Oamenii sunt tot mai atenți la ce produse consumă, iar în ultimii ani s-a înregistrat o creștere semnificativă a consumului de produse bio, fără E-uri, de o calitate premium.

Andrei Pădurean, Directorul Operațional Silvania Gourmet, vorbește într-un interviu acordat revistei FoodBiz.ro despre succesul brandului de preparate exclusiviste din carne.

„Silvania Gourmet a luat naștere când am decis să intru în acest business și am constatat, la o simplă analiză, că nu găsesc, în sortimentul de produse pe care îl aveam, produse curate. Toată lumea povestea că avem produse tradiționale sau produse curate, dar nimeni nu înțelegea ce presupune cu adevărat. Îndreptându-mă mult în această zonă de analiză am constatat că un produs curat este un produs fără E-uri. De fapt, conceptul de E-uri înglobează aditivi, conservanți, coloranți și tot felul de substanțe foarte dăunătoare corpului uman. Bineînțeles că ele consumate într-o doză mică nu au efecte pe termen scurt, dar pe termen lung efectele sunt destul de nocive și datorită faptului că le găsim aproape în orice aliment, la final de zi se contorizează și se adună. Atunci am decis să fac ceva pentru familia mea și pentru cei care doresc să cumpere produse cu adevărat sănătoase și așa am decis să lansez Silvania Gourmet”, declară Directorul Operațional al brandului.

Andrei Pădurean a subliniat că lumea nu face diferență între produse bio și produse fără E-uri, deoarece un produs poate să fie bio, însă să conțină E-uri. Bio se referă la materia primă (carne, condimente etc), tot ce intră într-un produs, și la faptul că la producerea acestor materii nu există niciun aport chimic.

„Silvania Gourmet este singurul brand din Uniunea Europeană care înglobează produse biologice fără E-uri, mă refer la produse din gama noastră: salamuri, pateuri etc”, subliniază Andrei Pădurean.

Produsele Silvania Gourmet se găsesc în toate rețele comerciale din România, mai mult sau mai puțin în funcție de formatul de magazin. Acestea ajung și pe piețele externe din Ungaria, Ucraina, Republica Moldova, Cehia și chiar în Dubai. Câștigarea pieței internaționale s-a dovedit însă mult mai grea decât cea națională, nu din lipsa raportului calitate-preț al produselor, ci a brandului de țară

„Ne lipsește povestea brandului de țară, ne lipsește povestea care să ajungă la consumatorul final, care sa spună: da, produsele românești sunt de calitate, produsele românești au o istorie în spate, noi românii știm să producem și textile și mâncare și sucuri și cosmetice, avem foarte multe branduri capabile în țară!”, insistă Andrei Pădurean

Articol preluat de pe FoodBiz.ro

DISTRIBUIȚI