EmailTree AI, o soluție inovatoare pentru a-ți eficientiza timpul

Date:

Trăim într-o perioadă în care inboxurile ni s-au aglomerat cu mesaje mai mult decât oricând, mai ales în cazul în care ne-am mutat cu serviciul în propria reședință și comunicăm de la distanță. De multe ori, putem fi copleșiți de numărul e-mailurilor primite, iar deși timpul nostru este limitat, trebuie să răspundem responsabil și clar, mai ales când este vorba de clienți, de potențiali investitori, de întâlniri oficiale sau alte situații de impact.

Din fericire, există un serviciu conceput pentru aceste momente, cu scopul de a economisi din timp și a-ți crește eficiența: EmailTree AI este o platformă bazată pe artificial intelligence care scade drastic timpul de răspuns la mesaje, folosindu-se de hiperautomatizare. Ceea ce este inedit la acest software reprezintă capacitatea sa de a analiza sentimentele clientului, de a înțelege ce dorește acesta, de a detecta intențiile din spatele unui mesaj primit, de a recunoaște cererile de meeting-uri și a răspunde inclusiv la întrebări, fie ele și de natură complexă.

Componenta software a acestei companii permite utilizatorului să realizeze un e-mail care în mod obișnuit ar putea lua 10-15 minute în maximum 2-3 minute. Astfel, individul are la dispoziție mai mult timp pentru a rezolva alte tipuri de sarcini și probleme, mai ales când acestea prezintă un grad ridicat de prioritate și necesită concentrare. Practic, prin soluția EmailTree AI utilizatorul doar are de verificat și editat o ciornă care se generează automat pe baza răspunsurilor date în trecut la întrebări și cereri similare, precum și pe baza informațiilor pe care aplicația le are dispoziție. O altă opțiune este mutarea prin opțiunea de drag and drop a blocurilor de text care apar drept sugestii alături de mesajul pe care utilizatorul îl compune, alegându-le după cum i se pare mai potrivit. El poate adapta oricând textul și informațiile care apar în funcție de ocazie, însă, în orice caz, este mult mai ușor să editezi un conținut care deja există.

EmailTree AI poate, de asemenea, să clasifice mesaje pe diverse categorii, este capabil să detecteze și să răspundă în limbi străine, precum engleza, franceza, germana sau portugheza (site-ul lor dispune de o listă folositoare în acest sens), și poate desemna cea mai potrivită persoană dintr-o echipă sau un departament pentru a se ocupa de o solicitare venită pe e-mail. Fiind un sistem de artificial intelligence, programul învață pe măsură ce este utilizat, iar cu timpul poate ajunge să ducă la capăt singur sarcini din ce în ce mai complexe. Astfel, utilizatorul se poate concentra pe alte activități care îi necesită atenția și are siguranța că un ajutor de încredere se ocupă de restul sarcinilor pe care el nu își permite să le abordeze la acel moment „din culise”.

Compania a fost înființată în 2003 de către Casius Morea, acesta lansând la început o platformă de comerț electronic destinată distribuției de software prin download pentru companii precum Microsoft, Bitdefender sau ESET. Mai apoi, în anul 2015, Casius explică cum echipa sa și-a propus să găsească „soluții pentru ca Serviciul (lor) Clienți să răspundă mai repede, ținta fiind satisfacția clienților finali și a angajaților din departamentele de servicii pentru clienți”. Piața principală pe care activează echipa este în Franța și în Luxemburg, unde serviciile EmailTree AI sunt utilizate pentru a realiza și trimite zeci de mii de e-mailuri. 

EmailTree AI a devenit o companie separată în 2019.
Interesant este că produsul a apărut dintr-o nevoie internă a aceleiași companii, într-un punct în care membrii echipei EmailTree AI erau prinși într-o prezentare cu alți clienți. Un utilizator le solicitase o prelungire de licență tip antivirus printr-un cec bancar, iar software-ul a preluat sarcina în întregime. Nu doar că i-a răspuns clientului, dar algoritmul a generat factura pentru tranzacție și a prelungit licența. Văzând potențialul din spatele acestui serviciu și, în același timp, experimentând pe pielea lor ce înseamnă siguranța că problema fusese rezolvată și fără implicarea lor, echipa EmailTree AI a decis să investească eforturi în acest serviciu pentru a-l comercializa și spre a-l aduce în folosul tuturor. 

La acest moment, platforma EmailTree AI continuă să se dezvolte și să lucreze la noi funcționalități și integrări pentru cele mai utilizate aplicații ce se ocupă cu domeniul CRM (Customer Relationship Management), dar pe lângă aceste planuri, echipa deja a lansat în februarie 2021 extensia aplicației pentru motorul de căutare Google Chrome. Acest lucru înseamnă că aplicația EmailTree poate fi folosită simultan cu oricare alta și poate face față situațiilor, răspunzând repetatelor solicitări din partea clienților și a partenerilor. 

Simultan perioadei de desfășurarea a bootcampului din acceleratorul InnovX BCR, nu putem să uităm perioadele de carantină ale anului 2020. După cum bine știm, pandemia a afectat negativ numeroase afaceri, însă putem spune și că a oferit variate oportunități de creștere, răsărite din nevoile momentului. Ipostaza prezentată la începutul acestui text, de exemplu, se clasifică drept o astfel de situație cu potențial. În acest sens, echipa EmailTree AI nu s-a lăsat mai prejos, soluția lor devenind din ce în ce mai căutată. Și-au extins orizonturile, integrând programul Microsoft Startup, semnând noi alianțe tehnologice, de această dată cu UiPath și Automation Anywhere, cu cei din urmă având și un parteneriat de vânzări. Au realizat și o a doua rundă de finanțare, obținând un total de 2,2 milioane de euro. Astfel, nu este întâmplător că echipa EmailTree AI a și câștigat locul întâi în cadrul programului de accelerare anterior menționat. 

În calitate de alumnius al programului InnovX BCR, Casius Morea povestește că, datorită evaluării din partea experților de top din proiect, potențialii lor clienți au câștigat mai multă încredere în soluția adusă de EmailTree AI și au fost curioși să încerce un produs nou pentru ei, ajungând să semneze astfel contracte sau să ofere medii de testare de tip POC (proof of concept). În plus, compania a avut oportunitatea de a-și accelera parteneriatele deja începute cu Microsoft și UiPath: „Cu dânșii lucram de mai bine de un an, dar câștigarea primului loc în cadrul InnovX BCR ne-a permis să dezvoltăm și mai mult integrarea între tehnologiile oferite de Microsoft, UiPath și EmailTree AI”. 


Printre reușitele cu care EmailTree AI se mândrește se numără încheierea unui parteneriat inedit cu Orange Luxembourg în 2018, adoptarea aplicației
EmailTree AI de către Webhelp în 2019, rezultatele la proiectul
Samsung în Franța, obținând locul I la categoria Save Lives în Hack The Crisis, o inițiativă care încurajează soluțiile legate de provocările aduse de pandemie. Pe lângă acestea, se mai evidențiază deschiderea celui de-al treilea centru de cercetare și dezvoltare cu sediul în Paris, precum și o investiție de 1,4 milioane de euro la începutul anului acesta, în luna februarie. 

Ceea ce definește această echipă este seriozitatea cu care abordează piața și dorința constantă de a îmbunătăți experiența utilizatorului. Suntem încrezători că rezultatele companiei EmailTree AI vor depăși în viitor așteptările clienților și partenerilor lor.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Reglementarea activităților casnice: Avantaje și provocări practice

de Claudia Sofianu (foto), Partener, liderul departamentului Impozit pe...

BCR lansează o ofertă specială de credit ipotecar cu o dobândă fixă pe trei ani, de la 4,99%

Banca Comercială Română (BCR) lansează o ofertă specială de...

Cum ar putea specialiștii fiscali să utilizeze instrumentele AI: 10 moduri de acțiune

de Andra Cașu, Partener, liderul departamentului Taxe directe, EY...