Agenția pastel își consolidează echipa de management

Date:

Agenția independentă de comunicare integrată „pastel” anunță o nouă structură de management și dezvoltarea de produse noi, ceea ce marchează startul celebrării a 18 ani de activitate. În acest sens, agenția subliniază: „Consolidarea echipei de management vine ca o continuare naturală a procesului de maturizare a serviciilor de comunicare oferite de pastel, de la creație, strategie, evenimente, PR&CSR, Social Media, la Employer Branding. Într-un context în care cerințele pieței MarComm devin din ce în ce mai sofisticate și pentru a le oferi clienților servicii de comunicare avangardistă, pastel livrează soluții creative elaborate și integrează Inteligența Artificială în procesele de lucru. Toate acestea, cu focus pe a combina în mod natural și benefic pentru clienți rezultatele în business, cu impactul pozitiv pe care comunicarea îl poate avea”.

Dana Nae Popa, Owner & Managing Director: „Spiritul antreprenorial este în ADN-ul nostru, iar acesta se transpune într-o viziune care implică evoluție constantă. Ideile, strategiile creative, evenimentele care complimentează businessurile clienților, sunt realizate de o echipă cu experiențe complementare, portofolii premiate, dar cel mai important, antrenată pentru campanii cu sens, care au un impact pozitiv. Mă simt norocoasă și onorată să fac echipă cu colegii mei, specialiști ghidați de manageri vizionari care traduc, cu succes, stilul de leadership în mentorat.”  

Agenția anunță că „Laura Iane, Creativ Director la pastel de mai bine de șase ani, a devenit Executive Creative Director. Noua funcție reflectă mai bine implicarea Laurei în viziunea și strategiile de dezvoltare pe termen lung ale agenției, precum și extinderea responsabilităților în afara departamentului de creație.

Andreea Niculcea este Chief Operating Officer, după 12 ani în care a ocupat postul de manager financiar în cadrul pastel. În această perioadă, Andreea și-a dezvoltat o viziune extinsă asupra tuturor proceselor operaționale ale agenției, de la business, la HR și a contribuit ca agenția să se dezvolte într-un cadru operațional solid”. 

Andreea Niculcea, COO pastel: „Cei 12 ani petrecuți la pastel m-au pregătit să înțeleg nevoile și cerințele pieței de comunicare, în continuă schimbare. Prin noua mea poziție de COO, îmi dedic toate resursele pentru a consolida poziția agenției în industrie. Pe plan intern, abordarea mea de leadership se susține pe colaborare și comunicare deschisă, astfel încât să putem crește profesional și personal, împreună. Echipa noastră este formată din oameni pasionați de industria comunicării care împărtășesc valorile noastre și alături de care modelăm comunicarea, în fiecare zi.” 

Diana Gordon, devine „Client Service Director, după 20 de ani experiență ca Account Manager și Audio Video Producer. Acest rol vine dintr-un demers proactiv al agenției, deoarece Diana și-a exprimat abilitățile de leader non-formal devenind un catalizator natural al echipei. Din poziția de CSD, Diana va integra și eficientiza procesele de lucru, astfel încât produsele pastel să rămână competitive”. 

Diana Gordon, Client Service Director pastel: „Cred că sunt o mamă-manager acasă și un manager-mamă la job, pentru că îmi place ca oamenii să se simtă în siguranță lângă mine, fie că vorbim despre colegi sau despre partenerii de business. Fac parte dintr-o echipă de oameni pasionați, responsabili și foarte conștienți de rolul lor în dezvoltarea celorlalți.  Avem cu toții o implicare intrinsecă în abordarea comunicării din perspectiva binelui, care dincolo de orice obiectiv de comunicare, schimbă percepții și comportamente.”

De asemenea, agenția „pastel” precizează că „boardul de manageri este completat de Andreea Oprea, directorul executiv al Asociației pastel. ONG-ul înființat acum aproape 4 ani, își continuă misiunea Nicio lună fără o faptă bună, cu o echipă dedicată, cu un portofoliu de peste 35 de proiecte în domenii precum mediu, educație, incluziune, socială și cu aproape 120 de parteneri financiari și instituționali. 

În ultimii doi ani, Asociația pastel, printr-o strategie eficientă de management și fundraising a crescut veniturile organizației de peste patru ori, ceea ce implică o dezvoltare sustenabilă și un impact din ce în ce mai ridicat în sectorul non-profit”. 

pastel reamintește că „este o agenție de comunicare românească cu o abordare strategică și creativă, cu o activitate de 18 ani pe piața din România, peste 7.000 de campanii și proiecte dezvoltate, și un portofoliu de clienți din arii diferite, precum auto, FMCG, servicii, industrie, B2B, IT, ONG, retail etc.

Cu o echipă formată din 40 de profesioniști, agenția oferă în prezent servicii de comunicare integrată pentru campanii ce se desfășoară atât în Romania, cât și la nivel regional”. 

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY România: Comportamentul consumatorului român în perioada sărbătorilor de Paște 2024

Perioada festivă care se apropie aduce, ca în fiecare...

CCIR a semnat un Memorandum de Înțelegere cu Federația Camerelor de Comerț a EAU

Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR) a...

ENERTOWN: Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara...