Da! Livrăm.

Date:

Deși transportul de persoane a avut de suferit în ultimii doi ani, probabil că noi toți am ajuns să utilizăm serviciile de livrare prin curier mai mult ca oricând, fie pentru diverse cumpărături, pentru documente, fie pentru pentru a comanda mâncare și așa mai departe.

Înțelegând puternic nevoia sistemelor de livrare și consultanță apărută odată cu o creștere vizibilă a ofertelor comerciale, echipa HiO oferă servicii complete de livrare rapidă, având la bază o experiență de 8 ani în managementul resurselor umane, în managementul logistic, în sistemele integrate de delivery, precum și în implementarea metodelor de eficientizare și a soluțiilor complete pentru partenerii lor.

Bogdan Termure, HiO administrator

Misiunea companiei HiO este aceea de a oferi oricui acces la un serviciu de livrare instant, de la restaurantele care doresc să-și expedieze comenzile către clienți, la firmele de contabilitate care vor să trimită sau să primească actele de la clienții lor, dar se adresează și persoanelor fizice care au nevoie de un serviciu local de livrări rapide. După cum povestește Bogdan Țermure, Co-Fondator HiO și CEO al companiei, „motto-ul nostru este «Da! Livrăm.» și exact asta facem. Oferim afacerilor un pachet logistic complet, acesta include platforma de comandă, aplicații și acces la flota noastră”.

HiO oferă posibilitatea de a urmări în timp real felul în care decurge livrarea, precum și un suport tehnic permanent, fapt prin care se și diferențiază de competiție, dovada fiind și testimonialele lăsate de către clienți. Wok on By, de exemplu, atestă despre HiO că ar fi „un business corect și orientat către client”,compania punând mare preț pe feedback-ul primit, acesta fiind mereu luat în considerare pentru a îmbunătăți serviciile.

Din echipa care a fondat soluția HiO, pe lângă Bogdan, mai fac parte și Maura Țemure, în calitate de CTO, împreună cu Ungureanu Angelica, CFO-ul companiei. Firma a apărut în anul 2019 printr-un program Disaspora Start UP, iar aplicația HiO a fost lansată pe piață în decembrie 2021, echipa fiind motivată de felul în care pandemia a accelerat nevoia de servicii de livrari instant.

În anul 2021, echipa HiO a decis să participe în cadrul programului InnovX-BCR în cohorta Startups, dedicată firmelor cu Cifra de Afaceri cuprinsă între 500K Euro și 1M de Euro. În urma perioadei de bootcamp, compania a trecut în etapa de post-accelerare drept Alumni. Programul a ajutat echipa să-și dea seama cărei piețe se adresează și cum să își concentreze eforturile în direcția potrivită.

Conform lui Bogdan, InnovX-BCR „este unul dintre cele mai cuprinzătoare acceleratoare de business-uri din România, fiind un program foarte echilibrat, cu o echipă grozavă și mentori de top. Întregul program vă ajută să vă îmbunătățiți afacerea la toate nivelurile”.

Printre rezultatele demne de menționat ale companiei, în 2021, cifrele companiei HiO au crescut considerabil, iar la momentul actual, este cel mai mare furnizor de flotă (curieri) pentru platforme precum Glovo, Tazz, Foodpanda, din zona Moldovei.

Printre alte reușite semnificative ale anului trecut, echipa HiO l-a atras în bordul lor pe Marius Ghenea de la Catalyst România, un fond de investiții de capital de risc. Prin intermediul programului, compania a început, de asemenea, discuțiile în viziunea unei potențiale finanțări și cu Liviu Munteanu, mentor în cadrul programului și partener Founders Bridge, un alt fond de investiții.

La acest moment, echipa urmărește să atragă o finanțare care să o ajute să se își extindă aplicația la nivel național. În plus, va urma și o serie de colaborări inedite pe anumite segmente, despre care HiO promite să ne țină la curent.

   Articol realizat de Andreea Ioana Vlad, startup enthusiast

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Energy Policy Group și WWF-România anunță lansarea oficială a proiectului RENewLand

Energy Policy Group (EPG) și WWF-România (Fondul Mondial pentru...

Locuri de muncă vacante

Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Ilfov anunță...