Academia de Studii Economice din București (ASE), în parteneriat cu compania românească de marketing și tehnologie Ideologiq, organizează conferința anuală a Academiei Europene de Marketing (EMAC) din 2024 la București. Tema principală a evenimentului este „A marketing soul in the machine” și se adresează persoanelor implicate în și interesate de teoria și practica marketingului și comunicării digitale. Discuțiile vor fi legate de tehnologiile emergente și de rolul acestora în afacerile moderne, precum și de noi inițiative pentru  creșterea interesului consumatorilor. Evenimentul este planificat să aibă loc în luna mai 2024 și se va desfășura pe parcursul a 5 zile de conferințe în care participanții vor învăța de la cei mai buni experți ai momentului, vor stabili noi conexiuni în comunitatea globală de marketing și vor afla cum pot îmbina strategia de afaceri, leadership-ul, marketingul și creativitatea, pentru a obține cele mai bune rezultate în activitatea lor.

Mihaela Constantinescu și Ștefan Căescu, profesori la Facultatea de Marketing a ASE București: „Rolul de organizator al unei Conferințe Anuale EMAC ne onorează, ținând cont de faptul că acest eveniment reprezintă un reper pentru lumea academică a marketingului. Ce ne bucură în primul rând este faptul că, fiind organizată în România, va da posibilitatea multor specialiști din țara noastră să ia contact cu mediul internațional și chiar să se facă remarcați prin rezultatele muncii lor academince sau de business. Suntem convinși că în 2024 vă vom oferi, alături de partenerii noștri de la Ideologiq, unul dintre cele mai bune evenimente de marketing la care ați participat până acum”.

Adrian Apostol, fondator al companiei Ideologiq: „EMAC reprezintă pentru profesioniștii care activează în domeniul marketingului o ocazie excepțională prin care au prilejul să afle toate noutățile în materie de marketing și comunicare. Mai mult decât atât, este locul ideal în care poți intra în contact cu cei mai renumiți experți din acest segment profesional. Alături de Academia de Studii Economice din București, reușim să aducem conferința anuală EMAC pentru prima dată în România, iar acest lucru reprezintă o mândrie pentru noi”.

Adrian Ichim, fondator al companiei Ideologiq: „Știm, mai este mult timp până în 2024 când vom deschide oficial porțile conferinței, însă vom avea timp suficient să ne punem ideile în aplicare pentru a organiza un eveniment ireproșabil”. 

Academia Europeană de Marketing a fost înființată în 1975. Reunește peste 1000 de membri din peste 50 de țări de pe toate continentele. Anual, conferința se organizează într-o altă țară, pe listă urmând Budapesta (Ungaria), Odense (Danemarca), iar în 2024, București (România). În cadrul tuturor conferințelor atenția este orientată către schimbul de idei cu privire la evoluția marketingului la nivel internațional și, totodată, reprezintă ocazia pentru profesioniștii în domeniu de a stabili noi relații profesionale. 

Ideologiq este definită ca „o agenție de marketing și tehnologie cu experiență de peste 12 ani în dezvoltarea de tehnologie și comunicare digitală, în piețele din regiunea SEE-CEE, în special în România. Agenția Ideologiq oferă clienților soluții și servicii de: consultanță, strategie, creație, branding, dezvoltare de programe de loializare (B2B, B2C și EVP), dezvoltare de tehnologie și platforme software (web, mobile, e-commerce, AR, VR), comunicare socială online, optimizări ale performanței online (SEO, UX, CRO, PPC), implementarea evenimentelor (online, offline sau hibrid). Ideologiq este, în acest moment, una dintre cele mai recunoscute agenții de marketing și tehnologie din România, formată dintr-o echipă de peste 30 de persoane în Bucureşti, la care se adaugă reprezentanții din birourile regionale ale companiei din Zagreb și Belgrad, care coordonează activitatea Ideologiq Adria și respectiv birourile din Atena și Salonic, care coordonează activitatea Ideologiq Aegean. Mai mult de jumătate dintre membrii echipei Ideologiq sunt seniori cu peste zece ani de experiență în dezvoltarea de tehnologie, marketing și comunicare. Printre clienții agenției se numără: Pfizer, Boehringer-Ingleheim, Bricodepot, Holcim, Smithfiled, Green Group, Castrol, Michelin, Porsche, Max Bet, Raiffeisen, ALPLA, Medsana”.

DISTRIBUIȚI