Agile Networks Technologies și Salesforce devin parteneri ai ALRO

Date:

Companiile Agile Networks Technologies, furnizor de soluții IT pentru digitalizarea proceselor de vânzări, cu experiență în regiunea DACH (Germania, Austria, Elveția) și România șiSalesforce, lider global în soluții software CRM (Customer Relationship Management) timp de 17 ani consecutivi[1], anunță că „au încheiat un parteneriat pentru digitalizare cu ALRO S.A. (BVB: ALR, Compania sau ALRO), unul dintre cei mai mari producători de aluminiu integrați pe verticală din Europa, după capacitatea de producție.

Acordul vizează implementarea unei soluții Salesforce personalizate pentru digitalizarea proceselor de vânzări ale ALRO și managementul de clienți potențiali, cu scopul de a îmbunătăți performanțele echipelor de vânzări”.

Marian Năstase, președintele Consiliului de Administrație al ALRO:„În ultimii 20 de ani, ALRO a investit semnificativ în tehnologie de ultimă generație, datorită căreia am extins gama de produse și am reușit să intrăm pe piețe noi, sofisticate, cu produse și servicii cu valoare adăugată mare și foarte mare. Acest parteneriat, venit ca o continuare firească a strategiei noastre de dezvoltare, ne sprijină în demersul nostru de a oferi soluții personalizate și de a ne extinde baza de clienți.”

Companiile semnatare subliniază că „parteneriatul valorifică experiența acumulată de Agile Networks Technologies în implementarea soluțiilor CRM Salesforce pentru companii din Germania și din România. Agile Networks Technologies a asistat clienți din industrii precum producție, bunuri de larg consum, ONG-uri, educație să își eficientizeze procesele de vânzare și să își dezvolte afacerile.

Agile Networks Technologies precizează că, „în 2023, a înregistrat o creștere de peste 100%, raportat la 2022, a cererii de software CRM în România, firmele locale fiind din ce în ce mai deschise către soluțiile oferite de Salesforce și către cele mai bune practici pe care acestea le propun. Pentru 2024, compania estimează proiecte de digitalizare în valoare de peste 500.000 euro în România”.

Octav Prihoi, Head of Salesforce Department la Agile Networks Technologies:„Suntem entuziasmați să pornim această colaborare cu ALRO și ne bucurăm să continuăm pe direcția consacrată, aceea de a ne ajuta clienții în inițiativele lor de transformare digitală, în special pe zona de vânzări și eCommerce, prin consultanță, livrare de soluții Salesforce personalizate și integrate. Prin această colaborare, ne propunem să aducem un plus de eficiență și inovație în procesul de vânzări al ALRO folosind Salesforce Sales Cloud și să contribuim la creșterea performanțelor companiei. Mulțumim Salesforce România pentru susținere și ne dorim să continuăm colaborarea noastră în anii ce vor urma.”

Camelia Olaru, Account Executive Salesforce:„Suntem încântați să fim alături de ALRO în acest proces, din ce în ce mai complex, de digitalizare. Cu ajutorul soluției Sales Cloud, ALRO va putea oferi o comunicare personalizată și va crește eficiența proceselor de vânzări. Suntem capabili să ajutăm compania să consolideze loialitatea și încrederea clienților.”

De asemenea, semnatarii parteneriatului menționează că „un sondaj realizat în 2022[2], în rândul a peste 3.500 de companii utilizatoare ale platformei Salesforce, arată că acestea au raportat o reducere de 25% a costurilor pentru atragerea de clienți, o creștere de 26% a productivității angajaților și de 29% a performanțelor de vânzări.

Soluțiile CRM reprezintă piața de software cu cea mai rapidă creștere la nivel global. Piața globală de CRM a fost evaluată la 71,06 miliarde USD în 2023 și se estimează că va ajunge la 157,53 miliarde USD până în 2030, cu o rată de creștere anuală de 12%[3]”.

Agile Networks Technologies este caracterizată ca „o companie de IT specializată în furnizarea de soluții pentru digitalizarea proceselor de vânzări, concentrându-se în special pe sistemele CRM și eCommerce. Compania operează în regiunea DACH (Germania, Austria, Elveția) și România. Cu expertiză în Salesforce și SAP, Agile Networks Technologies oferă servicii complete la nivel enterprise, începând de la consultanță și continuând cu implementarea și integrarea soluțiilor în infrastructura existentă a clienților. Oferta este completată de o gamă diversificată de servicii software generice, furnizând astfel soluții personalizate pentru simplificarea și digitalizarea proceselor de afaceri ale clienților, într-o infrastructură agilă și scalabilă”. 

ALRO este „o subsidiară a Vimetco PLC (RepublicaCipru), un producător global de aluminiu primar și prelucrat integrat vertical. Structura acționarilor ALRO este: Vimetco PLC (54,19%), Pavăl Holding (23,21%), Fondul Proprietatea (10,21%) și alții (12,39%).
În funcție de capacitate, ALRO este unul dintre cei mai mari producători de aluminiu integrați vertical din Europa, având o capacitate de producție instalată de 265.000 tpa de aluminiu electrolitic, o capacitate de reciclare deșeuri aluminiu de 100.000 tpa, rezultând o producție de metal lichid reciclat de 94.000 tpa.  Capacitatea Turnătoriei de aluminiu este de 315.000 tpa precum și facilități de procesare de 140.000 tpa, in aluminiu laminat la cald și la rece ș divizia de extruziune.
Principalele piețe de desfacere pentru produsele ALRO sunt Uniunea Europeană, dar compania are exporturi și în SUA și Asia. Combinatul este certificat cu ISO 9001 pentru managementul calității și are certificatele NADCAP și EN 9100 pentru unitățile de producție pentru industria aerospațială, produsele sale respectând standardele de calitate pentru aluminiul primar ale Bursei de Metale din Londra (London Metal Exchange – LME), cât și standardele internaționale pentru produsele laminate plate.
Începând cu anul 2020, ALRO și Vimetco Extrusion sunt membre ale ASI (Aluminium Stewardship Initiative), o asociație internațională care contribuie la îmbunătățirea durabilității în sectorul global al aluminiului. În ianuarie 2023, ALRO a obținut prima certificare ASI Performance Standard V3 (Versiunea a 3-a) din Europa”.

Salesforce este definită ca „o companie americană, având sediul central în San Francisco, cu experiență de 25 de ani în industria IT, leader global pe piața soluțiilor de CRM (Customer Relationship Management). Compania oferă soluții în cloud, focusate pe managementul proceselor de vânzări, customer service, automatizarea proceselor de marketing, commerce online, raportare și integrare.

Compania Salesforce este listatată la Bursă și din august 2020 face parte din Dow Jones Industrial Average. În august 2022, Salesforce a depășit SAP, devenind cel mai mare furnizor de produse IT pentru piața enterprise”.


[1] Conform Gartner Magic Quadrant 2023: https://www.salesforce.com/news/press-releases/2023/09/20/gartner-magic-quadrant-sales-force-automation-2023/

[2]https://www.salesforce.com/news/press-releases/2022/11/07/companies-report-cost-savings-with-salesforce/

[3]https://www.fortunebusinessinsights.com/customer-relationship-management-crm-market-103418

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Bursele JTI pentru Jurnalisti: lansarea editiei 2024-2025

Urmandu-si traditia, Bursele JTI pentru Jurnalisti lanseaza de Ziua...

FoodIntelForum AQUA Carpatica progresează, profitul avansează, veselia debordează

Cea de-a treia zi a FoodIntelForum AQUA Carpatica 2024 începe și...

FoodIntelForum Aqua Carpatica, ediția a VII-A : Business pe măsură

FoodIntelForum AQUA Carpatica, ediția a VII-a, debutează la fel...

Business serios, intensitate maximă la FoodIntelForum AQUA Carpatica

Începem ziua a doua a conferinței FoodIntelForum AQUA Carpatica,...