Agenția Ideologiq, 40% creștere a cifrei de afaceri în 2019 față de 2018

Date:

Agenția Ideologiq, specializată în soluții digitale de comunicare (campanii online și offline, activări BTL, comunicare ATL, generarea identității, producție media AV, design UI/UX, dezvoltare de software complet, cursuri online, proiecte majore de digitalizare corporativă), a înregistrat în 2019 o creștere a cifrei de afaceri cu 40% a față de 2018, iar în primele 3 luni din acest an, în contextul impus, s-a menținut la același nivel cu primele 3 luni ale anului trecut.

Adrian Ichim, fondator și parteneral agenției Ideologiq

Adrian Ichim, fondator și partener al agenției Ideologiq, subliniază: „Rapiditatea cu care apare schimbarea în domeniul digital este extraordinară, iar tocmai acest aspect ne motivează să continuăm să ne dezvoltăm responsabil și asumat. Faptul că am reușit să creștem organic și să depășim 1 milion de euro facturați în anul 2019, ne impulsionează să ne dorim mai mult. Strategia pe care ne-am propus-o pentru anul 2020 se bazează pe evoluție, dezvoltare și eficiență, aspecte pe care le adugăm negreșit la rețeta succesului. Este adevărat, în contextul covid, anul acesta a demarat cu mici dificultăți pe care însă am reușit să le depășim. Suntem pregătiți pentru ce ne rezervă următoarea jumătate de an”.

Factorii importanți care au contribuit la creșterea cifrei de afaceri enumerați de agenție sunt consolidarea relației cu clienții strategici și dezvoltarea portofoliului de servicii. Ponderea serviciilor care au condus la această performanță este reprezentată de segmentele dezvoltarea de e-commerce, site-uri și aplicații mobile, folosind inclusiv tehnologii noi de tip Virtual Reality și Augmented Reality (40%) și de asemenea, programe de fidelizare și promoții (30%). Totodată, dezvoltarea departamentului de creație și strategie a reprezentat un plus în dinamica și evoluția agenției reușind astfel să livreze mult mai multe proiecte integrate, cum ar fi: strategie+creație+rebranding+dezvoltare aplicație+media+campanii promoționale.

Adrian Apostol, fondator și partener al agenției Ideologiq

Adrian Apostol, fondator și partener al agenției Ideologiq, adaugă: „La Ideologiq ne propunem să schimbăm viziuni adăugând un strop de inovație în toate proiectele la care lucrăm. Nu ne lăsăm conduși de cuvinte și promisiuni, ci de rezultate cuantificabile. Principalul nostru focus este orientat către vânzarea produselor și serviciilor clienților agenției. În prezent, dezvoltăm proiecte noi 100%  „de acasă „, iar altele sunt chiar finalizate „de acasă”. Pot spune că ne ocupăm acum de proiecte care nu ar fi apărut dacă nu ne aflam în această perioadă de lock down”.

În contextul actual, menținerea la același nivel ca în primul trimestru al anului trecut a ajutat la menținerea echipei în formulă completă. Clienții s-au bucurat de susținerea agenției cu idei și produse noi, setări pentru platforme de video-streming, sugestii pentru o bună comunicare pe timp de criză, fară tarife suplimentare.

Dinamica accelerată din 2019 a dus la extindere internațională, în Bulgaria, Ungaria, Grecia, Serbia, Croația, Slovenia. Dezvoltarea birourilor regionale este un aspect foarte important pentru Ideologiq în 2020.  

Ideologiq face parte din grupul Ascendis (deţinut de partenerii români Florin Rădulescu, Marius Opriş, Sorin Păun şi Andrei Goşu), liderul pieţei de training şi consultanţă în domeniul dezvoltării organizaţionale, cu linii de business în training, coaching, consultanţă, team building, digital learning, certificări HR şi LSS, limbi străine, well-being.  

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Îngrijorările legate de inflație temperează entuziasmul investitorilor

Sezonul de raportări financiare din primul trimestru al acestui...

Toată atenția se concentrează acum pe halving-ul recompenselor de bitcoin

Săptămâna trecută a fost destul de liniștită pe piețele...