BestJobs: Ofertele pentru joburi de acasă au continuat să fie la mare căutare și în luna aprilie. Numărul de posturi remote disponibile a crescut cu 60%

Date:

București, 5 mai 2020. Pentru două luni la rând, cele mai multe căutări pe platforma bestjobs.ro au fost pentru joburi remote sau work from home, cu un volum total de peste 500.000 de căutări și în creștere cu aproximativ 40% față de luna martie a acestui an. În același timp, și numărul de joburi remote scoase la concurs de angajatori în luna aprilie a crescut cu 60% față de luna anterioară, în timp ce volumul de aplicări la acest tip de anunț a crescut și el considerabil, cu peste 75% față de aceeași perioadă a anului trecut.
Job-ul vedetă al lunii aprilie, care a strâns cele mai multe aplicări (1.362), vine de la platforma de anunțuri Olx.ro care a căutat să recruteze prin BestJobs moderatori anunțuri, cu desfășurarea activității de acasă.
Angajații din transporturi, financiar și inginerie au continuat să fie activi în căutarea unui nou loc de muncă și în luna aprilie, cu un volum total de căutări pentru aceste domenii de aproape 60.000. În același timp, luna trecută, se observă o creștere a interesului pentru un job nou din partea candidaților din industriile retail și call center pe fondul creșterii cu circa 40% a numărului de poziții deschise în aceste domenii, față de aceeași perioadă a anului trecut.
Enel, Genpact și Unifarm SA au atras cei mai mulți candidați în luna aprilie, cu aproape 8.000 de aplicanți
Și în luna aprilie candidații s-au uitat mai ales la companiile din zona de energie, BPO, farma și tehnologie. Printre companiile care au atras cei mai mulți candidați luna trecută se numără: Enel (3.124 candidați), Genpact (2.316 candidați), Unifarm SA (2.115 candidați), Olx Group (1.637 candidați), Vodafone (1.561 candidați) și Kaufland (1.330 candidați).

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

BCR a înregistrat un profit net de 620 milioane de lei (125 milioane de euro) în trimestru I 2024

BCR a înregistrat un profit net de 620 milioane...

Companiile germane din România solicită mai multe investiții în educație și cercetare

Camera de Comerţ şi Industrie Româno-Germană (AHK România) prezintă...

Horváth semnalează „potențialul neexploatat al canalelor de vânzări indirecte”

Compania de consultanță în management Horváth și compania de...

Studiu Reveal Marketing Research: 44% dintre români observă transformări în sărbătorirea Paștelui în ultimii ani

Cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research...