Campanie de vânzare sustenabilă a brazilor de Crăciun 

Date:

Campania din acest an de vânzare sustenabilă a brazilor naturali de Crăciun de către retailer-ul Leroy Merlin, specializat în construcții, decorațiuni și grădinărit, a fost lansată! Inițiatorii subliniază că, „prin această inițiativă, care a devenit deja o tradiție în cadrul Leroy Merlin, retailer-ul se angajează direct în reducerea impactului asupra mediului înconjurător și își încurajează clienții să returneze brazii uscați după sărbători, indiferent de unde i-au achiziționat, pentru a fi transformați în produse ecologice, cum ar fi peleți sau compost.

Pentru anul acesta, clienții Leroy Merlin pot alege dintr-o selecție variată de tipuri de brad natural, în funcție de preferințele acestora în ceea ce privește înălțimea, soiul, desimea sau coroana. Prețul pentru un brad natural tăiat, cu o înălțime cuprinsă între 100 și 130 cm pornește de la 33,99 lei. Brazii naturali pot fi cumpărați atât din magazinele fizice Leroy Merlin din țară, cât și prin comandă online, cu livrare la domiciliu în 1-3 zile lucrătoare, sau prin serviciul Rezervă și Ridică.

Atât clienții care achiziționează un brad natural de Crăciun, fie din rețeaua de magazine fizice Leroy Merlin, fie online pe www.leroymerlin.ro, cât și cei care cumpără bradul din altă parte, pot opta să îl returneze în cel mai apropiat magazin al retailerului în perioada 3.01-31.01.2024 și vor fi răsplătiți cu un voucher pentru cumpărături în valoare de 25 lei. 

Voucher-ul va fi emis după returnarea bradului uscat în cuvele special amenajate din curtea magazinelor Leroy Merlin, în baza cardului de client. Acesta poate fi folosit până la data de 18 februarie, atât în magazinele Leroy Merlin, cât și pentru produsele comandate online”.

Mathieu Bauduin, CEO Leroy Merlin România: „La Leroy Merlin, suntem mândri să continuăm și anul acesta campania noastră de vânzare sustenabilă a brazilor de Crăciun. Este o satisfacție să vedem că această inițitivă a devenit o tradiție binecunoscută și că numărul celor care se implică crește de la an la an. Este o acțiune care reflectă angajamentul nostru ferm pentru protejarea naturii și încurajarea comportamentului responsabil în rândul românilor. Prin returnarea brazilor uscați, oferim românilor  oportunitatea de a contribui la inițiativele noastre sustenabile și, în același timp, îi răsplătim cu un voucher pentru cumpărături. În acest fel, împreună, ne străduim să avem un impact pozitiv.”

Leroy Merlin România își reafirmă grija pentru mediul înconjurător ca prioritate, accentuând că „toți brazii tăiați naturali comercializați de retailer provin din pepiniere special create pentru plantarea și creșterea brazilor de Crăciun. Pepinierele sunt amplasate exclusiv pe terenuri agricole întinse pe zeci de hectare, contribuind astfel la diminuarea emisiilor de dioxid de carbon prin însăși existența lor. Aceasta inițiativă de sustenabilitate a companiei se alătură seriei de acțiuni menite să îndeplinească obiectivului Grupului ADEO – din care face parte și retailerul – de a reduce impactul emisiilor de dioxid de carbon cu 20% până în 2025”. 

Leroy Merlin, membră a Grupului Francez ADEO, este caracterizat ca „lider european al pieței de bricolaj, cu o istorie de peste 90 de ani ca retailer specializat în construcții, decorațiuni și grădinărit.

Harta ADEO cuprinde peste 1000 de magazine situate în 20 de țări ce deservesc 500 de milioane de locuitori și profesioniști. Suntem 150.000 de colegi, lideri dezvoltați într-o cultură a intraprenoriatului, animați de un scop comun: să fim utili nouă, celorlalți, comunităților și întregii lumi, să oferim soluții eficiente și responsabile de îmbunătățire a locuințelor.

În România funcționează 21 de magazine Leroy Merlin, cu aproape 3500 de angajați în 15 orașe: București, Cluj-Napoca, Craiova, Ploiești, Brașov, Constanța, Sibiu, Suceava, Târgu Mureș, Bacău, Iași, Timișoara, Oradea, Târgoviște și Arad”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Bursele JTI pentru Jurnalisti: lansarea editiei 2024-2025

Urmandu-si traditia, Bursele JTI pentru Jurnalisti lanseaza de Ziua...

FoodIntelForum AQUA Carpatica progresează, profitul avansează, veselia debordează

Cea de-a treia zi a FoodIntelForum AQUA Carpatica 2024 începe și...

FoodIntelForum Aqua Carpatica, ediția a VII-A : Business pe măsură

FoodIntelForum AQUA Carpatica, ediția a VII-a, debutează la fel...

Business serios, intensitate maximă la FoodIntelForum AQUA Carpatica

Începem ziua a doua a conferinței FoodIntelForum AQUA Carpatica,...