QuickLegal – schimbare pe piața românească a serviciilor juridice

Date:

Care este motivația din spatele afacerii și care este misiunea voastră?

QuickLegal: Ideea din spatele QuickLegal a luat naștere dintr-o nevoie profesională și dintr-o dorință personală de a vedea o schimbare pe piața românească a serviciilor juridice, care pare a fi departe de nevoile actuale ale societății de azi. Toate cele trei fondatoare ale echipei sunt avocate, cu o experiență cumulată de peste 25 de ani în domeniul juridic, care s-au întâlnit pentru prima dată în cadrul evenimentului Global Legal Hackathon, s-au conectat instant și step by step au început să învețe cum să devină antreprenoare, cu fiecare accelerator și competiție la care au participat și au fost premiate.

Ceea ce ne-a motivat a fost propria noastră experiență ca profesioniști în drept, anume: (i) problema avocaților în găsirea clienților, având în vedere limitarea legală a marketingului serviciilor juridice și (ii) problema utilizatorilor în găsirea de sfaturi juridice relevante de la avocatul potrivit, într-un timp scurt, online și în schimbul unui comision rezonabil și transparent. Credem că startup-urile, IMM-urile, cât și persoanele fizice vor avea multe de câștigat printr-o astfel de platformă, deoarece nu numai că vor economisi timp și bani, dar vor avea la îndemână oriunde și oricând o soluție rapidă, fiabilă și transparentă, din punctul de vedere al costurilor, pentru orice nevoi juridice. Noi credem că atât informația legală cât și specialiștii în domeniul juridic trebuie aduși mai aproape de cetățeni și exact asta vrem să facem prin platforma QuickLegal, așa că vă lansăm invitația tuturor de a vă înregistra pe platformă aici, https://quicklegal.ro/home, și a-i descoperi funcționalitățile, momentan crearea unui cont și interacțiunea cu un avocat fiind gratuite.

De cine a fost fondată/de cine este reprezentată compania?

QuickLegal: După cum spuneam, suntem trei avocate din București, Timișoara și Paris și anume: Luminița Busuricu, avocat de litigii, cu mai mult de 8 ani de experiență în spate, absolventă a Facultății de Drept din București, cu studii de master în dreptul arbitrajului internațional, Iulia Caizer, avocat de consultanță pe dreptul comercial și contractual, cu mai mult de 9 ani de experiență, și studii de master în dreptul american în cadrul Georgia State University, Atlanta, SUA, și Bianca Florea, avocat de consultanță pe dreptul concurenței în Paris, cu studii de master în dreptul internațional și european al afacerilor în cadrul Sciences Po și Sorbonne, Paris, Franța.

Cum a ajutat programul InnovX-BCR la scalarea și accelerarea afacerii tale?

QuickLegal: De departe, programul InnovX-BCR a fost cel mai bine pus la punct accelerator dintre toate cele existente pe piața din România. Acesta are o echipă fantastică în spate, de la care am avut multe de învățat și care ne-a fost alături în toate provocările întâmpinate și ne-a ghidat în conturarea unor soluții de succes. Mai mult decât atât, pe lângă networkingul fantastic și expunerea startupurilor participante pe scena antreprenorilor de succes și a investitorilor de renume, am beneficiat de expertiza mentorilor excelenți aduși în program, cu ajutorul cărora ne-am rafinat strategia de piață și ne-am remodelat planul de business, învățând să gândim și să acționăm ca niște antreprenori.

Ce parteneriate ai reușit să realizezi cu mentorii din program sau alte corporații?

QuickLegal: Putem spune că avem acum la îndemână o adevărată rețea de suport, formată din toți invitații, mentorii, organizatorii și sponsorii prezenți în program, iar acum ne concentrăm pe semnarea unor parteneriate cheie cu unii dintre aceștia, pentru a ne putea îmbunătăți produsul, dar mai ales pentru a ne crește expunerea pe piață.

Câteva achievements cu care vă mândriți?

QuickLegal: Un achievement important este chiar finalizarea programului InnovX-BCR, un program intensiv de peste 5 luni, precum și obținerea locului 3 la finalul acestuia, cât și a premiul special din partea Mindspace. A fost o experiență inedită și am avut o concurență excepțională în cadrul programului, noi și încă o echipă fiind challengeri și neavând în spate multă experiență sau o prezență mai îndelungată pe piață. Bineînțeles, ca parte din premiul primit, suntem nerăbdători să ne prezentăm produsul în fața investitorilor americani și nu numai, în cadrul conferinței internaționale Startup Grind din Silicon Valley, care va avea loc anul viitor.

În afară de aceasta, suntem bucuroase să împărtășim că avem deja 200 de utilizatori activi pe platformă și câteva IMM-uri care sunt interesate de o colaborare pe termen lung, iar acum ne concentrăm pe creșterea prezenței pe piață.

Cu ce evenimente urmează să ne surprindeți în viitorul apropiat?

QuickLegal: Plănuim să dezvoltăm în continuare platforma QuickLegal prin încorporarea de noi tehnologii și extinderea funcționalităților acesteia către alte domenii de interes conexe (taxe, investiții financiare, credite ipotecare etc.) și, de asemenea, către alte piețe similare (Franța, Spania, țările din Europa de Est). După ce am primit un feedback fantastic de pe piață și numeroase premii, suntem încrezătoare că putem implementa cu succes toate planurile și strategiile noastre și vom reuși să transformăm acest proiect într-o afacere profitabilă, care ar putea aduce pe termen lung acea schimbare pozitivă pe care ne-o dorim cu toții pe piața serviciilor juridice.

De asemenea, există altceva în mod special pe care ai dori să-l includ în articol?

QuickLegal: Dorim să lansăm o invitație tuturor cititorilor să acceseze QuickLegal aici, https://quicklegal.ro/home, și să își creeze un cont gratuit pentru a putea explora funcționalitățiile platformei și a ne ajuta la îmbunătățirea ei. De asemenea, ne puteți urmări pe LinkedIn și Facebook pentru a fi la curent cu noutățile și noile noastre proiecte. Vă îndemnăm să fiți curioși și să ne cunoașteți mai bine!

Distribuie:

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Ce pot face companiile pentru a deveni mai sustenabile și a avea un impact pozitiv asupra mediului?

Află răspunsul pe 13 decembrie 2022, în cadrul noii...

Financial Outcome: închiderea anului financiar 2022 și noutățile fiscale pentru 2023

Pe 12 decembrie 2022, afli totul despre închiderea anului...

eToro lansează ValueStars, un portofoliu care oferă acces la „cele mai bune active de cumpărat”

Rețeaua socială de investiții eToro a anunțat lansarea ValueStars,...

Un nou an aduce noi campioni ai procedurilor amiabile, desemnați de OCDE. Care este poziția României?

Monica Todose, Director PwC România Mihail Boian, Avocat Partener D&B...