Cifră de afaceri a rețelei Penny Market din ţara noastră a atins anul trecut 3,45 miliarde lei, ceea ce reprezintă o creștere cu 15% față de 2017. Furnizând acest rezultat, Rewe România a oferit şi alte informaţii referitoare la bilanţul anului trecut, din care am reţinut: peste 346 miliarde lei investiţi în modernizarea și extinderea rețelei din România cu 15 magazine noi şi 170 remodelate în format future store, reţea ajunsă la un total de 237 de magazine și trei centre logistice; peste 167 miliarde lei contribuție la bugetul de stat al României („Ne considerăm parte integrantă a economiei româneşti”, a subliniat Christoph Matschke, Managing Director al Penny International, cu accentuarea „am venit aici ca să rămânem”); peste 120 milioane lei investiți în toată remodelarea începută în martie 2015 și încheiată în noiembrie 2018; peste 70% din produsele oferite de magazinele Penny Market provenite de la producători și furnizori locali, „contribuind astfel la dezvoltarea sectorului agroalimentar și la susținerea economiei românești”, după cum a remarcat Dennis Biernatzki, director general al Rewe România – Penny Market; celebrarea centenarului Marii Uniri din 1918 prin promovarea de produse şi reţete româneşti, inclusiv prin reeditarea lucrării „Dictatura gstronomică”, de Constantin Bacalbaşa.

„Performanțele echipei din România ne-au poziționat ca țara cu cele mai bune rezultate din punctul de vedere al creșterii vânzărilor în cadrul grupului. Vom continua procesul de dezvoltare, pe o piață în care există mult potențial pentru un plan de investiții susținut pe termen lung”, a conchis Daniel Gross, director general al Rewe România – Penny Market.

 

DISTRIBUIȚI