Motociclete de intervenție, donate de SMURD și Lidl România la Galați

0

Fundația pentru SMURD, cu sprijinul LIDL România, a dotat Inspectoratul pentru Situații de Urgență „General Eremia Grigorescu” al Județului Galați cu două motociclete echipate cu toate dispozitivele medicale necesare acordării extrem de rapide a primului ajutor (defibrilator semi-automat, balon de resuscitare, trusă cu laringoscop, aspirator de secreții și geantă medicală de urgență conținând alte echipamente specifice), cu dispozitive de avertizare sonoră și luminoasă și cu sisteme speciale de comunicații. Concomitent, zece paramedici SMURD au beneficiat de cursuri specifice de perfecționare pentru conducerea în condiții periculoase și au primit zece seturi complete de echipamente de protecție moto, tip vară/iarnă. Sprijinul financiar oferit de Lidl România este de 60.000 de euro, Fundația pentru SMURD acordă cofinanțare de 10.000 de euro.

Dr. Raed Arafat, șeful Departamentului pentru Situații de Urgență, subliniază: „Fiecare minut pe care reușim să îl câștigăm într-un caz de stop cardiorespirator înseamnă o șansă în plus la viață pentru pacient. Astfel, continuând parteneriatul cu Lidl România, reușim să extindem proiectul de intervenție urbană cu motociclete și în Galați și suntem ferm convinși că, la fel ca și în celelalte județe în care avem motociclete în intervenție, cele 2-3 minute pe care le scurtăm din timpul de ajungere la caz se vor transforma în mai mulți pacienți salvați și recuperați cu succes. Mulțumesc tare mult colegilor paramedici din cadrul ISU Galați care au dorit să se alăture proiectului și să adauge o nouă armă în lupa pentru viață în comunitatea locală”.

Cristina Hanganu, director de comunicare și CSR la Lidl România: „Ne bucurăm să adăugăm încă un oraș pe harta parteneriatului nostru cu Fundația pentru SMURD, un parteneriat ce durează deja de 5 ani și prin intermediul căruia contribuim la salvarea de vieți omenești. Suntem siguri că cele 2 motociclete vor aduce o schimbare în bine și în Galați, și, deși sperăm ca locuitorii orașului să nu aibă nevoie de ele, suntem conștienți că pot face diferența în acțiunile de intervenție la orele de vârf, când traficul este îngreunat în oraș”.

Col. Toma Ion, inspector-șef al Inspectoratului pentru Situații de Urgență Galați: „Municipiul Galați face parte din orașele cu aglomerare urbană, această nouă dotare fiind foarte necesară în lupta cu secundele. Nici un efort nu este prea mare, atunci când rezultatul este salvarea unei vieți”.

Programul a fost lansat în București de Fundația pentru SMURD prin achiziționarea a două motociclete cu fonduri strânse în urma unei campanii de redirecționare a 2%  din impozitul pe venit către această cauză. În 2015, cu sprijinul Lidl România și al clienților, au fost achiziționate încă cinci motociclete pentru București, printr-o investiție de 150.000 de euro. Până în prezent au fost achiziționate cu sprijinul Lidl încă zece motociclete pentru Cluj, Timișoara, Iași, Constanța, Brașov, în valoare totala de 300.000 euro.

Calificare profesională inclusiv pentru elevi de liceu

0

O școală de calificare profesională pentru elevi de liceu (clasele a XI-a și a XII-a), școală profesională (clasele a X-a și a XI-a), școală postliceală (toți anii de studii) deschide compania integral românească EMS Floor Group – European Multisolutions Systems Group SRL din Turda, fondată în 2010 de frații Claudiu și Marius Baciu, cu profil de construcții, specializată în sisteme profesionale de pardoseli, cu cele mai performante materiale și tehnologii cunoscute și acreditate la nivel european.

Noua școală este de aplicatori din domeniul pardoselilor sintetice și hidroizolațiilor, prima de acest fel în România, realizată cu Top of Form finanțare europeană de 500.000 de euro prin Programul Operațional cu Capital Uman, proiectul „Stagii de practică în domeniul construcțiilor pentru 185 de elevi din regiunea Nord-Vest”, cu perioadă de implementare 2020-2022.   

Marius Baciu

Marius Baciu, cofondator al EMS Floor Group: ”Ne-am axat pe elevii care provin din zone defavorizate precum Ocna Mureș, Poiana sau Câmpia Turzii și suntem în proces de semnare a parteneriatelor cu școlile din zonă. Împreună cu directorii unităților de învățământ, am stabilit că, dacă numărul elevilor care vor dori să intre în program va depăși limita de 185, îi vom școlariza pe toți, iar EMS își va asuma costurile suplimentare. Scopul acestui program este de a oferi copiilor de aici șansa să învețe o meserie care ar putea să le ofere pe viitor un trai decent”.

Claudiu Baciu

Claudiu Baciu, antreprenor, cofondator al EMS Floor Group: „Lucrând cot la cot cu aplicatorii, la începuturile afacerii noastre, am descoperit că procesul de învățare a tehnicilor și sistemelor de aplicare a rășinilor durează aproape doi ani. De asemenea, în procesul de dezvoltare a echipelor EMS, am descoperit că în România nu există o specializare în acest sens, astfel că ideea unei școli de profil, care să îmbine teoria cu stagii concrete de practică, a venit firesc”.

Elevii urmează stagii de formare câte 3 luni, după programă cu noțiuni teoretice despre sistemele de rășini și cu aplicații practice.La absolvire, sub strictă supraveghere din partea specialiștilor EMS, vor puteasă facă lucrări bazate pe rășini precum trasare și organizare de terenuri de sport, amenajare de căi pietonale în școli și în afara lor, recondiționări de scări și căi de acces în clădiri.

Până în 2025, EMS Floor Group își propune să devină cel mai dorit angajator din industria de profil în Uniunea Europeană și să depășească pragul de 20 de milioane de euro cifră de afaceri.

Foto: EMS Floor Group

ENEL X ROMÂNIA PUNE ÎN FUNCȚIUNE DOUĂ NOI STAȚII DE ÎNCĂRCARE A VEHICULELOR ELECTRICE, ÎN TIMIȘOARA

0

Enel X România, parte a Enel X, divizia de servicii energetice avansate a Grupului Enel, a pus în funcțiune două noi stații de încărcare a vehiculelor, una în Dumbrăvița, lângă Timișoara, și una în reședința de județ, pe Bulevardul 16 Decembrie 1989. Rețeaua de puncte de încărcare dezvoltate de companie în România a ajuns astfel la 38 de unități, majoritatea fiind amplasate în prezent în București.

„Vehiculele electrice reprezintă cel mai dinamic segment de vânzări de vehicule noi din România, stimulate și de programul guvernamental Rabla Plus, al cărui fond a fost recent suplimentat. Vrem să îi sprijinim pe românii care fac trecerea la mobilitatea electrică prin instalarea unui număr tot mai mare de stații de încărcare a vehiculelor electrice pe teritoriul României. Contribuim astfel la îmbunătățirea accesului la infrastructura de încărcare electrică, în linie cu angajamentul nostru de a facilita transportul oriunde în țară, într-un mod mai curat și mai sustenabil”, a declarat Mihai Mardale, Head of e-Mobility Enel X România.

Cele mai recente stații lansate de Enel X sunt de tipul JuicePole și se află una lângă Timișoara, pe strada Conac din Dumbrăvița, pe o arteră intens circulată, iar cea de a doua pe Bulevardul 16 Decembrie 1989, nr. 71. Cu o putere de 2 x 22 kW fiecare, cele două stații permit reîncărcarea simultană a două vehicule electrice și încărcarea a până la 40% din nivelul bateriei în 30 de minute, în funcție de modelul mașinii și specificații.

Cele două stații de încărcare instalate recent ridică numărul stațiilor Enel X în județul Timiș la trei, prima dintre ele, de tip JuicePump, fiind amplasată în incinta aeroportului din Timișoara.

Șoferii își vor putea reîncărca vehiculele la punctele de încărcare Enel X folosind aplicația mobilă JuicePass – interfața unică pentru clienții Enel X prin care pot accesa o rețea de peste 50.000 de puncte publice de încărcare din 18 țări europene, folosind parteneriatul de interoperabilitate cu operatorii rețelelor de încărcare IONITY și SMATRICS. Aplicația poate fi descărcată de pe Google Play sau App Store, iar ghidul de instalare poate fi accesat pe site-ul enelx.ro.

Șoferii pot verifica locația și starea punctelor de încărcare Enel X pe o hartă interactivă fie în aplicația JuicePass, fie pe site-ul web, aici.

Enel X România are cel mai mare plan public de infrastructură de mobilitate electrică din țară, care include instalarea a circa 2.500 de puncte de încărcare în toate regiunile țării până în 2023, implicând o investiție totală de aproximativ 15 până la 20 de milioane de euro.

Planul va continua cu instalarea de noi unități în București, Timișoara, Sibiu și Constanța, și urmărește evoluția utilizării vehiculelor electrice în țară, la nivel rezidențial și instituțional, precum și în rândul companiilor, prin cererea venită din partea proprietarilor de flote auto.

Enel X România instalează infrastructura de încărcare în incinta spațiilor „Partenerilor de Reîncărcare” – centre comerciale, supermarketuri, restaurante și hoteluri care doresc să atragă utilizatorii de mașini electrice. Instalarea și întreținerea infrastructurii de încărcare nu presupune niciun cost din partea Partenerilor de Reîncărcare ai companiei, în schimbul disponibilității spațiilor de parcare.

De asemenea, compania oferă un serviciu similar municipalităților interesate de îmbunătățirea calității aerului prin încurajarea mobilității electrice. Enel X România ajută autoritățile locale să identifice cele mai potrivite soluții și asigură instalarea și întreținerea fără costuri a infrastructurii de încărcare pe locurile de parcare publice.

Enel X România asigură, de asemenea, servicii de call center, pentru a ajuta șoferii care își încarcă vehiculele la punctele sale de încărcare și care pot apela pentru asistență la 031.4032.231, de luni până duminică, între orele 08:00 – 24:00.

Compania aplică un model tarifar conform căruia șoferii își pot încărca vehiculele electrice începând cu 1,29 lei/ unitate de încărcare (1 unitate de încărcare = 1 kWh). Mai multe detalii despre planul tarifar găsiți aici.

Consolidări și extinderi ale parteneriatelor dezvoltatorului P3

0

P3 Logistic Parks (cel mai mare parc multifuncțional din București, 380.000 mp, 14 depozite și teren pentru extindere) a încheiat în prima jumătate a anului 2020 tranzacții pentru 58.637 mp de spații logistice și birouri: 30.466 mp(52% din suprafață), contracte noi pe termen lung; 22.420 mp(38%), prelungiri ale contractelor existente); peste 5.700 mp (10%), contracte pe termen scurt. Contractele noi sunt cu clienți precum Gebrüder Weiss România, Interbrands Marketing & Distribution, Logwin, Just Master Activities. Între parteneriatele cu clienți existenți consolidate, se află cele cu Gebrüder Weiss România – prelungire pentru cei 22.420 mp spații logistice și de birouri, Interbrands Marketing & Distribution, bunuri de larg consum, client al parcului din 2006 –  relocare într-un spațiu mai mare, cu extinderea suprafaței închiriate la 24.830 mp.  

Sînziana Pardhan, Managing Director P3 în România: „În ciuda momentelor dificile cu care ne confruntăm în prezent și a sentimentului general de incertitudine care domină mediul economic, bilanțul primei jumătăți a anului a adus rezultate satisfăcătoare pentru P3 Bucharest A1 Park. Suntem onorați și dorim să le mulțumim partenerilor noștri pe termen lung pentru votul de încredere pe care ni l-au acordat prin prelungirea colaborării noastre și le urăm bun venit noilor chiriași în comunitatea noastră. În ultimele două luni am putut remarca cum parte dintre tranzacțiile amânate în timpul perioadei de lockdown au fost reluate,  iar acesta este un semn care ne face să fim privim cu optimism, dar și cu prudență, la activitătea de leasing din a doua jumătate a anului”.

Un IMM din România poate economisi anual până la 100.000 de euro, prin digitalizarea serviciilor de marketing și vânzări

0

Aproximativ 500.000 de companii din România pot beneficia de democratizarea transformării digitale în marketing și vânzări, noua tendință a pieței. Dacă până acum doar companiile mari, care dispuneau de bugete gigant, își puteau permite acest tip de soluții de automatizare, în prezent și întreprinderile mici și mijlocii au acces la produse de digitalizare prin care pot aloca de două ori mai puține resurse și obține rezultate de trei ori mai mari. Potrivit specialiștilor MediaPost Martech, aceste rezultate pot fi obținute cu o investiţie iniţială de 2.000 de euro şi una lunară sub 1.000 de euro, mai precis un cost de 5 ori mai mic decât media actuală a unei astfel de soluții. Astfel, IMM-urile vor avea primele rezultate după trei luni, iar anual se pot face economii de peste 100.000 de euro, prin eficientizarea activității și creșterea productivității per angajat. De asemenea, prin automatizare, scade cu până la 80% timpul alocat sarcinilor repetitive, iar personalul alocat acestora va putea desfășura alte activități, mai creative.

Integrarea soluțiilor de tip CRM și de automatizare a vânzărilor și activității de marketing ajută compania să comunice personalizat. Mesajul şi stilul se aleg în funcție de nevoile și obiceiurile de navigare și achiziție ale fiecărui utilizator, toate detaliile fiind stocate în baza de date. Quickstart este un astfel de program, al cărui mod de funcționare simplificat contribuie la eficientizarea modelului de business şi, în acelaşi timp, face posibilă o reducere de 80% a preţului comparat cu servicii similare, pentru ca produsul să poată fi accesibil şi pentru IMM-uri. Licenţele pornesc de la 100 de euro, însă o implementare cu succes presupune aproximativ 1.000 euro lunar pentru licenţe şi servicii de implementare şi întreţinere, iar bugetul ideal este de 10.000 euro. Primele rezultate sunt vizibile după doar două săptămâni, dar o implementare completă și complexă durează circa șase luni.

„Am ales să distribuim acest produs acum pentru că în prezent, din estimările Mediapost, circa 500.000 de companii românești sunt automatizate doar în proporție de 20%, de patru ori mai puțin decât ar fi necesar pentru cerințele actuale ale pieței. Contextul este confirmat şi de un studiu al Băncii Europene pentru Investiții, conform căruia rata de digitalizare în România rămâne sub media europeană, motiv pentru care fondurile dedicate IMM-urilor românești vor fi suplimentate de Uniunea Europeană cu până la 150 de milioane de euro, pentru a remedia situaţia. În acest moment, este o oportunitate grozavă de new business pentru IMM-uri. Industria de marketing și tehnologie oferă instrumente de lucru sigure și moderne, prin intermediul cărora afacerile nu stau pe loc, ci își continuă activitatea, și își recalifică și păstrează angajații. Astfel, un business ajunge pe termen mediu sau lung să progreseze chiar și în condiții economice nefavorabile”, declară Adrian Alexandrescu, Senior Partner MediaPost Martech.

Într-un grafic publicat de Banca Europeană pentru Investiţii, România ocupă un loc la coada clasamentului digitalizării, pe mai multe segmente de piaţă. Cea mai mare diferenţă faţă de media europeană, dar şi de cea americană, se înregistrează pe segmentul producţiei, unde există o diferenţă de aproximativ 20 de procente, ceea ce presupune o automatizare minimală. Potenţialul de automatizare este enorm în acest domeniu, cu atât mai mult cu cât aici se înregistrează un volum semnificativ de sarcini repetitive.

„Există percepția greșită că automatizarea o să amplifice valul de concedieri. Experiența însă ne-a arătat că lucrurile nu stau așa, ci dimpotrivă! Transformarea digitală și automatizarea au potențial real de a salva locuri de muncă în aproape orice industrie. Știm cel puțin un caz concret din industria farmaceutică, în care, datorită noilor soluții implementate, managementul a decis păstrarea și recalificarea întregii echipe de vânzări, de la agenți de teren la operatori desk sales, totul gestionat integral de un ecosistem digital. Trei luni mai târziu s-a dovedit o mutare câștigătoare și 27 de joburi au fost salvate”, adaugă Adrian Alexandrescu.

Compania are ca deziderat transformarea automatizării de marketing dintr-o alegere de nişă într-una de masă, în segmentul IMM-urilor. În acest scop, MediaPost Martech şi-a propus să vândă produsul Quickstart la câteva zeci de clienţi din zona IMM. Programul va ajuta companiile să aibă o tranziţie mai uşoară spre noua direcţie de marketing şi să permită angajaţilor să se concentreze pe cele mai importante aspecte ale businessului, nu pe responsabilități repetitive.

Grupul Mediapost a avut o cifră de afaceri de peste 121 de milioane de lei în 2019, cu o creştere de 16 milioane față de 2018. MediaPost Martech este parte a grupului Mediapost ce include și compania Interactions precum şi alte companii de comunicare şi marketing direct și este activă de peste 20 ani pe piața românească. În afară de România, compania este prezentă pe alte cinci piețe europene și a derulat de-a lungul timpului mai mult de 200 de campanii de marketing. Astfel, a acumulat experiență și know-how pentru a dezvolta propriile produse de automatizare, care au fost achiziționate de peste 20 de companii. Mediapost Martech este Gold Partner HubSpot și partener Salesforce.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați website-ul nostru la: www.mediapost-martech.com/

World’s Five Largest Gold Producing Companies Hit $157.7bn in Market Cap, a 73% Jump Since January

0

Although the Covid-19 outbreak disrupted gold mine production and mineral exchanges, the stock price of the leading gold producing companies globally significantly increased in 2020.

According to data presented by AksjeBloggen.com, the market capitalization of the world’s five largest gold producing companies hit $157.7bn in September, a 73% jump since the beginning of the year.

Newmont Corporation Market Cap Soared Almost 80% in 2020

The coronavirus crisis knocked down global physical gold demand to its lowest level since 2009, as the price of the precious metal hit new all-time highs. However, as the scale of the pandemic and its potential economic impact started to emerge, investors turned to the gold market, causing a surge in global demand for investment gold.

In December 2019, the market cap of Newmont Corporation, the largest of the top gold producing companies in the world, stood at $29.3bn, revealed the Yahoo Finance data. The corporation, which holds significant operations in North and South America, Asia, Australia, and Africa, produced 195.7 tonnes of gold last year, a 25% increase year-on-year.

By the middle of March, the combined value of the company’s stocks rose to $35.8bn, despite the stock market crash caused by the COVID-19 pandemic. The increasing trend continued in the following months, with the market cap jumping to $45bn in June. Statistics indicate the total value of stocks of the world’s largest gold producer hit $52.8bn in September, almost 80% increase since the beginning of the year.

Russia’s Largest Gold Producer Polyus Witnessed
the Biggest Market Cap Increase

Barrick Gold ranked second on the list of the leading gold producers globally, with a production level of 170 tonnes in 2019, nearly 20% increase from the previous year. The company’s 10-year plan is based on production guidance of around 5 million ounces of gold per year.

Statistics show that the Toronto-based corporation’s market capitalization surged by 67% this year, rising from $30.9bn in December 2019 to $51.9bn in September.

The gold production level of AngloGold Ashanti, the third-largest company on this list, amounted to 102.1 tonnes in 2019, a slight decrease from the 106.1 tonnes it produced in 2018. In December, the market cap of the South African company with 17 gold operations in nine countries, stood at $9.46bn. During the last nine months, it rose to $11.66bn, a 23% jump since the beginning of the year.

Polyus produced 88.4 tonnes of gold last year, rising from seventh to fourth place on the list of the ten largest gold mining companies globally. The Yahoo Finance data also revealed the leading gold producer in Russia witnessed the most significant increase in market capitalization among the top five gold-mining companies. In December, the combined value of the company’s stocks amounted to $15.26bn. In September, it hit $30.65bn, a 100% jump in nine months.

Statistics show the market cap of Kinross Gold, the fifth-largest gold producer globally, rose by more than 80% since the beginning of the year to $10.74bn in September.

The full story can be read here: https://aksjebloggen.com/worlds-five-largest-gold-producing-companies-hit-157-7bn-in-market-cap-a-73-jump-since-january/

Techcelerator și Google lansează programul de accelerare „Advancing AI” dedicat startup-urilor românești

0

Programul își propune să stimuleze ecosistemul românesc de inteligență artificială prin sprijinirea antreprenorilor AI, oferindu-le acces la tehnologiile și experții Google din acest sector, pe lângă dezvoltarea afacerii și acces la investiții.

  • Resurse AI de ultimă generație furnizate de Google pentru accelerarea afacerilor locale din ecosistemul AI;
  • Acces la sume de până la 200.000 de euro prin partenerii de investiții ai Techcelerator și la alte beneficii oferite startup-urilor selectate în program.

Techcelerator și Google for Startups anunță lansarea programului de accelerare „Advancing AI” pentru startup-urile locale care doresc să dezvolte produse bazate pe AI (artificial intelligence) și să își crească afacerile. Programul își propune să stimuleze ecosistemul de inteligență artificială din România prin sprijinirea antreprenorilor din această zonă, oferindu-le acces la resursele specializate furnizate de Google.

Aplicațiile sunt deschise aici, până pe 15 octombrie 2020. Toți candidații vor fi invitați la o sesiune online în cadrul căreia experții Google AI vor prezenta cele mai noi tendințe din această industrie, oportunități și povești de succes. După acest eveniment, juriul va selecta până la 5 echipe care vor intra în program. Acestea trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele criterii: să aibă o echipă tehnică puternică, un produs aflat în faza de prototip sau MVP(Minimum Viable Product) care folosește tehnologii precum AI, ML (Machine Learning), Deep Learning, Big Data, Advanced Analytics. Startup-urile ar trebui să aibă, de asemenea, un produs cu potențial de creștere la nivel internațional și un angajament puternic de a-l valida și extinde rapid pe piața vizată.

Având acces la resursele premium ale Google – experții, rețeaua și tehnologiile avansate – startup-urile vor beneficia de două luni de sesiuni de mentorat axate pe trei module esențiale pentru dezvoltarea afacerii lor: „AI Design Thinking, o abordare centrată pe nevoile utilizatorilor pentru dezvoltarea produselor AI”, „Product Management și Marketing pentru produsele AI” și „Pregătire pentru atragerea de investitori”. Programul se va încheia în decembrie 2020 cu un eveniment de tip Demo Day, dedicat tehnologiilor avansate AI.

Dan Oros, Director de Marketing, Google România, afirmă: „Ne concentrăm pe inteligența artificială deoarece credem că poate rezolva cele mai importante probleme pentru cea mai mare parte a utilizatorilor. AI creează noi oportunități și îmbunătățește viața utilizatorilor. Credem că beneficiile inteligenței artificiale vor avea cel mai mare impact atunci când toată lumea le va putea accesa. Prin urmare, ne-am angajat să ne asigurăm că AI este disponibil pentru toată lumea și că utilizatorii, programatorii, antreprenorii și companiile îi pot accesa beneficiile. Vrem să ajutăm startup-urile să construiască produse AI excelente.”

Programul de accelerare „Advancing AI” oferă acces startup-urilor la instituții din Europa Centrală și de Est pentru validarea serviciilor oferite și dezvoltarea afacerii, la avantaje și instrumente de lucru dedicate startup-urilor din industria hi-tech asigurate de partenerii Techcelerator, la o rețea de investitori pentru finanțare ulterioară, la mentori și know-how orientat pe nevoile companiilor din program, la suport inclusiv după programul de accelerare.

Pentru acest program, Techcelerator menține același nivel de potențiale investiții ca pentru cel orientat către soluțiile Fintech: până la 200.000 de euro în total de la GapMinder VC, dar și acces la oferte de co-investiții de la platforma de crowdfunding SeedBlink și de la comunitățile de business angels, precumTechAngels, validate de progresele startup-urilor înregistrate de-a lungul perioadei de accelerare.

„Techcelerator avansează cu strategia de a aborda verticale specifice pentru programele sale de accelerare. Recent, am anunțat a cincea rundă de accelerare care se concentrează pe Fintech, iar acum deschidem aplicații pentru startup-uri bazate pe AI. Astăzi, AI poate cuprinde de la algoritmi de căutare Google la instrumente uimitoare pentru a rezolva aproape orice. Și progresează rapid. De ceva vreme suntem implicați, împreună cu partenerii noștri GapMinder VC, SeedBlink, TechAngels, în susținerea activităților locale AI. Acum, cu experții Google pe AI alături, putem oferi startup-urilor cunoștințe de top de la experți internaționali și parteneri corporativi, astfel încât să poată construi modele de afaceri inovatoare și de succes”, a declarat Cristian Dascălu, partener GapMinder VC și Cofondator al Techcelerator.

Până în prezent, Techcelerator și GapMinder VC au sprijinit mai multe companii #DeepTech, printre care MedicAI, XVision, SecurifAI, Cyscale și TypingDNA, să obțină investiții. Typing DNA a atras investiții și de la Gradient Ventures San Francisco – fondul de investiții cu capital de risc specializat pe AI al Google.

Toate companiile incluse în programul „Advancing AI” vor primi beneficii de la partenerii Techcelerator în valoare de peste 150.000 de euro: acces gratuit Google Cloud, credite Stripe, conturi HubSpot pentru startup-uri, produse software FreshWorks și altele.

Techcelerator a susținut cu succes peste 40 de startup-uri de-a lungul rundelor de accelerare anterioare, dar și prin diferite programe de suport, organizate de acesta sau în parteneriat cu alte entități din ecosistem. În cei 2 ani și jumătate de când se află pe piață, companiile din portofoliul acceleratorului au beneficiat de o investiție totală de peste 5 milioane de euro din rundele de investiții atrase până acum.


Despre Techcelerator
Techcelerator este un program de accelerare care se adresează startup-urilor românești de tehnologie. Cu sedii în București și Cluj-Napoca, Techcelerator este primul accelerator din România care alocă fonduri pentru dezvoltarea companiilor aflate în faza de (pre)accelerare. Sunt vizate pentru accelerare și investiții companiile tinere inovatoare, cu potențial ridicat de dezvoltare și extindere la nivel internațional, din industrii în creștere precum: FinTech, PropTech, software, securitate cibernetică, inteligență artificială, transformare digitală, soluții IT pentru sănătate, AgTech, și altele. Techcelerator beneficiază de suportul strategic oferit de GapMinder VC și colaborează și cu alți investitori locali și europeni pentru a susțne ecosistemul tech local.

About Google for Startups
Google for Startups este o inițiativă ce oferă startup-urilor cele mai bune produse, conexiuni și know-how de la Google printr-o rețea globală de parteneri ăi resurse online. Misiunea noastra este de a ajuta startup-uri din toată lumea să crească și să aibă succes.

Lansarea programului de finanțare Casa Eficientă Energetic

0

Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor, prin Administrația Fondului pentru Mediu, a lansat programul de finanțare Casa Eficientă Energetic. Aplicația online pentru înscriere este disponibilă pe site-ul www.afm.ro.

Programul vizează 9.000 de proprietari de case, care își vor putea eficientiza energetic locuințele. Casa Eficientă Energetic. Bugetul întregului program este de aproximativ 430 de milioane de lei. Un beneficiar poate primi ca primă energetică maximum 15.000 de euro (aproximativ 70.000 de lei), sumă pe care Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor o finanțează prin AFM. Finanțarea nerambursabilă decontează 60% din costul unor astfel de lucrări, dar nu mai mult de suma menționată, respectiv 15.000 de euro. Lucrările realizabile se referă la „creșterea eficienței energetice și/sau utilizarea energiei din surse regenerabile în locuințele unifamiliale existente, situate într-un imobil-construcție având regim de înălțime de cel mult 3 nivele”.

Sunt eligibile: instalarea de ferestre izolante, izolarea acoperișului, a pereților exteriori, montarea unei centrale mai eficiente, a panourilor solare, sisteme de ventilație, corpuri de iluminat cu LED, senzori de mișcare, robineți și conducte noi etc. Condiția eligibilității proiectului este ca eficiența energetică a locuinței să crească, după implementarea acestuia, cu cel puțin o clasă energetică.

Ministrul mediului, apelor și pădurilor, Costel Alexe, subliniază: „Casa Eficientă energetic este unul din programele la care țin foarte mult și care va ajuta foarte mult și populația, și economia, și mediul. Cele mai multe case nu sunt bine izolate. De aceea, pierderile de energie ajung până la 30% prin pereții exteriori, 25% prin geamuri sau acoperiș. Se știe că, astăzi, sectorul clădirilor este unul din cei mai mari consumatori de energie și cea mai mare sursă de gaze cu efect de seră. Programul nostru are o mare componentă de mediu, dar și una economică și socială – o astfel de investiție duce la reducerea la jumătate a facturilor de energie și, implicit, la scăderea consumului național de energie”.

Project Syndicate: The Green Recovery, 16-17 Septembrie 2020

0

Economistul vă recomandă evenimentul Green Recovery organizat de Project Syndicate, online între 16 și 17 Septembrie.

Înainte de apariția COVID-19, lumea se trezea ușor, ușor din delăsarea față de problemele mediu. Multinaționalele și-au exprimat angajamentele față de noi forme de guvernanță corporativă mai ecologice. Tinerii activiști mobilizaseră o mișcare climatică globală la o scară fără precedent. Comisia Europeană a dezvăluit planuri pentru un acord verde european, în urma propunerilor din SUA pentru un acord verde pentru a transforma cea mai mare economie din lume. De atunci, majoritatea marilor economii au suferit contracții profunde, forțând băncile centrale și autoritățile fiscale să răspundă.

Pandemia a amintit cu brutalitate chiar și lumii bogate că umanitatea nu a cucerit natura. Prin creșterea piețelor, a aranjamentelor de lucru, a lanțurilor de aprovizionare și a percepțiilor publice asupra riscului, aceasta a schimbat permanent lumea în nenumărate moduri. Pentru a se concentra asupra a ceea ce urmează, Project Syndicate convoacă o gamă largă de experți pentru o serie de discuții aprofundate pe calea către o redresare ecologică, cu accent pe biodiversitate, energie, investiții publice și guvernanță financiară și corporativă.

Redresarea va aduce oportunități de anvergură pentru accelerarea tranziției către energiile regenerabile, reorientarea afacerilor și finanțelor către dezvoltare durabilă și reconsiderarea relației noastre cu natura. Dar va deschide, de asemenea, o fereastră pentru ca populiștii, naționaliștii și alții să exploateze anxietățile publice și să urmeze politica „zero-sum”. Grupul interguvernamental privind schimbările climatice a avertizat că evitarea celui mai grav scenariu climatic va depinde în totalitate de acțiunile întreprinse (sau neîntreprinse) în anii 2020. Miza nu poate fi mai mare. Cum procedăm în continuare?

Pentru mai multe detalii legate de eveniment (agenda, speakeri, timeline) și înregistrare accesați pagina evenimentului aici.

____________

Foto©ProjectSyndicate

Un IMM din România poate economisi anual până la 100.000 de euro, prin digitalizarea serviciilor de marketing și vânzări

0

Companiile românești sunt automatizate în proporție de 20%, mult sub media europeană, iar soluția constă într-un produs de digitalizare accesibil IMM-urilor

Aproximativ 500.000 de companii din România pot beneficia de democratizarea transformării digitale în marketing și vânzări, noua tendință a pieței. Dacă până acum doar companiile mari, care dispuneau de bugete gigant, își puteau permite acest tip de soluții de automatizare, în prezent și întreprinderile mici și mijlocii au acces la produse de digitalizare prin care pot aloca de două ori mai puține resurse și obține rezultate de trei ori mai mari. Potrivit specialiștilor MediaPost Martech, aceste rezultate pot fi obținute cu o investiţie iniţială de 2.000 de euro şi una lunară sub 1.000 de euro, mai precis un cost de 5 ori mai mic decât media actuală a unei astfel de soluții. Astfel, IMM-urile vor avea primele rezultate după trei luni, iar anual se pot face economii de peste 100.000 de euro, prin eficientizarea activității și creșterea productivității per angajat. De asemenea, prin automatizare, scade cu până la 80% timpul alocat sarcinilor repetitive, iar personalul alocat acestora va putea desfășura alte activități, mai creative. 

Integrarea soluțiilor de tip CRM și de automatizare a vânzărilor și activității de marketing ajută compania să comunice personalizat. Mesajul şi stilul se aleg în funcție de nevoile și obiceiurile de navigare și achiziție ale fiecărui utilizator, toate detaliile fiind  stocate în baza de date. Quickstart este un astfel de program, al cărui mod de funcționare simplificat contribuie la eficientizarea modelului de business şi, în acelaşi timp, face posibilă o reducere de 80% a preţului comparat cu servicii similare, pentru ca produsul să poată fi accesibil şi pentru IMM-uri. Licenţele pornesc de la 100 de euro, însă o implementare cu succes presupune aproximativ 1.000 euro lunar pentru licenţe şi servicii de implementare şi întreţinere, iar bugetul ideal este de 10.000 euro. Primele rezultate sunt vizibile după doar două săptămâni, dar o implementare completă și complexă durează circa șase luni. 

„Am ales să distribuim acest produs acum pentru că în prezent, din estimările Mediapost, circa 500.000 de companii românești sunt automatizate doar în proporție de 20%, de patru ori mai puțin decât ar fi necesar pentru cerințele actuale ale pieței. Contextul este confirmat şi de un studiu al Băncii Europene pentru Investiții, conform căruia rata de digitalizare în România rămâne sub media europeană, motiv pentru care fondurile dedicate IMM-urilor românești vor fi suplimentate de Uniunea Europeană cu până la 150 de milioane de euro, pentru a remedia situaţia. În acest moment, este o oportunitate grozavă de new business pentru IMM-uri. Industria de marketing și tehnologie oferă instrumente de lucru sigure și moderne, prin intermediul cărora afacerile nu stau pe loc, ci își continuă activitatea, și își recalifică și păstrează angajații.  Astfel, un business ajunge pe termen mediu sau lung să progreseze chiar și în condiții economice nefavorabile”, declară Adrian Alexandrescu, Senior Partner MediaPost Martech.

Într-un grafic publicat de Banca Europeană pentru Investiţii, România ocupă un loc la coada clasamentului digitalizării, pe mai multe segmente de piaţă. Cea mai mare diferenţă faţă de media europeană, dar şi de cea americană, se înregistrează pe segmentul producţiei, unde există o diferenţă de aproximativ 20 de procente, ceea ce presupune o automatizare minimală. Potenţialul de automatizare este enorm în acest domeniu, cu atât mai mult cu cât aici se înregistrează un volum semnificativ de sarcini repetitive.

„Există percepția greșită că automatizarea o să amplifice valul de concedieri. Experiența însă ne-a arătat că lucrurile nu stau așa, ci dimpotrivă! Transformarea digitală și automatizarea au potențial real de a salva locuri de muncă în aproape orice industrie. Știm cel puțin un caz concret din industria farmaceutică, în care, datorită noilor soluții implementate, managementul a decis păstrarea și recalificarea întregii echipe de vânzări, de la agenți de teren la operatori desk sales, totul gestionat integral de un ecosistem digital. Trei luni mai târziu s-a dovedit o mutare câștigătoare și 27 de joburi au fost salvate”, adaugă Adrian Alexandrescu. 

Compania are ca deziderat transformarea automatizării de marketing dintr-o alegere de nişă într-una de masă, în segmentul IMM-urilor. În acest scop, MediaPost Martech şi-a propus să vândă produsul Quickstart la câteva zeci de clienţi din zona IMM. Programul va ajuta companiile să aibă o tranziţie mai uşoară spre noua direcţie de marketing şi să permită angajaţilor să se concentreze pe cele mai importante aspecte ale businessului, nu pe responsabilități repetitive.

Grupul Mediapost a avut o cifră de afaceri de peste 121 de milioane de lei în 2019, cu o creştere de 16 milioane față de 2018. MediaPost Martech este parte a grupului Mediapost ce include și compania Interactions precum şi alte companii de comunicare şi marketing direct și este activă de peste 20 ani pe piața românească. În afară de România, compania este prezentă pe alte cinci piețe europene și a derulat de-a lungul timpului mai mult de 200 de campanii de marketing. Astfel, a acumulat experiență și know-how pentru a dezvolta propriile produse de automatizare, care au fost achiziționate de peste 20 de companii. Mediapost Martech este Gold Partner HubSpot și partener Salesforce. 

Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați website-ul nostru lawww.mediapost-martech.com/