Artexim și OMA Vision reiau colaborarea în organizarea Festivalului Enescu

Date:

Companiile Artexim și OMA Vision anunţă că „refac echipa pentru a asigura dezvoltarea Festivalului și a Concursului George Enescu la edițiile din 2020 și 2021. Decizia a fost luată pe baza unei analize a obiectivelor strategice pe care le au Festivalul și Concursul Enescu în perioada următoare”.

Artexim informează că va opera o serie de schimbări pentru consolidarea și dezvoltarea celor două evenimente a căror misiune este „promovarea operei și a personalității lui George Enescu în țară și în străinătate”. Schimbările „se vor reflecta în comunicare și în modul în care va fi construită relația cu publicul, cu artiștii, cu juriile din concurs, cu partenerii și autoritățile”. Implementarea noii comunicări va începe efectiv din 2020, la o dată care urmează să fie anunțată. 

Oana Marinescu, Managing Director al OMA Vision, subliniază: „Revenim la Festivalul și Concursul George Enescu cu pasiune și entuziasm. Cu un potențial creativ și cultural extraordinar, cu o valoare de suflet pentru public și artiști, precum și cu o importanță strategică unică pentru România, Festivalul și Concursul George Enescu lansează cea mai incitantă provocare  pe care o poate primi o echipă dedicată promovării unor proiecte de interes comun, care transformă în bine spațiul public”.

Mihai Constantinescu, directorul executiv al Festivalului Enescu, apreciază că „edițiile din 2020 și 2021 ale Concursului și, respectiv, Festivalului George Enescu vor fi speciale” şi accentueatză: „Tocmai de aceea, am dorit să reluăm colaborarea cu OMA Vision, care are experiența de a fi contribuit la alte momente esențiale de transformare strategică a celor două evenimente, în perioada primei noastre colaborări, între 2012 și 2017”.

Concret, experienţa menţionată înseamnă că, „în perioada anterioară în care s-a implicat în promovarea evenimentului (2012-2017), OMA Vision a reușit poziționarea strategică și relansarea imaginii Festivalului Enescu, atât în țară, cât și în străinătate. De asemenea, OMA Vision a contribuit la dezvoltarea actualului concept de organizare a Concursului Enescu, după separarea de Festival, în 2014. Proiectele OMA Vision pentru comunicarea Festivalului și a Concursului George Enescu au fost recompensate cu aur și cu argint la edițiile Romania PR Award la care au participat”.

Colaborarea dintre Artexim și OMA Vision nu va fi finanțată din fonduri publice.

Foto: Israel Philarmonic Orchestra pe scena Festivalului Internaţional George Enescu 2017. Foto Andrei Gîndac 

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY România: Comportamentul consumatorului român în perioada sărbătorilor de Paște 2024

Perioada festivă care se apropie aduce, ca în fiecare...

CCIR a semnat un Memorandum de Înțelegere cu Federația Camerelor de Comerț a EAU

Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR) a...

ENERTOWN: Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara...