gestionarea riscurilor operaționale generate de sistemele informatice utilizate de entitățile autorizate/avizate/înregistrate, reglementate și/sau supravegheate de către Autoritatea de Supraveghere Financiară (norma va fi transmisă, spre publicare, Monitorului Oficial al României);

Proiectul de Normă pentru modificarea Normei Autorității de Supraveghere Financiară nr.13/2018 pentru aplicarea Ghidului ESMA privind scenariile de simulare a situațiilor de criză în temeiul art. 28 din Regulamentul (U.E.) nr. 1131/2017 privind fondurile de piață monetară – Money-market funds (proiectul va fi publicat pe www.asfromania.ro, pentru consultare publică, timp de 10 zile);

Norma privind guvernanța și securitatea sistemelor de tehnologia informațiilor și a comunicațiilor utilizate de către societățile de asigurare și de reasigurare (norma va fi trasnsmisă, spre publicare, Monitorului Oficial al României).

  • Autorizare

Aprobarea domnului Andrei-Răzvan Micu pentru un nou mandat în funcția de Director general la societatea Compania de Asigurări-Reasigurări Exim România (CARE-România) S.A.;

Aprobarea domnului Adrian-Răzvan Florescu pentru un nou mandat în funcția de Director general adjunct la societatea Compania de Asigurări-Reasigurări Exim România (CARE-România) S.A.;

Aprobarea solicitării SAI Sira S.A. de autorizare a modificărilor intervenite în documentele fondului deschis de investiții Omninvest administrat de societate, în vederea alinierii acestora la prevederile Regulamentului (UE) nr. 2088/2019 privind informațiile privind durabilitatea în sectorul serviciilor financiare, precum și ca urmare a modificării comisionului de depozitare;

Aprobarea solicitării BT Asset Management SAI S.A. de autorizare a modificărilor intervenite în documentele Fondurilor deschise de investiții: BT Clasic, BT Maxim, BT Obligațiuni, BT Index Romania – ROTX, BT Index Austria – ATX, BT Euro Clasic, BT Euro Obligațiuni, BT Fix, BT Euro Fix, BT Dolar Fix, BT Energy, BT Technology, BT Agro și BT Real Estate;

Aprobarea prospectului UE pentru creștere întocmit în vederea majorării capitalului social al societății Avioane Craiova S.A. Dolj;

Aprobarea prospectului UE pentru creștere întocmit în vederea majorării capitalului social al societății Star Residence Invest S.A. București și emiterea Certificatului de înregistrare a drepturilor de preferință în vederea tranzacționării pe Sistemul Multilateral de Tranzacționare administrat de BVB;

Aprobarea modificării adusă Actului constitutiv al societății Fly Insurance – Broker de Asigurare Reasigurare S.R.L. referitoare la completarea obiectului de activitate;

Aprobarea modificării adusă Actului constitutiv al societății R.C.G. Broker de Asigurare S.R.L. (numire cenzor);

Aprobarea modificării aduse Actului constitutiv al societății Loyalty Insurance Broker S.R.L. (schimbare denumire);

Autorizarea modificării Declarației privind politica de investiții a Fondului de Pensii Administrat Privat Aripi, administrat de Generali Societate de Administrare a Fondurilor de Pensii Private S.A.;

Autorizarea modificării Declarației privind politica de investiții a Fondului de Pensii Facultative Stabil, administrat de Generali Societate de Administrare a Fondurilor de Pensii Private S.A.;

Avizarea definitivă a modificării Prospectului schemei de pensii facultative pentru Fondul de Pensii Facultative AZT Moderato, administrat de Allianz-Țiriac Pensii Private Societate de Administrare a Fondurilor de Pensii Private S.A.;

Avizarea definitivă a modificării Prospectului schemei de pensii facultative pentru Fondul de Pensii Facultative AZT Vivace, administrat de Allianz-Țiriac Pensii Private Societate de Administrare a Fondurilor de Pensii Private S.A.;

Avizarea definitivă a modificării Prospectului schemei de pensii facultative pentru Fondul de Pensii Facultative NN Optim, administrat de NN Asigurări de Viață S.A.;

Avizarea definitivă a modificării Prospectului schemei de pensii facultative pentru Fondul de Pensii Facultative NN Activ, administrat de NN Asigurări de Viață S.A.

Xiaomi anunță o creștere solidă a veniturilor și profitului în T2 2021, depășind estimările

0

Xiaomi Corporation (numită „Compania”, împreună cu subsidiarele sale, denumite în continuare „Grupul”; 1810.HK), o companie de electronice de consum și producție inteligentă, cu smartphone-uri și hardware inteligent conectate printr-o platformă Internet of Things (IoT), a anunțat rezultatele consolidate neauditate pentru primele șase luni încheiate la 30 iunie 2021.  

În al doilea trimestru din 2021, Xiaomi a înregistrat venituri totale de 87.8 miliarde RMB, reprezentând o creștere anuală de 64.0%; profitul ajustat net pentru această perioadă a fost de 6.3 miliarde RMB, o creștere de un an la altul de 87.4%. Atât veniturile totale, cât și profitul ajustat net au atins niveluri trimestriale record, demonstrând excelența modelului de afacere și soliditatea operațiunilor sale.  

Performanțe financiare în T2 2021:

  • Venituri totale de 87.789,0 milioane RMB, o creștere de la un an la altul de 64.0%; 
  • Profitul brut de aproximativ 15.148,1 milioane RMB, o creștere de la un an la altul de 96.7%; 
  • Profitul net non-IFRS a fost de 6.321,5 milioane RMB, cu 87.4% mai mult față de anul trecut. 

Performanțele financiare din prima jumătate a anului 2021: 

  • Venituri totale de 164.671,2 milioane RMB, o creștere de la un an la altul de 59.5%; 
  • Profitul brut de aproximativ 29.309,4 milioane RMB, cu 92.1% mai mult față de anul trecut; 
  • Profitul net ajustat non-IFRS a fost de 12.390,8 milioane RMB, o creștere anuală de 118.4%. 

Mesajul Xiaomi Corporation: “În al doilea trimestru din 2021, strategia noastră de bază ‘Smartphone x AIoT’ a continuat să ne sprijine performanțele remarcabile. Privind spre viitor, vom continua să punem în aplicare strategia noastră dual-brand, vom stimula investițiile în tehnologie avansată, vom recruta și vom promova talentele și vom dezvolta capabilitățile canalelor, ne vom îmbunătăți ofertele de telefoane inteligente premium și vom îmbunătăți experiența utilizatorului. De asemenea, vom rămâne dedicați strategiei noastre de bază ‘Smartphone x AIoT’ și vom face totul pentru a duce inovația mai departe în tehnologiile sofisticate și de ultimă generație din toate categoriile de produse. Vom continua să îmbunătățim conectivitatea dintre telefoanele noastre inteligente și produsele IoT pentru a oferi o experiență de utilizare perfectă în întreaga gamă și a aduce o viață mai bună pentru întreaga lume.”

Recapitularea performanței trimestriale

Livrările globale de telefoane inteligente au urcat compania pe locul al 2-lea, iar Xiaomi s-a poziționat ca brand premium pe piața de smartphone-uri prin produsele sale inovatoare și de înaltă calitate

Întrucât Xiaomi își păstrează angajamentul față de tehnologia avansată, față de recrutarea și promovarea talentelor și îmbunătățirea capacităților canalelor, afacerea sa cu telefoane inteligente a continuat să prezinte o creștere semnificativă în al doilea trimestru din 2021, evidențiată de venituri și livrări record. Veniturile din telefoane inteligente au fost în valoare de 59.1 miliarde RMB în perioada raportată și au reprezentat o creștere de la un an la altul de 86.8%. Potrivit Canalys, livrările globale de telefoane inteligente Xiaomi au fost pe locul al 2-lea, o premieră pentru al doilea trimestru, cu o cotă de piață de 16.7%. 

Între timp, livrările de smartphone-uri ale Grupului pe piața Chinei continentale au crescut, de asemenea, rapid. Potrivit Canalys, în al doilea trimestru din 2021, piața noastră de telefoane inteligente din China continentală a crescut la 16.8%  de la 10.3% în al doilea trimestru din 2020, ocupând locul trei cu o creștere de la un an la altul al livrărilor de smartphone-uri de 35.1%, cea mai mare rată de creștere în rândul jucătorilor majori de pe piață. 

Grupul a continuat strategia noastră dual-brand. Sub brandul Xiaomi, ne-am concentrat pe îmbogățirea portofoliului de telefoane inteligente premium. După succesele înregistrate de Xiaomi 11 Pro, Xiaomi 11 Ultra și Xiaomi MIX FOLD în primul trimestru din 2021, pe 10 august, am prezentat primul nostru smartphone cu cameră sub ecran, Xiaomi MIX 4. 

Potrivit datelor terților, în al doilea trimestru din 2021, cota de piață a telefoanelor noastre inteligente din China continentală, cu prețuri cuprinse între 3.000 RMB și 4.000 RMB, 4.000 RMB și 5.000 RMB și peste 5.000 RMB, a fost în creștere de la un an la altul. În prima jumătate din 2021, livrările globale ale telefoanelor noastre inteligente cu prețuri de vânzare de listă de 3.000 RMB sau mai mult în China continentală și 300 euro sau echivalentul sumei în piețele externe au fost de peste 12 milioane de unități, depășind totalul de aproximativ 10 milioane de unități livrate în 2020.  

Brandul Redmi continuă să ofere produse competitive. Până la data de 30 aprilie 2021, livrările globale ale Seriei Redmi Note au depășit 200 de milioane de unități, iar acest lucru reflectă creșterea rezonanței mass-market a brandului Redmi și calitatea înaltă a telefoanelor Redmi. 

Performanțe remarcabile aduse de strategia de bază “Smartphone x AIoT” care îmbunătățește conectivitatea dintre dispozitivele inteligente

În al doilea trimestru din 2021, segmentul de produse IoT și lifestyle și-a menținut creșterea solidă cu venituri în creștere de la un an la altul de 35.9%, la 20.7 miliarde RMB. 

În al doilea trimestru din 2021, livrările globale de televizoare inteligente au fost de peste 2.5 milioane de unități, menținându-se pe prima poziție din piață. Potrivit All View Cloud (“AVC”), livrările noastre de televizoare au fost numărul 1 în China continentală pentru al 10-lea trimestru consecutiv și s-au menținut în Top 5 la nivel global. 

De asemenea, segmentul de produse IoT și lifestyle al Grupului și-a menținut traiectoria de creștere rapidă din piețele externe. Veniturile din produse IoT și lifestyle din piețele externe a crescut cu 93.8% de la un an la altul în acest trimestru. Scuterele electrice, televizoarele inteligente, smart band-urile și ceasurile inteligente și-au menținut popularitatea pe piețele externe. 

Până la data de 30 iunie 2021, numărul dispozitivelor IoT conectate (în afară de telefoanele inteligente și laptopuri) de pe platforma AIoT a Grupului a ajuns la 374.5 milioane de unități, reprezentând o creștere de la un an la altul de 34.0%. Numărul utilizatorilor cu cinci sau mai multe dispozitive conectate la platforma AIoT (în afară de telefoane inteligente și laptopuri) a ajuns la 7.4 milioane, reprezentând o creștere anuală de 44.5%. În iunie 2021, utilizatorii activi lunar ai Asistentului nostru AI (“小愛同學”) au trecut de pragul de 100 de milioane pentru prima oară, ajungând la 102.0 milioane, în timp ce utilizatorii activi lunar ai aplicației Mi Home au ajuns la 56.5 milioane, reprezentând o creștere de la un an la altul de 38.6%.  

Veniturile din serviciile de internet au atins un nivel record, iar baza de utilizatori în piețele externe cheie și-a continuat expansiunea

Segmentul de servicii de internet al Xiaomi și-a menținut ritmul de creștere. În al doilea trimestru din 2021, veniturile din serviciile de internet au fost de 7.0 miliarde RMB, atingând un nivel record și reprezentând o creștere anuală de 19.1%. 

Baza globală de utilizatori de internet a Grupului și-a continuat expansiunea rapidă și a ajuns la un record all-time în al doilea trimestru din 2021. În iunie 2021, numărul de utilizatori activi lunar de MIUI a înregistrat o creștere anuală de 32.1%, ajungând la 453.8 milioane, cu numărul de utilizatori activi lunar din China continentală de 124.0 milioane, reprezentând o creștere de la un an la altul de 13.0% și un câștig net de 5.3 milioane de utilizatori din martie 2021. În iunie 2021, numărul utilizatorilor activi lunar la nivel global de televizoare inteligente și Xiaomi Box a continuat să crească. Până la 30 iunie 2021, numărul de abonați cu plată TV a ajuns la 4.7 milioane, o creștere anuală de 17.1%. Veniturile din publicitate au atins un alt record trimestrial de 4.5 miliarde RMB, reprezentând o creștere de la un an la altul de 46.2%. 

În al doilea trimestru din 2021, veniturile din serviciile de internet din piețele externe s-au ridicat la 1.1 miliarde RMB și au reprezentat o creștere anuală de 96.8%. În acest trimestru, veniturile externe din servicii de internet au reprezentat 15.6% din totalul veniturilor obținute din servicii de internet. Veniturile din serviciile de internet din piețele externe și contribuția lor la veniturile totale din servicii de internet au atins noi cote maxime. Creșterea rapidă s-a datorat în mare parte eforturilor continue de a extinde baza de utilizatori din piețele externe cheie, reliefată de creșterea de la un an la altul a numărului de utilizatori activi lunar de MIUI din Europa de Vest și America Latină de peste 60%, respectiv 125%.  

Produsele și serviciile recunoscute în piețe multiple, cota de piață a telefoanelor inteligente a fost numărul 1 pentru prima oară în Europa

În al doilea trimestru din 2021, Xiaomi și-a menținut ritmul de creștere solid din piețele externe și a obținut performanțe record în piețele majore din întreaga lume. În al doilea trimestru, veniturile din piețele externe a avut o creștere de la un an la altul de 81.6%, de 43.6 miliarde RMB și au atins un nou record, reprezentând 49.7% din veniturile totale. Potrivit Canalys, cota de piață Xiaomi din al doilea trimestru a fost în top 5 pe 65 de piețe globale și numărul 1 pe 22 de piețe, în 10 dintre ele fiind o premieră. 

Xiaomi și-a îmbunătățit avantajele competitive din piețele cheie. Potrivi Canalys, Grupul a fost pe primul loc în Europa pentru prima oară cu o cotă de piață de 28.5% în al doilea trimestru din 2021. În Europa de Vest, cota de piață a telefoanelor inteligente Xiaomi a ajuns la 22.2% și s-a situat în Top 3, în timp ce în Europa Centrală și de Est a fost numărul 1 pentru al treilea trimestru consecutiv, cu o cotă de piață de 36.4%. Xiaomi a fost pe primul loc în Spania, pentru al șaselea trimestru la rând, cu o cotă de piață de 41.2%. Pentru prima oară, în Italia și Franța, Grupul s-a clasat pe locul 1, cu o cotă de piață de 35.0%, respectiv 29.7%. De asemenea, Grupul a rămas în Top 3 în Germania, cu o cotă de piață de 15.2%. 

Produsele noastre de înaltă calitate au câștigat, de asemenea, o largă popularitate și în piețele emergente, iar livrările de telefoane inteligente din aceste regiuni au avut creșteri rapide. Potrivit Canalys, în al doilea trimestru din 2021, livrările de telefoane inteligente Xiaomi din America Latină au avut o creștere de la un an la altul de 324.4%, clasându-se în Top 3. Între timp, cota de piață Xiaomi din Orientul Mijlociu și Africa a crescut cu 20.9%, respectiv 8.5%. În plus, Grupul a avut performanțe remarcabile în Asia de Sud-Est. Xiaomi s-a clasat pe primul loc în Asia de Sud-Est și cota sa de piață a ajuns la 28.2%. 

De asemenea, Grupul a continuat să-și valorifice canalele online din piețele externe. În prima jumătate a anului 2021, a vândut peste 10 milioane de telefoane inteligente prin intermediul canalelor online din piețele externe, excluzând India, număr ce a reprezentat o creștere de la un an la altul de 60%. 

O creștere solidă susținută de accentul pus pe inovația tehnologică și dezvoltarea talentelor 

Xiaomi și-a menținut poziția fermă în căutarea avansului tehnologic, care întărește coloana vertebrală a afacerii sale. În al doilea trimestru din 2021, Xiaomi a investit 3.1 miliarde RMB în cercetarea și dezvoltare, reprezentând o creștere anuală de 56.5%. 

În iulie 2021, Grupul a demarat lucrările la Fabrica Inteligente Changping, situată în districtul Changping din Beijing. Facilitatea se va baza pe R&D propriu și pe capacitățile de producție împreună cu Fabrica Inteligenta Yizhuang. Grupul își propune ca Fabrica Inteligentă Changping să aibă o capacitate anuală de producție de până la 10 milioane de telefoane inteligente premium. Grupul consideră că fabricile inteligente își vor folosi tehnologiile de vârf și vor demonstra câștigurile transformării eficienței, accelerând și mai mult revoluția eficienței din industria prelucrătoare a Chinei. 

De la începuturile Xiaomi, compania a acordat o mare importanță dezvoltării talentelor, păstrării și motivației acestora. În iulie 2021, Grupul a anunțat două burse de merit separate. În următoarea decadă de existență, Xiaomi își propune să aducă și să crească tinerele talente în zona managementului executiv, care să fie răsplătite pentru a rămâne motivați să avanseze la Xiaomi, într-un spirit antreprenorial. 

Opt din zece angajați români iau în calcul să muncească și după ieșirea la pensie

0

Peste șase din zece angajați români spun că nu au în prezent un plan pentru suplimentarea veniturilor când vor fi pensionari, cum ar fi pensii private sau active imobiliare pe care le pot închiria sau vinde, bazându-se strict pe banii pe care îi vor încasa din pensia de stat. În aceste condiții, doi din zece salariați afirmă că vor continua cu siguranță să lucreze, chiar și doar part-time, iar alți șase din zece iau în calcul această posibilitate, arată datele unui sondaj desfășurat de platforma de recrutare online BestJobs. 

În prezent, 85% dintre respondenți afirmă că au un salariu net lunar sub pragul de 5.000 de lei, iar în acest procent circa 30% câștigă sub 3.000 lei, ceea ce nu le permite să facă destule economii pentru vârsta pensionării. Alți 10% câștigă între 5.000 și 10.000 lei lunar, iar restul de 5% – peste 10.000 lei pe lună.

Cei mai mulți dintre respondenți (47%) consideră că ar trebui să aibă economii de până la 150.000 lei ( 30.000 euro) la momentul ieșirii la pensie, pentru a avea o bătrânețe lipsită de griji financiare. Alți 33% spun că ar trebui să aibă deoparte între 175.000 și 300.000 lei (60.000 de euro), 15% ar vrea să aibă economii spre suma de 500.000 lei (100.000 euro), iar restul de 5% – peste acest prag.

Totuși, peste jumătate dintre respondenți ar vrea să poată economisi lunar între 250 și 500 lei, 28% – între 500 și 750 lei, 13% – între 750 și 1.000 lei, iar 5% – peste 1.000 lei.

De altfel, pentru a avea în primul rând venituri mai mari care să le permită să facă economii, cei mai mulți dintre angajați iau în calcul să își schimbe locul de muncă. Dacă în ultimele 12 luni, pe fondul pandemiei, două treimi dintre respondenți au rămas la același loc de muncă, acum aproximativ patru din zece respondenți se gândesc să își schimbe jobul sau chiar domeniul de activitate, iar 22,5% afirmă că au făcut deja pași în această direcție. 

Principalele criterii pe care le vor lua în calcul la căutarea unui job sau domeniu nou sunt: un salariu mai mare (67%), siguranța locului de muncă (39%), mai multă stabilitate (32%), posibilitatea de a lucra de acasă (31,5%), mai mult timp liber (29,5%).

Sondajul a fost efectuat în perioada 01 – 20 august, pe un eșantion de 920 de utilizatori de internet din România. 

Romsilva: încă două mii de hectare de păduri virgine, incluse în Catalogul Național

0

Încă 2.227,16 hectare de păduri de stat administrate de Regia Națională a Pădurilor – Romsilva au fost incluse în Catalogul Național al Pădurilor Virgine și Cvasivirgine, în contextul proiectului derulat de Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor pentru identificarea de noi suprafețe de păduri virgine și cvasivirgine și realizarea studiilor de fundamentare.

Romsilva informează că „au fost identificate 1.831,16 hectare de păduri de stat administrate de Direcția Silvică Argeș și alte 396 hectare păduri de stat administrate de Direcția Silvică Prahova, aceste păduri îndeplinind criteriile de identificare a pădurilor virgine și cvasivirgine. Pădurile respective sunt administrate de ocoalele silvice Aninoasa, Domnești, Mușătăști și Vidraru în județul Argeș și ocoalele silvice Azuga, Doftana și Sinaia în județul Prahova. 

Până în acest moment, în Catalogul Național al Pădurilor Virgine și Cvasivirgine au fost introduse 60.911,87 hectare de păduri, din care 46.535,5 hectare, adică 76,4%, sunt păduri proprietatea publică a statului, fiind administrate de Regia Națională a Pădurilor – Romsilva.

Prin introducerea acestor suprafețe în Catalogul Național al Pădurilor Virgine și Cvasivirgine, aceste păduri valoroase vor beneficia de o protecție strictă.

Procesul de identificare și includere a pădurilor în Catalogul Național al Pădurilor Virgine și Cvasivirgine este unul continuu, în fiecare an fiind analizate sute de mii de hectare de păduri aflate în proprietatea publică a statului”. 

În ansamblu, Regia Națională a Pădurilor – Romsilva „administrează 3,13 milioane hectare păduri proprietatea publică a statului, circa 48% din pădurile țării, și asigură servicii silvice pentru circa un milion hectare de păduri aflate în alte forme de proprietate. Din totalul pădurilor proprietatea publică a statului, 80% dețin certificarea managementului forestier în standard international”.

Foto: RNP Romsilva   

Ideologiq, creștere a cifrei de afaceri cu 50% în S1 2021 față de perioada similară a anului trecut

0

Compania de marketing și tehnologie Ideologiq a înregistrat o creștere de 50% a cifrei de afaceri în prima jumătate a anului 2021, comparativ cu perioada similară din anul trecut. Cifra de afaceri din primul semestru al anului în curs se ridică la 800.000 euro. Pentru sfârșitul anului, fondatorii companiei și-au propus atingerea unei cifre de afaceri de 1,8 milioane de euro.

Adrian Apostol, fondator și partener Ideologiq: „Consider că cel mai important diferențiator al companiei noastre este atenția pe care o îndreptăm către oamenii din echipa noastră. Datorită acestor strânse legături care s-au format între membrii echipei în decursul anilor, reușim să livrăm întotdeauna proiecte inedite, pe care le pregătim cu mare atenție, iar acest lucru ne ajută să ne dezvoltăm treptat și sigur. Pe de altă parte, suntem foarte atenți la nevoile pieței și orientarea acesteia către produse digitale inovative care pot să ajusteze golurile create de pandemia încă prezentă. În același timp, exact ca într-un lanț trofic, proiectele livrate bine și la timp, deschid calea către noi proiecte mai mari și mai frumoase, care vin la pachet cu și mai multe componente inovative. Acestea, la randul lor, conduc spre noi clienți și alte oportunități”.

Adrian Ichim, fondator și partener Ideologiq: „În ultimul an și jumătate am putut observa un shift în ceea ce privește comunicarea internă a clienților noștri, cât și în comunicarea externă, cu o atenție ridicată către oameni și digitalizare. Am avut oportunitatea să dezvoltăm în acest an proiecte inovative și eficiente în colaborare cu clienții noștri, proiecte care au susținut ritmul de creștere accelerată început în vara anului 2020. Suntem încântați de felul în care compania a evoluat până acum și vom continua să creștem, având în permanență în minte valorile noastre: confort și performanță”, spune    Creșterea cifrei de afaceri a fost susținută de extinderea portofoliului cu încă patru clienți noi, din domenii precum tehnologie, farma și automotive. În plus, această performanță reprezintă rezultatul unei strategii eficiente, bazată pe calitate, inovație și eficacitate”

Portofoliul de servicii al companiei cuprinde: dezvoltarea de tehnologie (web, mobile, E-commerce, AR, VR), strategie și consultanță pentru digitalizare, creație, branding, evenimente online și offline, programe de loializare, comunicare social media, media & performance (SEO, CRO, media planning & buying).

Ideologiq subliniază că „ponderea serviciilor care au contribuit la creșterea companiei cu 50 de procente în primele șase luni ale anului curent sunt reprezentate astfel: sectorul de inovație și tehnologie (VR, AR, AI, E-commerce) – 30%, zona de strategie și creație– 30%, soluțiile de loyalty B2B, B2C și EVP– 20%, performance media (performance optimization, campanii media, CRO optimization, SEO optimization) – 20%.  

Echipa Ideologiq este formată din 30 de angajați și colaboratori, compania înregistrând și aici o creștere cu 20% comparativ cu anul trecut. În plus, echipei din România se adaugă și reprezentații din birourile regionale din Croația, Serbia și Grecia. 

Până la sfârșitul anului 2021, Adrian Apostol și Adrian Ichim, fondatorii companiei Ideologiq, și-au propus atingerea unei cifre de afaceri de 1,8 milioane de euro. În plus, prioritățile companiei pentru următoarea jumătate de an sunt întărirea echipei actuale și continuarea extinderii în regiune, prin consolidarea activității regionale din țările SEE-CEE (România, Ungaria, Moldova, Bulgaria, Grecia, Cipru, Serbia, Croația, Slovenia, Bosnia, Muntenegru, Albania și Macedonia de Nord)”.

Ideologiq este definită ca „o agenție de marketing și tehnologie cu experiență de peste 12 ani în dezvoltarea de tehnologie și comunicare digitală, în piețele din regiunea SEE-CEE, în special în România. Agenția Ideologiq oferă clienților soluții și servicii de: consultanță, strategie, creație, branding, dezvoltare de programe de loializare (B2B, B2C și EVP), dezvoltare de tehnologie și platforme software (web, mobile, e-commerce, AR, VR), comunicare socială online, optimizări ale performanței online (SEO, UX, CRO, PPC), implementarea evenimentelor (online, offline sau hibrid). Ideologiq este, în acest moment, una dintre cele mai recunoscute agenții de marketing și tehnologie din România, formată dintr-o echipă de peste 30 de persoane în Bucureşti, la care se adaugă reprezentanții din birourile regionale ale companiei din Zagreb și Belgrad, care coordonează activitatea Ideologiq Adria și respectiv birourile din Atena și Salonic, care coordonează activitatea Ideologiq Aegean. Mai mult de jumătate dintre membrii echipei Ideologiq sunt seniori cu peste zece ani de experiență în dezvoltarea de tehnologie, marketing și comunicare. Printre clienții agenției se numără: Pfizer, Boehringer-Ingleheim, Bricodepot, Holcim, Smithfiled, Green Group, Castrol, Michelin, Porsche, Max Bet, Raiffeisen, ALPLA sau Medsana. Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați: https://www.ideologiq.com/; https://www.facebook.com/ideologiq/”. 

Vânzările de PC-uri cresc în timp ce companiile se pregătesc să lucreze hibrid

Producătorii de PC-uri și imprimante s-au bucurat de vânzări record în timpul pandemiei, deoarece companiile și-au închis birourile, iar oamenii și-au amenajat spații de lucru în propriile sufragerii, dormitoare sau bucătării. 

Deși creșterea anuală a vânzărilor de pe piața PC-urilor rămâne destul de ridicată, odată cu diminuarea pandemiei, aceasta a început să încetinească – rata de creștere de 13% în T2 2021 fiind mult mai mică decât creșterea de 55,9% din T1 2021 și decât cea de 25,8% din ultimul trimestru al anului 2020. „Odată cu redeschiderea firmelor, cererea potențială din segmentul comercial pare promițătoare. Cu toate acestea, există, de asemenea, și primele indicii ale încetinirii cererii consumatorilor”, a declarat Neha Mahajan, analist în cadrul firmei de cercetare International Data Corporation.

Tendința s-ar putea totuși inversa. În timp ce lumea privește cu neîncredere și anxietate la creșterea infecțiilor cu varianta Delta, companiile se pregătesc pentru un mediu de lucru hibrid capabil să se adapteze majorității scenariilor. 

Înainte de pandemie, munca de acasă reprezenta doar 14% din totalul spațiilor de lucru din lume, potrivit unui studiu IDC. Pandemia a adus o schimbare importantă, birourile de acasă reprezentând acum 45% din spațiile de lucru, ceea ce a creat o mulțime de dificultăți, atât pentru angajați cât și pentru companii. Prima provocare a fost aceea de a dota angajații cu mijloacele necesare pentru a lucra de acasă. Astfel, în pandemie, au crescut vânzările de PC-uri – care includ desktop-uri, laptop-uri și notebook-uri – precum și cele de tablete și imprimante. Acest lucru a condus anul trecut la cea mai mare creștere a pieței globale de PC-uri din ultimul deceniu. Cererea ridicată a fost stimulată și de trecerea școlilor și universităților la predarea online.  

În prezent, piața PC-urilor este dominată de Lenovo, HP, Dell, AsusTek, Acer, Toshiba și Samsung. După numărul unităților livrate în T2 2021, Lenovo este liderul pieței, cu 24%, urmat de HP cu 22,2% și Dell cu 16,7%. Deși foarte vizibil, Apple deține doar 7,4% din piață. IDC a estimat că datele din T2 arată că livrările globale de PC-uri, inclusiv desktop-uri, notebook-uri și stații de lucru, au crescut cu 13,4% față de aceeași perioadă a anului trecut, surpriza venind însă din partea HP care a crescut cu doar 2%, aceasta fiind depășită de Dell cu 16,4% și Lenovo cu 14,9%.  

 

Piața imprimantelor este, de asemenea, extrem de competitivă și se confruntă cu presiuni legate de prețuri și introducerea de noi produse. Printre principalii concurenți se numără HP, Canon, Xerox, Seiko, Epson, The Ricoh Company, Samsung și Brother Industries. De asemenea, există și furnizori independenți ce oferă alternative de reumplere cu cerneală și recondiționare a consumabilelor originale, inkjet și toner.

Piața imprimantelor a crescut pentru al patrulea trimestru consecutiv în T2 2021, cu 13,4% față de aceeași perioadă a anului trecut, conform IDC Tracker. HP este lider de piață cu o cotă de piață de aproape 40%, urmată de Epson 21% și Canon 17,5%.  HP Inc. și Epson au crescut cu 11,7% și, respectiv, 57,1% de la an la an, în timp ce Canon a scăzut cu 5,9% din cauza penuriei de semiconductori și a problemelor de stoc. 

Cifra de afaceri a HP Inc. (HPQ) este împărțită între sistemele personale (care includ PC, notebook-uri) ce însumau la sfârșitul anului 2020 69% din totalul vânzărilor companiei și imprimantele ce acopereau restul de 31%.  HPQ se pregătește de anunțarea rezultatelor din trimestrul al III-lea din 2021, joi, după închiderea pieței, cu un profit estimat de 0,84 dolari și venituri trimestriale de 15,92 miliarde de dolari. Compania a depășit estimările privind EPS și veniturile în fiecare trimestru din ultimii doi ani. 

Unul dintre principalii săi concurenți, Dell Technologies Inc. (DELL) își anunță în aceeași zi rapoartele pentru trimestrul 2 din 2022, cu un EPS estimat de piață la 2,04 dolari și venituri trimestriale estimate de 25,55 miliarde de dolari. Ca și HP, Dell a depășit estimările în fiecare trimestru din ultimii doi ani.

Conform studiului IDC menționat mai sus, procentul celor care vor lucra de acasă, în perioada următoare, este prognozat să scadă la 22% până în 2023, un nivel totuși mai mare decât cel pre-pandemic de 14%. 

În timp ce viitorul pandemiei rămâne dificil de prezis, 60% dintre firme se pregătesc să ofere un loc de muncă conceput din start să funcționeze hibrid. Acest mediu mixt ar putea umfla din nou pânzele cererii de PC-uri și imprimante atât pentru segmentul casnic, cât și pentru cel de birou.  

 

Creșterea economică și salarizarea în domeniul educației

0

În contextul informațiilor guvernamentale privind creșterea economică la zi și în perspectiva angajamentelor legislative în perspectiva anului viitor, Federația Sindicatelor Libere din Învățământ (FSLI) și Federația Sindicatelor din Educație (FSE) „Spiru Haret” subliniază că Executivul „trebuie să anunțe cât mai repede dacă vor fi majorate salariile conform Legii nr.153/2017”. Cele două federații sindicale reprezentative pentru domeniul educațional prezintă în acest sens un comentariu semnat de Simion Hancescu, președintele FSLI și de Marius Ovidiu Nistor, președintele FSE „Spiru Haret”:

Guvernul României trebuie să anunțe cât mai repede dacă vor fi majorate salariile conform Legii nr.153/2017 

„Premierul României, domnul Florin Cîțu, a anunțat, din nou, fără a da dovadă că ar avea o minimă doză de părere de rău, că salariile din sistemul de învățământ românesc nu vor fi majorate în acest an, în urma deciziei luate la începutul anului de a îngheța toate salariile în sectorul bugetar în anul 2021. A fost poate cel mai vehement și triumfalist NU exprimat până acum în raport cu solicitările pe care le-am înaintat Guvernului României. 

Apreciem faptul că și elevii și-au manifestat public indignarea că profesorii lor sunt umiliți, refuzându-li-se majorarea salarială pe care ar fi trebuit să o primească. Știm că și elevii sunt nemulțumiți din cauza nerezolvării problemei legate de decontarea navetei și din cauza burselor școlare foarte mici. Vinovații pentru aceste neajunsuri sunt, în primul rând, în Palatul Victoria, în Parlamentul României și la Ministerul de Finanțe. Către cei de acolo trebuie să ne exprimăm nemulțumirea! Să ne amintim că actualul Prim-Ministru s-a exprimat public, înainte de a ocupa această funcție, că  educația și sănătatea nu trebuie să fie prioritare. Acum, o pune în practică!

Oamenii din învățământ sunt revoltați – pe bună dreptate – pentru că văd că realitatea nu are nicio legătură cu declarațiile Premierului în ceea ce privește «consistenta» creștere economică. Când merg la piață sau când își plătesc utilitățile constată că ceea ce afirmă șeful Executivului este o diversiune/ lipsă de documentare/ tratare cu dispreț a acestora/ etc. 

Practic, majorările salariale acordate în ultimii doi ani cadrelor didactice au fost anihilate de inflația recunoscută oficial de Banca Națională a României și de creșterea prețurilor la produsele de bază și la utilități. 

Îi reamintim Prim-Ministrului României faptul că aceste majorări salariale, care ar fi trebuit deja să fie acordate, ar însemna o creștere a veniturilor între 250 și 500 de lei pe lună.

Opinia publică trebuie să înțeleagă faptul că un profesor debutant are în acest moment un salariu de doar 2.300 de lei pe lună. O chirie minimă pentru o garsonieră îl lasă pe acest tânăr cu jumătate sau chiar un sfert din salariu (fără a lua în calcul orașe precum București sau Cluj), prin urmare, cine poate să aibă un trai decent cu 1.000 de lei pe lună, bani din care mai are de plătit și facturile utilităților, haine, cărți, cursuri de perfecționare? Chiar și în aceste condiții de umilire salarială, majorarea care ar fi trebuit să se acorde în anul 2020, a fost «sărită» și anul acesta! Atitudinea guvernanților care dau astfel de salarii profesorilor este una cinică, dacă nu cumva chiar iresponsabilă!

Salariații din învățământ așteaptă, cu mare interes, informații oficiale legate de ceea ce se va întâmpla anul viitor referitor la aplicarea Legii nr. 153/2017. Conform acestei legi, ar trebui să se atingă nivelul maxim prevăzut de această lege, care oricum este revoltător de mic.

Prim-Ministrul României trebuie să spună public și de îndată, dacă Legea nr. 153/2017 se va aplica, anul viitor, pentru angajații din învățământ. Orice amânare naște suspiciuni, asta pentru că, în câteva zile, la Ministerul Finanțelor Publice începe «creionarea» Proiectului de buget pentru anul 2022. Tăcerea guvernanților poate fi interpretată de salariații din învățământ, ca o invitație la declanșarea acțiunilor de protest”.

Studiu Deloitte: cheltuielile cu începerea anului școlar, tot mai mari. Produsele de tehnologie înlocuiesc treptat rechizitele clasice

Cheltuielile generate de începerea anului școlar sunt în creștere cu 16% anul acesta față de 2020, urmând să se ridice la aproximativ 32,5 miliarde de dolari, iar instrumentele digitale înlocuiesc rechizitele școlare tradiționale, astfel încât vânzările de produse bazate pe tehnologie destinate elevilor vor înregistra o creștere anuală de 37%, reiese din studiul Deloitte back-to-school 2021. Pentru cumpărarea produselor de tehnologie legate de școală, 49% dintre participanții la studiu spun că magazinele online reprezintă prima opțiune, iar 41% preferă comercianții de tip discount.

Percepția consumatorilor s-a îmbunătățit în acest an, dat fiind că 45% dintre respondenți estimează o evoluție pozitivă a condițiilor economice în următoarele șase luni (față de 23% în 2020), 55% sunt mai încrezători în perspectivele economiei acum decât la finalul anului trecut (17% în 2020), iar 78% au o situație financiară similară sau mai bună a gospodăriilor decât în urmă cu un an (71% în 2020). În aceste condiții, cheltuielile pentru școală ajung anul acesta la cel mai ridicat nivel din perioada recentă, respectiv 612 dolari/copil (în creștere de la 529 de dolari/copil în 2020). Per ansamblu, anul acesta, 40% dintre gospodării se așteaptă să cheltuiască mai mult pe articole de școală decât în anul anterior. 

Dintre cei care achiziționează produse de tehnologice, 31% intenționează să cumpere computere și echipamente hardware (în creștere de la 22% în 2020), în timp ce 37% au în plan să cumpere dispozitive electronice (față de 24% în 2020). În același timp, 44% spun că optează pentru mai puține consumabile tradiționale pentru școală, deoarece copiii lor folosesc mai mult tehnologiile digitale la ore și după școală. Totodată, chiar dacă școlile se deschid fizic, 58% dintre respondenți au în vedere cumpărarea de resurse de învățare online pentru începerea școlii (în urcare de la 51% în 2020).

Pe categorii de produse de tehnologie, cea mai mare parte a cheltuielilor va merge către produse electronice (5,9 miliarde de dolari, cu 47% mai mult decât în 2020) și calculatoare și echipamente hardware (5,9 miliarde de dolari, cu 20% peste suma cheltuită în urmă cu un an). 

„Costurile părinților cu școala au crescut semnificativ și în România în pandemie, având în vedere că cei mai mulți au fost nevoiți să cumpere echipamente IT pentru educația online. Pe fondul acestor achiziții, dar și al investițiilor realizate de companii și instituții publice pentru a asigura soluții pentru munca la distanță, piața locală de IT&C a crescut cu peste 20% în 2020 față de 2019, conform datelor oficiale. În plus, dat fiind faptul că procesul de digitalizare trebuie să continue în toate structurile societății, este de așteptat ca ritmul de creștere pe această piață să rămână accelerat cel puțin pentru următorii trei-patru ani”, a declarat Raluca Bâldea (foto), Partener Servicii Fiscale, Deloitte România, și Liderul industriei de retail și bunuri de larg consum

Conform studiului, comercianții clasici rămân preferații cumpărătorilor pentru produsele școlare, dar pierd teren în fața magazinelor online – 43% optează pentru cumpărături în magazine, iar 39%, în mediul online. Față de 2020, schimbarea nu este foarte mare, dar discrepanța crește dacă ne raportăm la 2019, când 56% dintre cumpărători preferau magazinul fizic și doar 29%, cumpărăturile online.

În plus, chiar dacă economiile își revin, obiceiul de a cumpăra online pare să persiste. Pe măsură ce vânzătorii oferă mai multe instrumente de cumpărare compatibile cu tehnologia, consumatorii încep să le adopte (asistentul vocal pentru cumpărături, portofelul digital, butoane de „cumpărare” în postările de pe rețelele sociale, realitate virtuală etc.), iar 44% dintre respondenți spun că intenționează să utilizeze cel puțin una dintre aceste tehnologii în perioada următoare (în creștere de la 26% în 2020). Studiul Deloitte back-to-school 2021, ajuns la cea de-a 14-a ediție, este realizat pe baza unui sondaj derulat în rândul a 1.200 de părinți din Statele Unite ale Americii cu copii de școală.