Interviu cu trei mentori supereroi
din programul InnovX BCR

Mentorii sunt o componentă vitală a acceleratorului de business InnovX BCR, având un impact semnificativ în program și asupra participanților. În cadrul sesiunilor organizate, învățăm constant idei noi, sfaturi și experiențe folositoare din domeniul de afaceri, punem întrebările potrivite și ajungem astfel la răspunsuri la care poate nu am fi ajuns singuri.

Recent, am avut plăcerea să adresăm o serie de întrebări către trei dintre mentorii noștri, anume Aimen Aldahash, Sergiu Pop și Mircea Moraru. Primii doi susțin workshopul Microsoft for Startups, iar cel din urmă workshopul Mergers & Acquisitions (M&A).

Cum ați ajuns să fiți mentori?

Aimen Aldahash: În perioada primei mele interacțiuni cu InnovX BCR, mă ocupam de dezvoltarea companiilor care sunt la început de drum cu Microsoft, așadar, rolul de mentor în acest program a venit ca o extensie firească a activității mele de zi cu zi din cadrul Microsoft.

Sergiu Pop: Primele echipe pe care le-am mentorat au fost echipele de marketing pe care le-am condus, fiind într-o zonă complet nouă cu puțini specialiști (cel puțin la începutul anilor 2000). Ulterior, am continuat partea de mentorat la nivel de ecosistem de parteneri prin workshopuri și evenimente construite specific pentru aceștia, iar în ultimul an am avut ocazia de a interacționa cu mai mult de 200 de startupuri din România.

Mircea Moraru: Am cunoscut echipa InnovX BCR și din primele momente am înțeles că este o ocazie să ajut antreprenorii să dobândească o perspectivă nouă asupra unor aspecte pe care, uneori, le pot neglija. M-am bucurat că echipa a considerat același lucru și ca am decis împreună că participarea mea ca mentor în program e oportună. Cum ar spune englezii, „we never looked back since”.

Pe scurt, povestiți-mi despre subiectul, structura și conținutul
workshop-ului pe care îl susțineți în programul InnovX BCR.

Aimen Aldahash: Scopul workshopului susținut de mine este de a ajuta companiile să înțeleagă programele de parteneriat puse la dispoziția lor, și cum pot scala cu ajutorul Microsoft.
În funcție de nevoile specifice ale fiecărui startup, discuțiile se pot centra pe modalitățile de recunoaștere drept partener, dezvoltarea unei prezențe globale sau implicarea echipelor Microsoft în procesul de vânzare, oriunde în lume.

Varianta integrală a articolului este disponibilă doar pe bază de abonament

DISTRIBUIȚI