Interviu cu Marius Ciupercă, director general Setrio Soft
Setrio Soft este o soluție care pe de-o parte crește profitabilitatea unei afaceri din domeniul sănătății, pe de altă parte poate aduce niște beneficii publicului larg. Hai să vorbim întâi de zona de business. Despre ce este vorba?
În primul rând, Setrio Soft este numele firmei. Noi avem mai multe produse care vizează diverse domenii de activitate, de exemplu avem o aplicație pentru farmacii și lanțuri de farmacii, avem aplicații pentru cabinete și clinici medicale, o aplicație pentru depozite de medicamente, pentru producători. În primul rând aș vrea de la început să spun că interacțiunea cu pacientul presupune mai mult decât vânzarea de medicamente și prestarea de servicii medicale. În această interacțiune are loc o consiliere, are loc un act medical sau o discuție cu persoana specialistă în domeniul respectiv. Ca atare, business-urile în domeniile acesta medical și farmaceutic s-au dezvoltat în jurul specialiștilor, fie că vorbim de medici sau farmacii.
Ce beneficii le aduce celor care folosesc astfel de aplicații?
Noi, ca și companie, ne uităm în primul rând la pacient. Pacientul care vine într-o farmacie sau într-un cabinet medical și care folosește soluțiile noastre trebuie să fie plăcut surprins de serviciile medicale și de produsele pe care le primește, iar noi ajutăm jucătorii din domeniu să fie mai aproape de pacienți să le ofere produse de calitate la prețuri convenabile. Putem să începem de exemplu cu clinicile medicale. Pentru o astfel de companie – până la urmă o clinică medicală este companie –, noi avem o aplicație care ajută partea de organizare a pacientului din momentul în care intră pe ușă până în momentul în care a părăsit clinica. Avem un modul foarte bun și performant de organizare a recepției: în momentul în care te programezi la medic știi exact momentul în care trebuie să ajungi, știi exact ce investigații îți vor fi realizate, cât ai de plată.
Sunt cu site-ul în față și încerc să văd cam care ar fi pașii pe care trebuie să-i urmărească un posibil pacient, o persoană care are o afecțiune, are nevoie de un serviciu medical, trebuie să ajungă la o clinică și să vedem exact cam cum merge.
Site-ul companiei noastre este realizat pentru producătorii din domeniu, noi în principiu activăm în piața business to business.
Recomandă-mi tu. Pe care platformă ar trebui să mă duc ca să putem discuta beneficiile pentru pacienți?
Pe BizMedica de exemplu, este soluția pentru clinicile medicale.
Am BizMedica în față. Solicit o prezentare, și de aici încolo ce se întâmplă?
Care sunt așteptările dumneavoastră de la medicul de familie? Din punct de vedere al punctualității, noi instalăm în cabinetul medical un modul de programări prin care dumneavoastră sunați la cabinetul sau la clinica respectivă. Vă spuneți numele, prenumele și stabiliți împreună cu persoana din recepție sau cu asistentul, în cazul unui cabinet individual de medicină de familie, când ați dori să veniți. Vă programați în data de, la ora de și aveți certitudinea că medicul vă așteaptă atunci. Având în vedere că discutăm de servicii medicale, nu întotdeauna timpul bugetat pentru o discuție cu pacientul este fix. Cu un pacient un medic poate să stea zece minute, cu altul poate sta douăzeci de minute, treizeci de minute, patruzeci, în funcție de gravitate și de ceea ce se întâmplă în momentul prestării serviciului medical, dar aveți certitudinea că nu întârziați sau că nu așteptați la o coadă, cum se întâmplă în spital de exemplu.