Aegon este compania de asigurări de viață preferată de români

0
Cluj-Napoca, 28 ianuarie 2019. Compania de asigurări de viață Aegon România, parte a grupului financiar internațional Aegon, este brandul preferat de români în categoria „Companii de asigurări”, conform studiului independent Consumer Choice Award, realizat de către compania de cercetare de piață, Netsonda. Consumer Choice Award măsoară nivelul de satisfacție și acceptabilitate pe care mărcile din diverse domenii de activitate îl suscită în rândul consumatorilor. Studiul constă într-o analiză minuțioasă a preferințelor consumatorilor pentru principalii jucători din industrii variate. Brandurile au fost examinate ținându-se cont de mai mulți factori: calitatea pe piață, diferențierea față de alte mărci din categorie, inovarea comparativ cu alte mărci din categorie, credibilitatea pe piață, satisfacția globală față de alte mărci din categorie, intenția de a cumpăra sau recomandarea în categorie. Cercetarea s-a desfășurat în intervalul 7 – 24 noiembrie 2018 și a inclus 2.353 de interviuri reprezentative pentru grupuri țintă de femei și bărbați care locuiesc în București și în principalele regiuni ale României, cu vârste cuprinse între 18 și 65 de ani. Din punct de vedere al repartizării pe sexe și grupe de vârste, eșantionul pe care s-a desfășurat studiul a cuprins un număr egal de femei și bărbați, dintre care 43% au între 45 și 65 de ani, 21% se încadrează între 35 și 44 de ani, iar 36% este reprezentat de persoane între 18 și 34 de ani. „Suntem onorați să primim acest premiu, care vine ca urmare a unei cercetări independente și care recunoaște munca depusă în cei peste zece ani de la intrarea Aegon pe piața locală. Ne bucură că publicul apreciază produsele de asigurare de viață pe care le-am implementat de-a lungul timpului. Această distincție ne face și mai încrezători în succesul efortului întregii echipe Aegon România de a consolida și crește acest brand pe piața locală. De asemenea, cu sprijinul și experiența colegilor noștri din filialele internaționale și a celor peste 170 de ani de experiență acumulați la nivel de grup, ne dorim ca în 2019 să reușim să contribuim major la creșterea interesului românilor pentru încheierea asigurărilor de viață”, a explicat Sînziana Maioreanu, CEO al Aegon România. Conform clasamentului întocmit de Consumer Choice, Aegon România a ocupat prima poziție în categoria companiilor de asigurări de viață, întrunind 79% dintre voturile respondenților. Printre brandurile premiate la nivel local de către Consumer Choice în 2019, se află: DM Drogerie Markt, Aldis, Altex, Sano, Vodafone, Teilor sau Twinings. Premiile Consumer Choice sunt decernate anual, în Portugalia, Polonia, Spania și România și acoperă industrii diverse (FMCG, produse de mobilier, echipamente etc.), comerț (specializat și nespecializat, canale moderne sau tradiționale), precum și diferite tipuri de servicii profesionale (bănci, companii de asigurări, comunicații, transport, divertisment etc.). Recent, Aegon România a fost declarat câștigător al Totara Awards 2018, în categoria Best Finance and Insurance Project. Totara este partenerul care furnizează platforma de e-learning Academia Aegon, dedicată atât partenerilor de bancassurance cât și angajaților companiei. În afara cursurilor 2 de e-learning pe care le furnizează, această platformă a fost gândită pentru a deveni o comunitate online. Despre Aegon Aegon România face parte din unul dintre cele mai mari grupuri financiare din lume, specializat în asigurări de viață, planuri de pensie și soluții pentru investiții. Aegon are, la nivel mondial, o tradiție de peste 170 de ani și este prezent în peste 20 de țări. În total, cei peste 28.000 de angajați ai companiei oferă servicii financiare pentru aproximativ 30 de milioane de clienți din Europa, Asia și America. Aegon a intrat pe piața din România în 2007, prin divizia de pensii private, și în 2008 prin compania de asigurări de viață. În prezent, Aegon România are peste 900.000 de clienți și 130 de angajați. Notă: Rezultatele Aegon România nu se regăsesc în statisticile oficiale publicate de ASF, deoarece Aegon România este sucursală a Aegon Polonia, iar conform legislației în vigoare, rezultatele nu sunt în mod explicit prezentate în raport, ci sunt cumulate cu ale celorlalte sucursale active în segmentul asigurărilor de viață.

Ziua UNATC 2019, dedicată lui Lucian Pintilie

0
Ziua Universităţii Naţionale de Artă Teatrală Cinematografică – 30 ianuarie, (consemnată în istoria literară ca ziua de naștere a lui Caragiale, 1852-1912) – este dedicată lui Lucian Pintilie. Programul cuprinde: – 30 ianuarie, ora 11.00, sala „Ileana Berlogea” – dialog între studenți și colaboratori ai lui Lucian Pintilie (actori, scenografi, directori de imagine, scenariști, producători) moderat de Victor Rebengiuc, Florin Mihăilescu, Florin Zamfirescu, rectori ai UNATC în diverse perioade; ora 14.00, proiecţia documentarelor Fără titlu, de Horea Lapteș, realizat în timpul filmărilor la „De ce trag clopotele, Mitică?” și Filmare/Filmage, de Gabriel Kosuth, realizat în timpul filmărilor la „Balanța” – 31 ianuarie, ora 11.00, sesiune de comunicări științifice coordonată de prof.univ.dr. Laurențiu Damian; ora 16.00, „De ce trag clopotele, Mitică?”, ora 18.30, „Balanța”.  

Aegon România, compania preferată pentru asigurări de viaţă la noi

0
Studiul independent Consumer Choice Award, realizat de compania de cercetare de piață Netsonda, situează compania de asigurări de viață Aegon România, parte a grupului financiar internațional Aegon, pe primul loc în preferinţele publicului de la noi la categoria „Companii de asigurări”, cu o pondere de 79% în voturile respondenților. Sînziana Maioreanu (foto), CEO al Aegon România, subliniază: „Suntem onorați să primim acest premiu, care vine ca urmare a unei cercetări independente și care recunoaște munca depusă în cei peste zece ani de la intrarea Aegon pe piața locală. Ne bucură că publicul apreciază produsele de asigurare de viață pe care le-am implementat de-a lungul timpului. Această distincție ne face și mai încrezători în succesul efortului întregii echipe Aegon România de a consolida și crește acest brand pe piața locală. De asemenea, cu sprijinul și experiența colegilor noștri din filialele internaționale și a celor peste 170 de ani de experiență acumulați la nivel de grup, ne dorim ca în 2019 să reușim să contribuim major la creșterea interesului românilor pentru încheierea asigurărilor de viață”. În esenţă, studiul Consumer Choice Award analizează preferințele consumatorilor pentru diverse branduri din mai multe industrii(FMCG, mobilier, comerț, bănci, asigurări, comunicații, transport, divertisment etc.), pe baza unor criterii precum calitatea pe piață, inovare, credibilitate, satisfacție, intenție de a cumpăra, recomandare. În acest fel s-au evidenţiat în preferinţe branduri  cum sunt DM Drogerie Markt, Aldis, Altex, Sano, Vodafone, Teilor, Twinings. Aegon România este câștigător şi al Totara Awards 2018, categoria Best Finance and Insurance Project, Totara fiind furnizorul platformei de e-learning Academia Aegon, dedicată partenerilor de bancassurance și angajaților companiei şi totodată comunitate online.

Oferta de programe a Agenţiei Naţionale Antidrog  

0
Agenţia Naţională Antidrog (ANA) şi-a prezentat oferta de programe naţionale cu scop de prevenţie (foto ANA), sub genericul „Răspunsul Agenției Naționale Antidrog în planul politicilor publice antidrog de prevenire a consumului de droguri în mediul şcolar”: ,,Cum să creştem sănătoşi” (preşcolari şi clasa I), ,,ABC-ul emoţiilor” (clasele I şi a II-a), „Mesajul meu antidrog” (gimnaziu şi liceu), „Necenzurat” (12-14 ani), „Fred Goes Net – intervenţii timpurii pentru consumatorii de droguri care au fost identificaţi/depistaţi pentru prima oară” (14-19 ani), ,,Eu şi copilul meu” (prevenire în familie a consumului de droguri). Dr. Constantin Bălăceanu-Stolnici, membru de onoare al Academiei Române, preşedintele de onoare al Consiliului Ştiinţific al Agenţiei Naţionale Antidrog, preşedintele Centrului Internaţional Antidrog şi pentru Drepturile Omului (CIADO), semnalează că educaţia începută de la vârste mici, fără a însemna combatere ca atare a consumului de droguri, este benefică. Oferta Oferta1 Programele sunt derulate în parteneriat cu Ministerul Educației Naționale, cu Inspectoratul Şcolar al Municipiului Bucureşti şi cu inspectoratele şcolare judeţene, cu organizaţii neguvernamentale şi beneficiază de susţinere din partea Uniqa Asigurări. Directorul Agenţiei Naţionale Antidrog, comisar-şef de poliţie Constantin Negoiţă, subliniază că în implementarea programelor ANA se va baza mult pe colaborarea cu societatea civilă. Un exponent în acest sens este Federația Internațională a Comunităților Educative, Secțiunea România (FICE România), al cărei preşedinte, prof. Toma Mareş, evidenţiază expertiza organizaţiei în desfăşurarea de-a lungul anilor a unor programe de succes împreună cu ANA: „Necesar este ca noi, societatea civilă, mediul privat, să lucrăm împreună cu instituţii ale statului, nu «alături de», cum se spune de obicei”.

RADET intenționează să majoreze tarifele pentru distribuţia energiei

0
RADET vrea să majoreze tarifele de transport şi distribuţie a energiei termice furnizate prin puncte termice urbane la un tarif de 167,87 lei pe gigacalorie, conform datelor oferite de Mediafax. Majorarea trebuie însă aprobată în şedinţa Consiliului General al Municipiului Bucureşti (CGMB) de săptămâna viitoare. Potrivit unui proiect aflat pe ordinea de zi a şedinţei Consiliului General al Municipiului Bucureşti (CGMB) de săptămâna viitoare, RADET vrea să ajusteze preţurile de alimentare cu energie termică astfel: „Se aprobă tarifele locale pentru serviciul public de alimentare cu energie termică prin sistemul centralizat de încălzire a Municipiului Bucureşti, după cum urmează: a) tariful pentru transportul şi distribuţia energiei termice furnizate prin puncte termice urbane, la un nivel de 167,87 lei/Gcal (fără TVA). b) tariful pentru transportul energiei termice pentru consumatorii alimentaţi din circuitul primar, la un nivel de 100,58 lei/Gcal (fără TVA). De asemenea, potrivit raportului de specialitate a proiectului, creşterea tarifului pentru distribuţie prin puncte termice urbane ar urma să fie de 3,58% faţă de preţul actual, potrivit sursei citate.

Furnizorii de internet nu sunt de acord cu ordonanta lacomiei

0
Furnizorii de servicii de telecomunicatii din Asociatia Nationala a Internet Service Providerilor din Romania (ANISP) critica aspru ordonanta de urgenta 114/2018, cunoscuta drept ”ordonanta lacomiei” si atrag atentia ca industria va fi lovita de o serie de efecte negative, ca urmare a suprataxarii industriei cu 3% din cifra de afaceri, potrivit Wall-Street. Suprataxarea vine exact in anul in care Romania pregateste licitatiile pentru innoirea licentelor 3G si 4G, precum si licitatia pentru serviciile 5G. De asemenea, ANISP anunta ca a solicitat oficial Avocatului Poporului sa sesizeze Curtea Constitutionala cu privire la neconstitutionalitatea art. 77 pct. 4 din OUG 114/2018. In plus, reprezentantii industriei au trimis o scrisoare catre Directia Generala Retele de Comunicatii, Continut si Tehnologie (DG CONNECT) a Comisiei Europene prin care se solicita sprijinul Comisiei, invocand argumentele sus mentionate, noteaza G4Media.

Corina Popescu, aleasă în funcția de Director General al Electrica SA pentru un mandat de 4 ani

0
BUCUREȘTI, 25 ianuarie 2019 – Consiliul de Administrație al Electrica SA a desemnat-o pe Georgeta Corina Popescu în funcția de Director General al companiei, începând cu data de 1 februarie 2019, pentru un mandat de 4 ani. DECLARAȚII Valentin Radu, președintele Consiliului de Administrație al Electrica SA: “Sunt extrem de încântat că, în urma unui proces de selecţie riguros și desfășurat după cele mai bune practici, Consiliul de Administrație a decis numirea Corinei Popescu în funcția de Director General al companiei. În numele colegilor din Consiliu, îi urez Corinei mult succes. Experiența în domeniu, personalitatea, integritatea și calităţile de lider sunt, în opinia noastră, foarte importante pentru companie, într-o perioadă complicată, cu multe provocări”. Corina Popescu, Director General al Electrica SA: “Ca profesionist m-am format în Electrica, iar faptul că după ani mă întorc în această companie reprezintă pentru mine cu adevărat o mare onoare. În același timp, simt că am o mare responsabilitate, având în vedere faptul că piața de energie din România trece printr-o perioadă de transformare profundă, iar pentru Grupul Electrica este esențial să răspundă rapid noilor provocări. Procesele de optimizare a activităților rămân o prioritate pentru noi, în perioada imediat următoare, atât pe segmentul de distribuție, cât și pe aria de furnizare, la fel și modernizarea infrastructurii de distribuție. Va trebui să găsim un echilibru între schimbările aduse de ultimele modificări legislative, inclusiv ale cadrului de reglementare, și asigurarea unor rezultate financiare sustenabile pentru acționari, în condițiile îmbunătățirii calității serviciilor oferite clienților noștri”. ALTE INFORMAȚII Georgeta Corina Popescu este un executiv de top cu o experiență impresionantă în domeniul energiei electrice și al gazelor naturale. Numită la data de 1 iunie 2018 pe poziția de Director General al Societății de Distribuție a Energiei Electrice Muntenia Nord, parte a Grupului Electrica, Corina Popescu a preluat din data de 1 noiembrie 2018 și funcția de director general provizoriu al Electrica SA. Absolventă a Facultății de Energetică din cadrul Universității Politehnica București, specializarea Electroenergetică, Georgeta Corina Popescu și-a început cariera profesională în cadrul Sucursalei de Distribuție și Furnizare a Energiei Electrice București. Str. Grigore Alexandrescu, nr. 9, Sector 1, Bucureşti, 010621 Email: comunicare@electrica.ro / Tel: 021.208.59.99 / Fax: 021.208.59.98 Începând cu anul 2007, Georgeta Corina Popescu și-a desfășurat activitatea în sectorul privat, ocupand funcții importante în cadrul Grupului E.ON România și al Grupului OMV. În intervalul decembrie 2015 – februarie 2017, Corina Popescu a ocupat poziția de Secretar de stat în Ministerul Energiei, perioadă în care a făcut parte și din Consiliul de Administrație al Electrica SA. Începand cu 1 mai 2017, a fost numită în Directoratul Transelectrica, iar in perioada iunie 2017 – aprilie 2018 a fost Președintele Directoratului Transelectrica. Grupul Electrica este un jucător-cheie pe piața de distribuție și furnizare a energiei electrice din România, precum și unul dintre cei mai importanți jucători din sectorul serviciilor energetice. Grupul Electrica oferă servicii la peste 3,7 milioane de clienți și are o arie de cuprindere națională – cu organizare în trei zone pentru distribuția energiei electrice: Transilvania Nord, Transilvania Sud, Muntenia Nord, și pe cuprinsul întregii țări pentru furnizarea energiei electrice și pentru întreținere și servicii energetice. Din iulie 2014, Electrica este o companie cu capital majoritar privat, listată pe bursele de valori din București și Londra. Electrica este singura companie românească listată din domeniul distribuției și furnizării energiei electrice din România.

Grupul Romgaz dorește să pună în funcţiune două centrale noi pe gaze în Ardeal

0
Două noi centrale termoelectrice pe gaze, în ciclu combinat, vor fi disponibile în zona Transilvaniei, unde este deficit de generare de energie electrică, prima la anul şi a doua în 2022, potrivit ultimelor declaraţii ale conducerii Romgaz, compania de stat care va construi şi opera centralele. În total, vor fi disponibili circa 800 MW. De asemenea, noua centrală a Romgaz de la Iernut va deveni operaţională anul viitor, a reamintit directorul general al Romgaz, Adrian Volintiru, într-un interviu acordat publicaţiei Financial Intelligence. Romgaz construieşte deja o centrală nouă, pe gaze, în ciclu combinat, cu o capacitate instalată de 430 MW, investiţie de circa 320 de milioane de euro, despre care se ştie, potrivit Economica.net.

Seful VW: Cerintele UE pentru emisii vor scumpi mașinile

0
Directorul executiv al grupului Volkswagen, Herbert Diess, a avertizat ca obiectivul propus de Uniunea Europeana pentru emisiile de gaze cu efect de sera pentru anul 2030 este foarte solicitant, iar acest lucru se va simti in pretul modelelor, care vor deveni prea scumpe pentru unii consumatori, conform Wall-Street. Grupul VW va putea sa respecte emisiile de dioxid de carbon in UE de aproximativ 60 de grame pe kilometru pana in 2030, prin cresterea vanzarilor autovehiculelor sale electrificate la 45% – 50% din volumul total. Dar Diess a avertizat: „Nu sunt sigur cati clienti isi vor permite aceste masini”, scrie Europe Automotive News. Diess a dat ca exemplu modelele ieftine cu preturi accesibile precum modelul de oras VW Up, care ar putea avea un pret cu aproximativ 3500 euro mai mare, de 14.500 de euro, pentru a fi conform cu obiectivul privind emisiile in 2030. Pretul pentru modelul VW Polo ar putea creste cu 4.000 de euro, a mai spus el.

România riscă să fie dată în judecată de Comisia Europeană din cauza taxei auto

0
România poate ajunge în două luni în fața Curții de Justiție a UE dacă nu restituie taxa auto, potrivit Hotnews. Comisia Europeană a trimis, joi, un aviz motivat țării noastre pentru că nu asigură rambursarea integrală și imediată a taxelor de înmatriculare a vehiculelor de ocazie achiziționate din alte state membre. Potrivit unui comunicat al executivului comunitar, Curtea de Justiţie a UE a considerat că aceste taxe încalcă normele UE (articolul 110 din Tratatul privind funcţionarea Uniunii Europene – TFUE). Tot în comunicatul Comisiei se mai precizează faptul că normele româneşti privind restituirea taxelor nu respectă principiile cooperării loiale, echivalenţei şi efectivităţii. Dacă România nu ia măsuri în următoarele două luni, Comisia poate decide să trimită cazul în faţa Curţii de Justiţie (CJUE).