Agenția de comunicare digitală Ideologiq, 30% creștere a cifrei de afaceri în 2020 față de 2019

Date:

Agenția de comunicare digitală Ideologiq, parte a grupului Ascendis, anunță încheierea anului 2020 cu o cifră de afaceri cu 30% mai mare decât în anul precedent: 1,4 milioane de euro, cu sublinierea că „în contextul pandemiei, portofoliul de clienți existenți ai agenției a rămas intact, la care s-au adăugat alți trei noi. Pentru anul 2021, Ideologiq și-a propus depășirea unei CA de 1,7 milioane de euro”.

Adrian Ichim, fondator și partener al Ideologiq: „Cu siguranță 2020 a fost un an inedit, însă am reușit să gestionăm rapid situația provocată de pandemie și să ne adaptăm noilor reguli. Schimbările pe care a trebuit să le facem în cadrul agenției și implementarea modului de lucru de acasă nu au îngreunat flow-ul intern, chiar dimpotrivă, ne-am organizat astfel încât să răspundem rapid și eficient tuturor solicitărilor venite din partea clienților. De altfel, în ciuda contextului, am reușit să ne păstrăm echipa în format complet și mai mult decât atât să creștem business-ul cu 30% comparativ cu anul 2019, iar asta reprezintă un succes pentru noi”.

Adrian Apostol, fondator și partener al Ideologiq. „Fiind o agenție digitală de comunicare, din fericire nu ne-a fost greu să ne adaptăm la regulile impuse de pandemie. Sunt bucuros totodată că avem alături o echipă completă de profesioniști pe care ne putem baza în orice situație, alături de care am reușit să încheiem anul 2020 cu rezultate pozitive. Suntem recunoscători de faptul că business-ul a crescut, indiferent de situația actuală și suntem nerăbdători să punem în practică toate proiectele pe care le avem în plan pentru anul acesta”.

Creșterea importantă de anul trecut, apreciază Ideologiq, „chiar și în contextul unui an pandemic total imprevizibil, s-a datorat echipei. În cei 13 ani de când activează în domeniul digital, agenția a reușit să construiască o echipă de nota 10, astfel încât anul 2020 s-a încheiat cu rezultate bune. Adaptabilitatea a fost factorul cheie care a contribuit la continuitatea activității în 2020, întrucât suplimentar serviciilor oferite deja clienților, echipa Ideologiq a introdus și organizarea evenimentelor online. Mai mult decât atât, au dezvoltat o platformă de evenimente online 3D interactivă, în care au fost recreate elemente care îi determinau pe oameni să participe la evenimentele offline. Totodată, agenția Ideologiq a dezvoltat și componenta de programe de loyalty, atât programe de loyalty B2B, dar și programe de loyalty dedicate angajaților sub forma de programe EVP Loyalty Rewards.

Pentru anul 2021, agenția și-a propus să dezvolte divizia de gaming și evenimente online, opțiuni pe care le vor integra în oferta de servicii pentru clienți. Estimările privind cifra de afaceri pentru anul în curs vizează o valoare de 1,7 milioane de euro. Totodată, un alt aspect pe care se vor axa anul acesta este consolidarea poziției în piața din România și continuarea extinderii în piața regională, în special în: Bulgaria, Grecia, Serbia, Croația, Slovenia și Ungaria”.

Ideologiq este cunoacută ca „o agenție digitală cu experiență de peste 13 ani pe piața din România care a pornit ca studio de dezvoltare software și a evoluat într-un hub de servicii cu misiunea de a integra digitalul în orice mix de marketing. Începând cu anul 2017, Ideologiq face parte din grupul Ascendis.

Echipa Ideologiq este formată din 23 de persoane, iar portofoliul curent de servicii al agenției cuprinde: strategie și consultanță pentru digitalizare, creație, dezvoltare de platforme (site-uri, aplicații, magazine online), evenimente online, comunicare social media, media & performance (SEO, CRO, Media planning & buying).

Agenția oferă servicii integrate de comunicare: strategie și consultanță pentru digitalizare, creație, inclusiv branding, dezvoltare de platforme (site-uri, aplicații, magazine online), evenimente online, comunicare social media, media & performance (SEO, CRO, Media planning & buying), cu filiale regionale în Moldova, Ucraina, Bulgaria, Grecia, Cipru, Macedonia de nord, Muntenegru, Serbia, Bosnia si Herțegovina, Croația, Slovenia și Ungaria. Ideologiq este, în acest moment, una dintre cele mai recunoscute agenții de digital din România, formată dintr-o echipă de 23 de membri în București, la care se adaugă colaboratori din birourile regionale ale companiei. Mai mult de jumătate dintre aceștia sunt seniori cu peste zece ani de experiență în comunicare digitală. Zonele de expertiză ale agenției se axează pe domenii precum, FMCG, pharma & medical, automotive, retail, construcții, finance și industria „verde/reciclare”.

Printre clienții agenției se numără: Alphega, Pfizer, GSK, Novartis, Boehringer-Ingelheim, Kingfisher/Bricodepot, Holcim, Smithfiled, Green Group, Michelin, Porsche Inter Auto, Max Bet, Raiffeisen, Castrol, SIGNAL-IDUNA sau Medsana.

Grupul Ascendis este „liderul pieţei de training şi consultanţă în domeniul dezvoltării organizaţionale fondat în urmă cu 25 de ani. Grupul are în prezent linii de business în arii precum training, coaching, consultanţă, team building,  digital learning, certificări HR şi LSS, limbi străine şi well-being. Grupul este deţinut de patru parteneri români – Florin Rădulescu, Marius Opriş, Sorin Păun şi Andrei Goşu – care deţin, fiecare, câte 25% din acţiuni”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Bursele JTI pentru Jurnalisti: lansarea editiei 2024-2025

Urmandu-si traditia, Bursele JTI pentru Jurnalisti lanseaza de Ziua...

FoodIntelForum AQUA Carpatica progresează, profitul avansează, veselia debordează

Cea de-a treia zi a FoodIntelForum AQUA Carpatica 2024 începe și...

FoodIntelForum Aqua Carpatica, ediția a VII-A : Business pe măsură

FoodIntelForum AQUA Carpatica, ediția a VII-a, debutează la fel...

Business serios, intensitate maximă la FoodIntelForum AQUA Carpatica

Începem ziua a doua a conferinței FoodIntelForum AQUA Carpatica,...