Aplicaţie Samsung pentru festivalul Enescu

Date:

Festivalul Internațional „George Enescu” (31 august-22 septembrie 2019) și programele asociate pot fi urmărite şi pe telefonul mobil, prin aplicația „Enescu Experience” (http://onelink.to/enescu), dezvoltată de Samsung, disponibilă gratuit în Google Play și AppStore. Evenimentele sunt marcate pe o hartă, odată cu posibilităţi de acces la programele zilnice, la programul de ansamblu, la traseele cele mai convenabile etc.

Mihai Constantinescudirector executiv al Festivalului Internațional „George Enescu”, subliniază: „Festivalul ne aparține tuturor, grație geniului lui Enescu. Chiar dacă sălile au o limitare fizică, bucuria produsă de muzică este fără granițe. Partenerii noștri au dezvoltat această idee. Am fost deosebit de încântat să văd cum arată harta Bucureștiului în culorile festivalului, cu evenimente diverse în care împreună cu partenerii am încercat să oferim unui public cât mai larg această bucurie. Ediția din acest an este cea mai extinsă de până acum, însă abia după ce veți vedea harta în aplicație, veți realiza ce înseamnă acest lucru”.

La rândul său, Simona Panait, Marketing Director la Samsung România&Bulgaria, declară: „În calitate de partener cu tradiție – suntem deja pentru al treilea an partener pentru inovație al festivalului George Enescu – și de brand care susține inovația în domeniul cultural, am considerat necesară crearea unei aplicații de mobil pentru a amplifica experiența de participant la efervescența festivalului și pentru publicul avizat care caută să fie permanent informat prin intermediul spațiului digital. Aplicația Enescu Experience aduce la un loc tot spiritul festivalului, integrând atât experiențele din festival, cât și programele asociate. Ne bucurăm că am putut pune la dispoziția publicului larg un instrument digital facil, pentru a îmbunătăți experiența cu festivalul și memorabilitatea evenimentelor culturale conexe. Mulțumim echipei festivalului care a coagulat eforturile tuturor partenerilor pentru a facilita informarea și accesul la întreaga gamă de evenimente”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY România: Comportamentul consumatorului român în perioada sărbătorilor de Paște 2024

Perioada festivă care se apropie aduce, ca în fiecare...

CCIR a semnat un Memorandum de Înțelegere cu Federația Camerelor de Comerț a EAU

Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR) a...

ENERTOWN: Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara...