Campanie de responsabilitate socială organizată de Profi

Date:

 

Rețeaua de retail Profi organizează din 28 august a șasea ediţie a campaniei de responsabilitate socială dedicată susținerii prin donații a unui mare număr de copii din întreaga țară. Campania are genericul „Te costă 0,00 lei să ajuți un copil”, cu mesajul invitaţie „Fii şi tu erou pentru copii”, se desfăşoară prin asociere cu ONG-uri, are la bază exclusiv voturile clienților magazinelor Profi, vizează donarea a 1.500.000 de lei şi ţine până la 15 octombrie. Pe scurt, este vorba despre votarea de către orice client doritor, pe baza scanării oricărui bon de cumpărături (de orice valoare), a unuia dintre proiectele înscrise în campanie. „Cei 1.500.000 lei se vor împărți proporțional cu numărul punctelor alocate de clienți prin votarea la info-chioșkuri și vor ajunge la șapte ONG-uri în luna noiembrie a acestui an”, precizează organizatorii.

Proiectele sunt: „Natura, cel mai bun Prof” (Organizația Națională Cercetașii României), „Caii pot ajuta copiii cu autism” (Asociația Descoperă Natura), „Învăț, să nu fiu sărac” (Fundația FARA), „Festivalul Drepturilor Copilului” (Federația Organizațiilor Neguvernamentale pentru Copil), „One World România la școală” (Asociația One World România), „SOS Centre de consiliere și sprijin pentru copii și părinți” (SOS Satele Copiilor România), „Performanță socială prin sport” (Fundația Special Olympics).

 

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

JT GRUP OIL încheie primul semestru cu afaceri de 108 milioane lei și un profit net de 2,58 milioane lei

JT GRUP OIL, distribuitor de carburanţi și unicul dezvoltator...

Analiză Storia – Cum au evoluat prețurile apartamentelor în principalele orașe din țară

Prețurile medii ale apartamentelor de vânzare – vechi și...

Evoluția pieței românești de fuziuni și achiziții în primele 9 luni ale anului 2024

Piața de fuziuni și achiziții (M&A) din România a...