Revenirea criptoactivelor a continuat săptămâna trecută, când bitcoin a depășit 42.000 de dolari.

Cel mai mare criptoactiv din lume a început săptămâna tranzacționându-se sub 38.000 de dolari, dar vineri a crescut vertiginos, depășind din nou 40.000 de dolari. După alte creșteri în weekend, BTC se tranzacționează acum la peste 42.000 de dolari, o creștere de 13% în șapte zile.

BTC a crescut acum cu 29% de la minimul din 2022, de 32.962 dolari, stabilit pe platforma eToro pe 24 ianuarie.

Ethereum a înregistrat, de asemenea, creșteri puternice pe parcursul săptămânii, după ce a început sub 2.600 de dolari. Criptoactivul a revenit acum la puțin peste 3.000 de dolari, după ce a înregistrat o creștere similară a prețului înainte de weekend, o creștere de aproximativ 19% de la o săptămână la alta.

ETH a stabilit pe 24 ianuarie un minim al anului 2022, tranzacționându-se  la 2.169 dolari pe platforma eToro. Criptomoneda și-a revenit acum cu aproximativ 41%.

Disputa juridică privind NFT-urile cu pantofi Nike

Nike a dat în judecată StockX din cauza imaginilor NFT cu pantofii săi.

Firma a lansat joi o acțiune în justiție la tribunalul federal din New York, acuzând firma StockX că îi încalcă marca comercială prin vânzarea de imagini NFT ale pantofilor Nike.

Nike susține că StockX a început să vândă NFT-uri ale pantofilor săi în ianuarie, fără permisiune, spunându-le cumpărătorilor că ar putea răscumpăra versiunile fizice ale NFT-urilor lor la o dată ulterioară. Conform plangerii, StockX a vândut aproximativ 500 de NFT-uri ale produselor Nike.

Demersul firmei de încălțăminte este probabil o încercare de a consolida valoarea propriei sale oferte NFT, pe care intenționează să o lanseze în viitorul apropiat. Nike a achiziționat recent studioul de artă digitală RTFKT, o decizie care a accelerat planurile sale de a intra pe piața NFT.

Manchester United este pe cale să dezvăluie o sponsorizare blockchain

Clubul Manchester United din prima ligă engleză  este pe punctul de a anunța o sponsorizare din partea Tezos Blockchain.

Tezos a fost de acord să sponsorizeze tricourile de antrenament ale clubului într-un contract  de aproximativ 27 de milioane de dolari pe an, potrivit unui articol publicat în The Athletic.

Compania are deja o multitudine de contracte de sponsorizare cu cluburi sportive, printre care New York Mets, Red Bull Racing, Honda și McClaren Racing.

Deși neconfirmat de niciuna dintre părți, se pare că acordul va include colaborarea cu Manchester United de către Tezos pentru a îmbunătăți ofertele web 3.0 și metaverse ale clubului pentru fani.

DISTRIBUIȚI
Simon Peters este analist în domeniul pieței criptoactivelor al platformei de investiții eToro.