70.000 de euro alocați pentru lupta împotriva epidemiei
COVID-19
EY România oferă 70.000 de euro pentru combaterea
efectelor pandemiei Covid-19 prin acțiunile desfășurate de Crucea Roșie, Asociația
pentru Relații Comunitare (ARC) și prin parteneriate directe cu reprezentanți
ai mediului de business din România.
Într-o primă etapă, 25.000 de euro vor fi alocați pentru
campania națională de strângere de fonduri „România salvează România”, lansată de
Crucea Roșie pentru susținerea categoriilor sociale afectate de pandemie. Cu
banii donați, Crucea Roșie Română va
ajuta persoanele fără aparținători, aflate în autoizolare sau izolare, cu
produse alimentare de bază și pachete igienice, conform normelor și
standardelor organizației în situații de urgență. Un pachet complet cu produse
alimentare și igienice are o valoare de 150 lei, conține produse de igienă
personală, produse pentru igienizarea locuințelor și 12 kg de alimente care
asigură necesarul de hrană pentru o familie formată din 3 persoane, pe o
perioadă de 2 săptămâni.
Alți 20.000 de euro vor fi direcționați către Fondului de
Urgență al ARC România dedicat dotării spitalelor din țară cu echipamente
necesare. Prioritățile acestui fond sunt achiziționarea de aparate și de teste,
achiziționarea de costume de protecție pentru cadrele medicale și creșterea
numărului de aparate de ventilare.
EY România va lansa cu încă 25.000 de euro un proiect de
susținere a activității cadrelor medicale aflate în prima linie în lupta
împotriva pandemiei, în colaborare cu companii partenere.
„Criza prin care trecem poate lăsa răni adânci nu doar în economie, ci în fiecare familie. Împreună cu partenerii noștri sperăm să oferim o parte din sprijinul necesar celor care luptă împotriva acestei pandemii și ca în acest demers să vină și alți jucători din piață. Recunoștința noastră se îndreaptă în acest moment către personalul medical, suportul către categoriile vulnerabile și gândurile pentru toți cei apropiați. Solidaritatea chiar poate face diferența în aceste zile și este mai necesară ca oricând”
a declarat Bogdan Ion, Country Managing Partner, EY România(foto).
Directorul Direcției de Strategie și Stabilitate Financiară în cadrul ASF, domnul Valentin Ionescu (foto) a declarat:
„Avem un risc cibernetic în creștere pentru piețele pe care le supraveghem , ca atare venim cu un set de recomandări pentru entitățile din asigurări, piața de capital și pensii private, menite să țină sub control acest risc”
„În contextul în care o parte dintre angajații entităților își desfășoară activitatea de la distanță, este posibilă o multiplicare a riscurilor cibernetice, în special cele referitoare la pierderea datelor sau utilizarea neautorizată a acestora. Infracțiunile cibernetice speculează teama de COVID-19 și trimit prin canale de comunicare electronice mesaje de tip ”phishing” prin care încearcă inducerea în eroare/păcălirea sau convingerea utilizatorilor de a accesa sau de a se conecta la un link/website prin intermediul căruia pot fi apoi sustrase date/informații/parole sau se pot descărca programe malware cu scopul de a perturba sau deteriora sistemele informatice/aplicațiile utilizate. În situația aceasta, asigurarea mentenanței și a bunei administrări a sistemelor informatice este deosebit de importantă, în toate componentele ei, inclusiv cele privind înregistrările istorice, datele personale ale consumatorilor și fluxurile monetare sau de active. ASF recomandă entităților reglementate/supravegheate adoptarea următoarelor măsuri de securitate cibernetică: • configurarea conturilor de acces si setarea unor parole solide de acces, de preferat cu doi factori de autentificare; • identificarea riscurilor suplimentare și a modalităților de gestionare în cazul în care se permite personalului utilizarea dispozitivelor de lucru personale (calculator/laptop/telefon) – controlul și vizibilitatea de către entitatea a acestor dispozitive este mai limitată și implică soluții robuste de autentificare; • instruirea personalului cu privire la riscurile de phishing și cu privire la detectarea semnalelor tipice emailurilor de tip phishing, precum și atenționarea propriilor clienți cu privire la modalitățile de comunicare/confirmare a serviciilor furnizate; • instruirea personalului cu privire la comunicarea/raportarea, incluzând canalul de comunicare, în cel mai scurt timp a problemelor de securitate cibernetică sau a amenințărilor cibernetice; • elaborarea de instrucțiuni/ghiduri de utilizare a unor aplicații de la distanță și testarea acestora anterior utilizării, în cazul în care acestea sunt diferite in comparatie cu cele utilizate la sediul /biroul de lucru; • activarea și configurarea criptării datelor utilizate pe computerele/telefoanele utilizate pentru telemuncă pentru a fi protejate in cazul pierderii/furtului dispozitivului de lucru; • identificarea instrumentelor ce pot fi folosite pentru a bloca accesul neautorizat la dispozitivul de lucru, pentru a șterge sau copia datele stocate în cadrul acestora. Totodată, ASF recomandă societăților care activează în piața financiară non-bancară revizuirea/identificarea în noul context împreună cu auditorul IT extern/furnizorul de servicii IT externalizate a vulnerabilităților și identificarea modalităților de adresare a riscurilor operaționale”.
În contextual economic actual, Coaliția
pentru Dezvoltarea României (CDR) subliniază că „a luat act de măsurile recent
adoptate și apreciază eforturile depuse de guvern de a găsi soluții cu care să
vină în ajutorul angajaților și companiilor afectate de pandemia COVID-19” și
în același timp apreciază că „aceste măsuri trebuie să fie clare, simple și
aplicate în mod echilibrat și să vizeze toate persoanele și companiile afectate
de pandemie”.
Cu referire concretă, CDR arată: „Analizând
măsurile adoptate prin OUG nr. 30 din 2020, considerăm încă insuficiente și
parțial neclare anumite aspecte privind implementarea acestora, în special cele
care vizează șomajul tehnic. Totodată, menționăm că, pentru asigurarea unui
echilibru economic este extrem de important ca măsuri precum suportul în caz de
șomaj tehnic să fie aplicate în mod unitar, nediscriminatoriu și să vizeze
toate categoriile de angajați și companii impactate, nu doar o parte dintre
acestea, mai ales că situația economică se deteriorează de la o zi la alta.
Măsura nu reușește să adreseze nici problemele companiilor mici, care sunt pe
punctul de a fi închise. Considerăm ca fiind vitală sprijinirea tuturor
activităților afectate, nu doar a celor care sunt închise prin deciziile
autorităților sau unde angajatorii se află în prezent în incapacitate de a
plăti salariile. Măsurile trebuie să aibă și un caracter preventiv pentru a
evita efecte negative și în viitor, nu doar în prezent. Trebuie să existe un
sprijin acordat în mod nediscriminatoriu și balansat, pentru a evita efectele
negative asupra economiei pe termen scurt, mediu și lung. În acest sens
considerăm necesar să se elimine limita maximă de 75% pentru numărul
persoanelor ce pot fi trimise în șomaj tehnic, lăsând la decizia fiecărui agent
economic să-și dimensioneze personalul activ versus cel în șomaj tehnic în
funcție de nevoile rezultate din activitatea economică efectivă. Sunt necesare
măsuri de sprijin pentru orice companie românească mică, medie sau mare și
pentru orice industrie care sunt în situația de a-și suspenda sau închide
parțial sau în totalitate activitatea. Fără a fi acordate aleatoriu, aceste
măsuri trebuie să fie cât mai puțin birocratice. Considerăm că este necesară
evitarea pericolului ca prin actele legislative subsecvente să se aducă
elemente suplimentare care să facă diferențiere între tipuri de companii și
care să limiteze nejustificat accesul la instrumentele puse la dispoziție prin
OUG 29 și OUG 30”.
CDR consideră necesară clarificarea unor aspecte precum:
a) Nu este clar mecanismul prin care
indemnizația de șomaj tehnic ajunge la salariat: este nevoie de soluții urgente
pentru plata indemnizațiilor, astfel încât angajații să primească aceste sume
într-un orizont de timp rezonabil. Modalitatea de plată trebuie să fie simplă,
să asigure rapiditate și continuitate. Așa cum este în acest moment stipulat în
OUG există riscul ca plata pentru munca prestată în luna martie să poată fi
făcută către angajat cel mai devreme în luna mai
b) Cum se aplică plafonarea
indemnizației de șomaj tehnic: OUG prevede reducerea cuantumului indemnizației
de șomaj de 75% din salariul de bază, dar nu mai mult de 75% din câștigul
salarial mediu. Trebuie clarificat expres dacă această plafonare se referă doar
la cuantumul indemnizației care este suportat din bugetul asigurărilor pentru
șomaj, angajatorul putând plăti din fonduri proprii diferența de indemnizație
până la valoarea maximă prevăzută de Codul muncii sau negociată cu partenerii
sociali, după caz
c) Condiția de a fi în incapacitate de
plată a salariilor tuturor salariaților: nu este clar cum va fi evaluată
aceasta în funcție de specificul fiecărui sector: de ex. dacă aceasta se
raportează doar la salariații afectați de măsura șomajului sau la toți salariații societății. Nu este justificat să
nu beneficieze de suport și acei angajatori care pot plăti o parte dintre
salariați, a căror activitate nu a fost încă afectată
d) Diminuarea încasărilor: nu este clar
ce încasări sunt vizate și dacă sunt vizate doar încasările din activitatea
redusă (ex. situația angajatorilor cu mai multe puncte de lucru sau mai multe
activități)
e) Indemnizația să fie scutită de plata
taxelor și contribuțiilor: în vederea simplificării acestei procedure
f) Ipoteza referitoare la incapacitatea
de a plăti salariile se referă la reducerea activității: este necesar să se
clarifice dacă rambursarea indemnizației se aplică și în ipoteza întreruperii
temporare a activității (reducerea nu este întotdeauna o opțiune)”.
CDR accentuează că aspectele semnalate „trebuie
clarificate urgent, existând riscul, chiar și pentru companiile de bună
credință, să fie în situația de a nu completa corect declarațiile pe proprie
răspundere din cauza lipsei de claritate a reglementărilor. CDR semnalează nevoia adoptării în
continuare și a altor măsuri suplimentare față de cele anunțate până în
prezent. Astfel de măsuri au fost propuse și comunicate deja prin organizațiile
membre în dialogul direct cu Guvernul. CDR își reafirmă disponibilitatea de a
continua dialogul cu autoritățile, esențială în această perioadă dificilă fiind
și viteza de reacție la fenomenele economice cu care se confruntă companiile”.
Termenul pentru înscrierea candidaților la Concursul
Internațional George Enescu se prelungește până la 1 mai 2020.
Organizatorii anunță că lucrează „la
pregătirea competiției din această toamnă, dar urmăresc cu atenție atât
evoluția situației de criză existente la nivel mondial, cât și efectele
măsurilor implementate pe plan național și internațional pentru gestionarea
COVID-19. În funcție de evoluția situației, organizatorii vor stabili dacă sunt
necesare modificări operative legate de gestionarea evenimentului. În caz de
forță majoră, organizatorii vor returna integral taxa de înscriere tuturor
celor înscriși (inclusiv celor care nu au trecut de etapa de preselecție)”.
Concursul (cu secțiunile vioară, violoncel,
pian, compoziție) este programat pentru perioada 29 august-20 septembrie 2020.
Mihai Constantinescu, directorul executiv al
ARTEXIM: „Înțelegem cât este de complicată și de dificilă situația cu care ne
confruntăm atât în România, cât și în lume, dar vrem să transmitem un mesaj de
încurajare atât artiștilor, cât și publicului larg. Nu putem să ne oprim din a
face ceea ce ne place, ceea ce ne reprezintă, ci trebuie să găsim alternativele
pentru a continua să fim cine suntem chiar și în condițiile în care luptăm cu o
pandemie. Așadar, invităm artiștii din întreaga lume să se înscrie la Concursul
Enescu. Dacă va fi vreun risc în toamnă, vom returna taxele de înscriere. Dar
dacă lucrurile se așază, participarea la Concurs rămâne o oportunitate
extraordinară, care nu trebuie ratată. Laureații Concursului Enescu beneficiază
de premii în bani, masterclass-uri și promovare internațională. Câștigarea
locului I la Concursul Enescu 2020 este biletul de acces pe scena Festivalului
Internațional George Enescu, la ediția din 2021 și nu numai”.
Teatrul EXCELSIOR se
mută în spațiul online, ca răspuns la nevoia de continuitate a activității sale
și de reinventare, în contextul distanțării sociale care se impune în această
perioadă delicată.
Începând de vineri,
27 martie 2020 (Ziua Mondială a Teatrului),
Teatrul EXCELSIOR devine EXCELSIOR onlineși propune publicului un program special care va cuprinde, printre altele,
o serie de podcasturi inspirate din culisele vieții de actor, emisiuni de știri
și recomandări pentru timpul liber, interviuri cu personalități din lumea culturală,
vlogging cu și pentru adolescenți, lecturi din literatura universală pentru
publicul tânăr și foarte tânăr, precum și multe alte activități (re)creative. Proiectul
va fi dezvoltat pe parcurs, în mai multe direcții, iar programul complet va fi
comunicat ulterior.
În aceste
circumstanțe care fac imposibil contactul direct al publicului cu arta
teatrului, echipa EXCELSIOR și-a propus să transforme provocarea #staiacasă, pe care spectatorii și
artiștii sunt nevoiți să o accepte, în oportunitatea de a genera un spațiu al
timpului de calitate petrecut alături de cei dragi și, totodată, o platformă de
comunicare virtuală dedicată întâlnirii dintre artiștii și publicul Teatrului
EXCELSIOR.
Pornind de la
convingerea că esența teatrului este experiența împreună, EXCELSIOR vă invită
să îl (re)descoperiți, la voi acasă, într-un format virtual interactiv,
conceput pe două paliere de adresabilitate: EXCELSIOR kids și EXCELSIOR
teen, reunite sub conceptul EXCELSIOR
online.
Rămâneți alături de
Teatrul EXCELSIOR pentru a afla programul complet! Urmăriți noutățile despre
noul său proiect pe paginile de Facebook și
Instagram, pe
website-ul https://www.teatrul-excelsior.ro/ și pe canalul de YouTube al instituției.
Stăm ASTĂZI acasă
pentru ca MÂINE să ne revedem în sălile de spectacol!
Ministerul
Educației și Cercetării și organizația neguvernamentală Narada, cu sprijinul
Cora România, au lansat inițiativa „Reacție pentru educație”, de sprijin cu
tehnologie a profesorilor și elevilor din comunități dezavantajate.
Pe platforma narada.online vor fi
generate de la 1 aprilie clase digitale susținute de oameni de afaceri,
personalități din showbiz, profesori și trainer, vor fi abordate subiecte de
interes pentru elevi, studenți și profesori, cu referire la perioada în care ne
aflăm, vor fi disponibile spații digitale de lucru pentru fiecare dintre
aplicațiile folosite de profesori în predarea la distanță.
Inițiatorii anunță că „platforma pune la
dispoziția cadrelor didactice un formular pentru exprimarea nevoilor materiale
pe care aceștia și elevii lor le au în demersul pe care îl desfășoară acum
pentru continuarea educației la distanță. Obiectivul acestui instrument este
acela de a atrage și de a coagula comunitățile locale, astfel încât să fie
acoperite cât mai multe nevoi într-un timp cât mai scurt”.
Monica Anisie, ministrul educației și
cercetării: „În contextul actual, mai
mult decât oricând, oamenii s-au solidarizat în jurul educației. Inițiativa
Reacție pentru educație vine să contribuie în această perioadă în care, deși
despărțiți unii de alții, învățarea trebuie să continue. Îmi doresc ca acest
moment să deschidă drumul prin care tehnologia în educație să fie accesibilă
tuturor”.
Andra Munteanu, co-fondator Narada: „Am pus cap la cap resursele de care
dispunem, pornind de la avantajele științei și tehnologiei, canalele de
comunicare, până la comunitatea de voluntari și companii, pentru a veni în
întâmpinarea profesorilor ce caută acum soluții de a rămâne aproape de elevii
lor”.
Primăria Sectorului
4 anunță că va susține financiar familiile cu venituri reduse sau rămase fără
niciun venit în actualul context economc. Hotărârea de consiliu local (HCL) supusă
aprobării de primarul Daniel Băluță prevede sprijin „pentru a acoperi
cheltuieli de bază cum ar fi: alimente, medicamente sau produse
igienico-sanitare”, cu precizarea că „ajutoarele de urgență vor fi acordate,
conform aceleiași HCL, numai pentru perioada decretată ca fiind stare de
urgență și vor fi virate în contul curent al titularului, după cum urmează: 500
de lei lunar pentru o persoană singură; 700 de lei lunar pentru familia cu un
copil; 1.000 de lei lunar pentru familia cu doi sau mai mulți copii. Solicitările
privind acordarea acestui tip de ajutor de urgență vor fi transmise online
către Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 4,
însoțite de actele de identitate și o declarație pe propria răspundere din care
să rezulte încetarea raporturilor de muncă în timpul stării de urgență, precum
și respectarea unor alte condiții cumulative precum: cel puțin unul dintre
membrii familiei să nu poată beneficia de ajutor de șomaj; veniturile lunare să
nu depășească 1.000 de lei pe membru de familie; să nu aibă altă surse de
venit; să nu dețină depozite bancare mai mari de 1000 de lei”.
Zona Munteniei și București, peste 600.000 mp de depozite;
Cererile pentru livrări online au atins un nivel record;
Transportatorii și firmele de curierat au undă verde la circulație în UE;
București, 26 martie 2020 – Un număr de 23 de centre de distribuție
aprovizionează zilnic magazinele celor mai mari nouă retaileri din întreaga
țară, lucrând în această perioadă la capacitate maximă, pentru a se asigura că
pe rafturi populația găsește toate produsele de care are nevoie, arată o
analiză a Dunwell, cea mai mare agenție independentă de Real Estate
specializată în sectorul industrial.
Grupurile Kaufland, Carrefour, LIDL,
Metro, Profi, Mega Image, Auchan, REWE și Cora dispun de un total de peste
950.000 mp de spații de depozitare, din care sunt aprovizionate zilnic cele
peste 3.000 de magazine din România.
„În ciuda perioadei mai dificile pe care o traversăm, marcată de multe incertitudini cauzate de răspândirea COVID-19 în lume, marile lanțuri de retail sunt aprovizionate zilnic, în condiții de maximă siguranță, din cele 23 de centre de distribuție de pe întreg teritoriul României. Țara noastră dispune de stocuri suficiente de produse și nu vor exista probleme cu aprovizionarea magazinelor în perioada următoare, cu atât mai mult cu cât tirurile care transportă mărfuri internaționale au primit undă verde pentru circulația în spațiul comunitar (UE), astfel că riscul ca depozitele și, ulterior, magazinele, să rămână fără mărfuri, este scăzut”(foto), a declarat Marian Orzu, managing partner Dunwell.
Zona Munteniei și București, peste 600.000 mp
de depozite
Cu 14 centre de distribuție, zona
Munteniei deține peste două treimi din suprafața totală a depozitelor din care
sunt aprovizionate marile magazine, cu peste 615.000 mp, unde se desfășoară activitatea
tuturor celor nouă mari lanțuri de retail din România.
În zona Bucureștiului regăsim
majoritatea investițiilor în depozite, peste 400.000 mp fiind reprezentați de
proiecte situate în zonele de Vest (Carrefour, LIDL, Profi, Cora), Nord
(Auchan, Carrefour, Metro, REWE, Mega Image) dar și Sud (Mega Image).
Zona Transilvaniei, circa 250.000 mp depozite
care aprovizionează marile orașe din centrul și vestul României
Din cei aproximativ 250.000 mp de
depozite din zona Transilvaniei sunt aprovizionate zilnic rețelele a cinci
retaileri internaționali cu sute de magazine în centrul și vestul țării:
Kaufland, Carrefour, LIDL, Profi și grupul REWE.
Clujul și împrejurimile rămân
principala atracție de investiții în depozite pentru sectorul FMCG, aici fiind
concentrate spații de depozitare de aproximativ 180.000 mp.
Zona Moldovei, aprovizionată din două orașe
cu peste 85.000 mp depozite
Lanțurile de retail LIDL, Profi și
REWE din zona Moldovei sunt aprovizionate zilnic din depozitele acestora situate
în Roman și Bacău, care totalizează peste 85.000 mp.
Cea mai mare pondere a depozitelor
este concentrată în Roman, acolo unde LIDL și Profi au depozite de peste 70.000
mp.
Cererile pentru livrări online au atins un
nivel record
Cererile pentru livrări online ale
marilor lanțuri de magazine au atins un nivel record, astfel că retailerii au
alocat spații suplimentare în depozite pentru comenzile plasate virtual.
„În
urma măsurilor luate de autorități pentru limitarea expunerii și ieșirii
populației din case, marile lanțuri de magazine au înregistrat creșteri și de
30 – 50% ale volumelor de comenzi online cu livrare prin serviciile proprii de
transport sau externalizate, după caz, firmelor de curierat. Creșteri ale
cererii în această perioadă înregistrează și depozitele companiilor de curierat
sau companiilor specializate în livrări de produse alimentare și
non-alimentare, unde se raportează valori și de 10 ori mai mari ale comenzilor
decât până acum”, a adăugat Marian Orzu.
Potrivit datelor Dunwell, jumătate
din lanțurile de retail din România dețin o platformă online cu posibilitate de
livrare sau ridicare din puncte specifice de lucru.
Transportatorii și curierii au undă verde la
circulație în UE
Ministerul Transporturilor,
Infrastructurii și Comunicațiilor împreună cu Ministerul Afacerilor Interne, au
ajuns la un acord, în contextul discuțiilor purtate la nivel european cu
privire la asigurarea unor culoare de tranzit pentru transportul de mărfuri
care să permită operatorilor din industria alimentară, din statele membre ale
UE și non-UE, să își desfășoare activitatea în condiții normale și au stabilit mai
multe trasee de tranzit pe teritoriul României[1]:
Potrivit autorităților, prin stabilirea
acestor culoare, se asigură operatorilor de transport un instrument predictibil
necesar pentru desfășurarea activității. Astfel, transportul de marfă, inclusiv
de alimente, echipamente medicale, precum și medicamente va avea continuitate,
protecție și siguranță pentru limitarea infectării cu noul coronavirus SARS-COV
2 (COVID-19).
Măsura a fost adoptată și de celelalte
state europene, astfel incât transportul de mărfuri sau livrări speciale
(inclusiv curierat) să aibă prioritate pe drumurile și autostrăzile din Europa.
Mai multe detalii despre măsurile luate și de alte țări pot fi consultate aici.
Confederația Operatorilor și Transportatorilor Autorizați din România
(COTAR) lansează o acțiune umanitară în sprijinul personalului medical și a persoanelor cu dizabilități
care trebuie să se deplaseze la spitale și clinici medicale. Detalii ne oferă Vasile
Ștefănescu, președinte COTAR: „Vom pune gratuit la dispoziția medicilor și a
asistenților medicali mai multe mașini, pentru a-i ajuta pe cei care au nevoie
să se deplaseze spre locurile de muncă și dinspre locul de muncă spre casă. De
asemenea, vom pune mașinile și la dispoziția persoanelor cu dizabilități care
trebuie să se deplaseze, în această perioadă, la unități sanitare. Speed Taxi
este primul nostru membru care își oferă serviciile, gratuit, în Capitală,iar în următoarele zile vom anunța ce
alți membri se alătură demersului și cum pot fi contactați. Dorim să ajutăm
societatea românească prin această acțiune umanitară, pentru că transportul
rutier de persoane este indispensabil societății, așa cum și societatea este
indispensabilă transportului de persoane. În speranța că împreună vom putea
trece cu bine peste această grea încercare, vom ajuta sistemul medical și persoanele
nevoiașe cu tot ce vom putea”.
Compania Speed Taxi, membru al COTAR, anunță că „va
pune la dispoziția medicilor, asistenților medicali și persoanelor cu
dizabilități trei mașini, dintre care două 8+1 și o mașină pentru persoane cu
dizabilități. Cei care au nevoie de ceste servicii, în București, pot cere
acest serviciu gratuit la numerele de telefon *9477, *9488 sau prin intermediul
aplicației SPEED TAXI”.
Agenţia Judeţeană
pentru Ocuparea Forţei de Muncă Ilfov are înregistrate355 de locuri de muncă
vacante, declarate de agenţii economici din județ: 29 – pentru studii
superioare, 161 – pentru studii medii, 50 – pentru muncitori calificaţi,115 – pentru muncitori necalificaţi.Oferta este în meserii sau
ocupaţii precum șef formație, conducător activitate de transport rutier,
inginer sisteme de securitate, tehnician mașini și utilaje, barman, îngrijitor
clădiri etc.
Condiţiile de angajare,
valabilitatea ofertei, informaţii suplimentare despre fiecare loc de muncă: la
sediul AJOFM Ilfov din Bucureşti, str. Ruginoasa, nr. 4, sector 4, la telefon
(021)332.37.08/105,pe site-ul AJOFM
Ilfov sau la punctele de lucru ale AJOFM Ilfov.