Cabina Douglas SPA, nou concept de îngrijire a pielii 

Date:

Compania Douglas, caracterizată cadestinația premium de frumusețe omnichannel din Europa”, a lansat în România un nou concept, „Douglas SPA, din dragoste pentru pielea ta”, odată cu deschiderea Cabinei DOUGLAS SPA, la intrarea în magazinul DOUGLAS din București Mall (Calea Vitan 55-59). Cabina este „un loc unde clienții DOUGLAS beneficiază de consultanță specializată și de ședințe de îngrijire a tenului, realizate de experți, cu produse de îngrijire de lux”. Creatorii cabinei ne prezintă realizarea lor: 

Cum poți beneficia de sedințele de îngrijire ce au loc la CABINA DOUGLAS SPA? 

Pasionații de cosmetice și îngrijire premium pot achiziționa online sau din locațiile DOUGLAS un card reîncărcabil, în valoare de 500 de lei. Ulterior, deținătorul unui asemenea card se poate programa în magazin sau la numărul de telefon 0758.232.572 pentru o sesiune de consultanță și îngrijire, susținută de experți în frumusețe, sesiune care se desfășoară în CABINA DOUGLAS SPA. Clienții își pot alege sesiunea de îngrijire preferată. 

Fiecare client va primi informații despre programul Cabinei DOUGLAS SPA de la un consultant DOUGLAS. Ședințele de îngrijire, în cabina din București Mall sunt zilnice, până pe data de 30 aprilie 2024, în intervalul orar 14:00-20:00.

Expertul care susține sesiunea de îngrijire la CABINA SPA, recomandă în cadrul acesteia toate produsele de care tenul clientului are nevoie. Cei care beneficiază de ședințele de consultanță și de îngrijire la CABINA DOUGLAS SPA pot folosi cei 500 lei de pe cardul reîncărcabil pentru achiziționarea produselor de îngrijire potrivite din magazinul DOUGLAS. Termenul de valabilitate a cardului este de 14 zile de la data achiziției acestuia.

Programul CABINEI DOUGLAS SPA

Cabina DOUGLAS SPA va rămâne în București Mall până pe 30 aprilie. După această perioadă, va fi relocat, urmând să fie disponibilă în diverse centre comerciale din țară după cum urmează:

  • martie-aprilie – magazinul DOUGLAS București Mall (Calea Vitan 55-59);
  • mai-iunie –  DOUGLAS Sun Plaza, București (Calea Văcărești nr. 391)​; 
  • iulie-august – DOUGLAS City Park Mall, Constanța (Bd. Alexandru Lăpușneanu nr. 116C );
  • septembrie-octombrie – DOUGLAS Iulius Mall Timișoara (Piața Consiliul Europei nr. 2)”
LAVINIA IVAS – CEO Douglas Romania

Lavinia Ivas, CEO DOUGLAS România: „Lansarea CABINEI DOUGLAS SPA în București Mall marchează concretizarea unei idei într-un proiect unic dedicat frumuseții și stării de bine a clienților noștri. Misiunea noastră este să facem viața mai frumoasă, și în acest scop căutăm permanent să îmbunătățim experiențele celor care ne sunt alături și, prin acest proiect, am făcut un nou pas important în îndeplinirea acestui obiectiv. Astfel, CABINA DOUGLAS SPA este locul unde oferim celor pasionați de frumusețe și îngrijire a pielii o experiență de răsfăț și relaxare.

Mulțumită colaborării strânse cu partenerii noștri, DOUGLAS este încântat să ofere consumatorilor tratamente faciale spa premium din martie până în octombrie în cabina DOUGLAS SPA. Aceste experiențe premium vor fi disponibile în mai multe locații din întreaga țară, promițând o lume a frumuseții și răsfățului. Vă așteptăm alături de noi în această călătorie rafinată a frumusții și răsfățului.” 

Mai multe informații despre DOUGLAS SPA se găsesc pe site,

https://www.DOUGLAS.ro/c/DOUGLAS-spa/

DOUGLAS Group, cu mărcile sale comerciale DOUGLAS, NOCIBÉ, parfumdreams și Niche Beauty, este defintă ca „destinația de frumusețe premium omnichannel numărul unu în Europa. Grupul DOUGLAS își inspiră clienții să trăiască propriul tip de frumusețe, oferind un sortiment unic online și în aproximativ 1.850 de magazine. Cu o dimensiune și un acces la clienți de neegalat, Grupul DOUGLAS este partenerul preferat al mărcilor și oferă o gamă premium de mărci selective și exclusive, precum și mărci corporative proprii. Sortimentul include parfumuri, produse cosmetice de machiaj, produse de îngrijire a pielii, produse de îngrijire a părului, accesorii, precum și servicii de înfrumusețare. Consolidarea poziționării sale omnichannel de succes, dezvoltând în același timp în mod constant o experiență superioară pentru clienți, se află în centrul strategiei Grupului DOUGLAS Let it Bloom –  DOUGLAS 2026. Modelul de afaceri câștigător este susținut de propunerea omnichannel a Grupului, de mărcile de top și de capacitățile de date. În anul financiar 2022/23, Grupul DOUGLAS a generat vânzări (nete) de 4,1 miliarde de euro și a angajat aproximativ 18.000 de persoane în întreaga Europă”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY România: Comportamentul consumatorului român în perioada sărbătorilor de Paște 2024

Perioada festivă care se apropie aduce, ca în fiecare...

CCIR a semnat un Memorandum de Înțelegere cu Federația Camerelor de Comerț a EAU

Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR) a...

ENERTOWN: Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara...