Aplicație mobilă de livrare a serviciilor medicale la domiciliu

Date:

O aplicație mobilă – startup-ul Beesers – facilitează în premieră livrarea de servicii medicale la domiciliu. La doar o lună de la lansare, și-a extins bugetul de investiții pentru 2021 la 500.000 de euro.

Ovidiu Tuduruță (foto), founder Beesers, subliniază: „Contextul incert generat de pandemie, mobilitatea limitată, dorința de a diminua cât se poate de mult interacțiunea fizică cu un număr mare de persoane, mai ales pentru cei cu grad mare de risc, lipsa timpului și nevoia din ce în ce mai acută a pacienților care au nevoie de servicii medicale la domiciliu, m-au determinat și încurajat să pun bazele primului start-up menit să ofere clienților consultații și tratamente în mediul familial. Aplicația funcționează extrem de simplu, oferind posibilitatea de a alege, în funcție de locație și clinicile partenere din orașul respectiv, o zi și o oră pentru programarea serviciilor medicale în confortul propriei case. Beesers se adresează atât utilizatorilor care vor să rezerve servicii pentru o perioadă mai lungă, cât și pentru cei care au nevoie de un  tratament singular, dar într-un timp scurt. Beneficiile principale ale clinicilor înscrise în aplicație sunt promovarea și, evident, o sursa suplimentară de venit pentru cadrele medicale. Ne dorim să creăm o comunitate sigură și eficientă în care utilizatorii să poată accesa servicii medicale în mediul familial cu garanția că sunt în siguranță, personalul medical fiind acreditat de Ministerul Sănătății. Deocamdată activăm în trei orașe – București, Târgu Mureș și Brașov, dar avem cereri și din alte localități care vor fi implementate cât de curând”.

Beesers se recomandă prin beneficii pentru pacienți precum: „Posibilitatea ca programările consultațiilor/tratamentelor să fie efectuate și de către persoanele care nu locuiesc în același oraș sau țară pentru pacienții aflați în România (Ex: părinții sau bunicii cărora dorim să le asigurăm suport medical specializat) și ajungând până la funcția care îi oferă pacientului ocazia de a-și alege cadrul medical în funcție de experiența acestuia, dar și de ratingurile anterioare acordate de alți beneficiari. Cel mai nou mecanism disponibil în platformă este rezervarea multiplă, care permite pacienților aflați sub tratament să își rezerve printr-o singură programare un pachet de servicii (Ex: un pachet de 10 perfuzii).

Toți colaboratorii înscriși în platformă sunt acreditați de Ministerul Sănătații și au experiență semnificativă în mediul de stat sau privat. În mai puțin de o lună de la momentul lansării aplicației, în portofoliul Beesers se regăsesc servicii oferite de Men Sana Tech, Top Med Assistance, Sweet Medical Care, Exigent Med Help, Kineto Mobil Clinic.

Ovidiu Tuduruță completează: „Datorită înțelegerilor avantajoase cu clinicile partenere care au înțeles, la fel ca noi, greutățile cu care se confruntă întreaga societate în acest context al pandemiei, ne-am permis deja și implementarea unor programe de loializare pe bază de comision și vouchere adresate atât pacienților, cât și cadrelor medicale”.

Beesers anunță că „aplicația poate fi descărcată din Google Play sau App Store, iar pentru a o accesa, utilizatorii trebuie doar să își creeze un cont. Mai departe pot alege din listă serviciul de care au nevoie și furnizorul dorit, având posibilitatea de a stabili ora și data prestării serviciului în cazul în care se dorește achiziția după consultarea costului serviciului. Ulterior, fiecare pacient va primi notificări despre statusul comenzii pe telefon”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Noile reglementări UE pentru creșterea eficienței energetice a clădirilor, tema centrală a Forumului România Eficientă 2024

Creșterea performanței energetice a clădirilor, responsabile pentru 40% din...

Lavazza – cifră de afaceri de peste 3 miliarde de de euro în 2023

Consiliul director al Grupului Lavazza a aprobat declarațiile financiare...